Ziyaretçilerinizle canlı olarak etkileşime girin ve satışlarınızı artırın

Sitenizden, Facebook sayfanızdan, Telegram'dan ve Viber'dan size ulaşmak isteyen ziyaretçileri canlı takip etmek ve iletişime geçmek için ÜCRETSİZ bir araç.

Hatalı girilmiş e-posta adresi Bir şey yanlış gitti, sonra tekrar deneyin

Oley! Şimdi 1. aşamayı tamamladınız.
Şimdi e-posta adresinizin gelen kutusunu kontrol edin, size kurulum detaylarını gönderdik. HADİ BAŞLAYALIM!

Temsilci uygulaması ile çalışma

Başka bir başlık seçin

JivoChat web sitenize kurulduğunda genellikle bir soru ortaya çıkar: “web sitesinden gelecek mesajları nasıl alabilirim?”. Bunu yapmak için temsilci uygulamasını kullanmalısınız. Masaüstü uygulamalarımız (Windows) (MacOS), internet tarayıcınızla erişebileceğiniz uygulamamız ve nispeten daha az özellik içeren, ama her yerden canlı destek verebilmenizi sağlayan mobil uygulamalarımız mevcuttur. Bu sayfadan uygulamalarımızı inceleyebilir ve indirebilirsiniz.

Web sitemize kayıt olduysanız ve sohbeti bir web sitesinde kurduysanız veya sohbet kodunu geliştiricilere gönderdiyseniz, yukarıdaki bağlantılarla uygulamayı kurmanız ve JivoChat e-posta ve şifrenizi kullanarak oturum açmanız gerekir.

Eğer kayıt yaptıran biri sizi temsilci olarak eklediyse aşağıdaki gibi bir e-posta almış olmalısınız:

Uaa-1

Burada “JivoChat Uygulamasını Kur” seçeneğine tıklayarak ya da yukardaki bağlantıları kullanarak kurulumu sağlayabilirsiniz.

Kurulum oldukça basittir. Kurulum dosyası indikten sonra, “Install” tuşuna tıklayın ve kurulumun bitmesini bekleyin.

Uaa-2

Uaa-3

Kurulum tamamlandıktan sonra, başlat menünüzde veya masaüstünde uygulama ikonunu görebilirsiniz ve bu ikona tıklayarak uygulamayı açabilirsiniz.

Uygulamayı başlattıktan sonra oturum açma ekranını görürsünüz - JivoChat e-postanızı ve şifrenizi yazmanız gerekir. E-posta adresinin büyük harf içermemesi gerektiğini lütfen unutmayın.

Uaa-4

LOGIN tuşuna bastığınızda e-posta adresiniz ve şifrenizi doğru girdiyseniz uygulama açılacaktır. Eğer uygulama açıldığında Türkçe değilse, sol menüde alttan ikinci ikon “Settings"e tıklayarak, açılan sayfada en alttaki Language kısmından Turkish'i seçerseniz uygulamayı Türkçe kullanabileceksiniz.

Hazır ayarlara gelmişken, aynı sayfada Arama menüsünden mikrofon ve kulaklık seçeneklerinizi belirleyebilir, bir eko testi yapabilirsiniz. Eğer bu ayarlar tanımlanırsa, sitenizden çağrı alabilmenizi sağlayacaktır.

Temel özellikler

Uygulamanın temel özelliklerine bakmak gerekirse;

Uaa-5

1.Gelen Kutusu. Tüm gelen sohbetler buraya düşer.

2.Sohbetlerim. Anlık olarak yapıyor olduğunuz tüm sohbetler buradadır.

3.Ziyaretçiler. Sitenizdeki ziyaretçileri anlık olarak görebilmenizi ve iletişime geçmenizi sağlayan bölümdür.

4.Temsilciler. Tüm temsilcilerin listesi. Temsilcinin adının solunda, temsilcinin mevcut durumunu gösteren bir daire simgesi bulunur: yeşil - temsilci çevrimiçi, sarı - temsilci "dışarda” modunda, beyaz - temsilci çevrimdışı. Temsilcinin adına tıklarsanız, o temsilci ile sohbet açılacaktır. Meslektaşlarınızla tıpkı ziyaretçileriniz gibi sohbet edebilirsiniz. Temsilciler arasındaki sohbet geçmişi yalnızca temsilci uygulamasında saklanır.

5.Ayarlar. Uygulamanın tüm ayarları buradan değiştirilir.

6.“Dışarda” modu geçişi. Bu geçiş sizin “Dışarda” moduna geçmenizi sağlar. Bir mola vermek istiyorsanız ancak uygulamayı kapatmak istemiyorsanız kullanabilirsiniz. Bu modda, web sitenizdeki yeni ziyaretçileriniz için çevrimdışı gözükeceksiniz, ancak mevcut sohbetlerinize devam edebileceksiniz. Dışarıda modu etkin olduğunda anahtar sarı, çevrimiçiyken yeşil olacaktır.

Ziyaretçilerle sohbet

Ziyaretçiler web sitenizi açtığında sohbet penceresini görürler. Çoğu diyalog otomatik bir davetle başlatılır - sohbet, davetiyeyle birlikte gösterilir ve ziyaretçi cevap olarak bir mesaj gönderebilir.

Uaa-6

Ziyaretçi bir cevap mesajı gönderdiğinde, ekranın sağ alt köşesinde bir sohbet isteği bildirimi göreceksiniz:

Uaa-7

Bu bildirimi biraz açıklamak gerekirse;

Uaa-8

  1. Ziyaretçinin adı. Ziyaretçi, sohbetten önce iletişim formunu doldurmamışsa, adı “Istanbul 40” (ziyaretçinin şehri algılandığında) veya “Müşteri 40” (şehir tespit edilemediğinde) şeklinde görülür. Bu durumda numara, ziyaretçinin dahili tanımlayıcısıdır. Kimliği, web sitesine giren her ziyaretçi için atanır.

  2. Ziyaretçinin şu anda bulunduğu sayfanın adresi.

  3. Davet metni. Ziyaretçinin hangi davet metnini yanıtladığını görebilirsiniz.

  4. Ziyaretçinin mesajı.

  5. Üç tuş: Kabul Et, Hızlı Cevap, Yoksay:

Ziyaretçi ile diyalog

Kabul Et butonuna tıkladığınızda şöyle bir pencere görürsünüz:

Uaa-9

Ziyaretçilerinizin mesajları ve sizin mesajlarınız büyük orta bölümde gösterilir ve metin girişi alanı en altta yer alır. Sol tarafta ziyaretçiler ve temsilciler listesi görülecektir ve sağ tarafta - ziyaretçinin bilgileri.

Listedeki adlarına basarak ziyaretçiler arasında geçiş yapabilirsiniz, bu durumda kesintiye uğradığınızda yazdığınız metin kaydedilecek ve başka bir ziyaretçiye geçseniz bile o ziyaretçi ile olan pencerede askıda kalacaktır. Ziyaretçinin isminin sağındaki “Sohbeti terk et” düğmesini tıklatarak sohbeti kapatabilirsiniz, ancak ziyaretçinin yeni soruları olabileceği için web sitesini terk edene kadar sohbeti terketmeyin. Ziyaretçi web sitesini kapattığında simgeleri beyaza dönüşür.

Ziyaretçinin aytıntılı bilgileri sohbetin sağında görüntülenir:

Sohbet işlevselliği

Sohbet sırasında üst çubukta birkaç düğme bulabilirsiniz.

Uaa-10

Sohbeti aktar. Başka bir temsilciye bir sohbet aktarabilirsiniz. Bunu yapmak için “Sohbeti aktar” düğmesine basın ve bir temsilci seçin:

Uaa-11

Temsilciye görüntülenecek bir mesaj yazın (ziyaretçi bu mesajı göremez) ve Aktar'ı tıklayın:

Uaa-12

İşte bu kadar! Meslektaşınız Kabul düğmesine basarsa sohbet aktarılır.

Spam. Bu özellik, istenmeyen ziyaretçileri yasaklamanıza izin verir ve sohbeti kullanamazlar.

Dosya gönder.

Uaa-13

Bu düğmeye tıkladığınızda, bilgisayarınızdaki klasörleri içeren pencere açılacaktır. Göndermek için bir dosya seçebilirsiniz. Ayrıca, metin girişi alanına dosya sürükleyip bırakabilirsiniz.

Ziyaretçi sohbet penceresinde bir dosya aktarım isteği alacak:

Uaa-14

Ziyaretçiler dosyayı indirirken sohbet sırasında bir bildirim görürsünüz.

Uaa-14-1

İşaretleyici. Bu özellik, web sitenizdeki bir öğeyi vurgulamanıza ve ziyaretçiye göndermenize izin verir. “İşaretleyici” düğmesine bastığınızda yeni bir pencere açılacaktır. Bu pencerede, ziyaretçinin geçerli sayfası yüklenir:

Uaa-15

Sayfa yüklendiğinde bir öğe seçebilir ve ziyaretçi için bir açıklama ekleyebilirsiniz:

Uaa-16

Sonra “Gönder” düğmesine basın. Ziyaretçiniz, bir GÖRÜNTÜLE düğmesi ve yorumunuzu içeren bir mesaj alacak ve bastığında vurgulanan öğe sayfada görüntülenecektir. Ziyaretçi tarafında şu şekilde görünür:

Uaa-17

Yetkilendirilmiş sayfalarda “İşaretleyici” özelliğinin çalışmadığını, başka bir deyişle erişmek için giriş bilgilerini veya şifrelerini girmeniz gereken sayfalarda çalışmadığını lütfen unutmayın.

Ayarlar

Tüm uygulama ayarları bu bölümdedir.

Uaa-18

Ayarlar -> Genel.

Yan Menü Teması. Kenar çubuğu için koyu veya açık renk düzenini seçebilirsiniz.

Yazım Yardımcısı. Bu özelliğe “Yazım Önerileri” de denir. Sık kullanılan cümleler, yazarken yazım ipuçları olarak saklanır ve görüntülenir. Yazım önerileri temsilcinin bilgisayarında saklanır.

“Dışarda” Moduna Otomatik Geç. Belirli bir süre için fare veya klavye dokunmazsanız, uygulama dışarda moduna geçecektir. Süreyi seçebilir veya bu özelliği devre dışı bırakabilirsiniz.

Bildirim Tipi. Burada bildirimlerin türünü seçebilir veya devre dışı bırakabilirsiniz:

JivoChat varsayılanı

Uaa-19

İşletim sistemi

Uaa-20

Dil. Bu kısımdan Türkçe dilini seçebilirsiniz.

Hatayı Geliştiricilere Gönder. Bu özellik genellikle teknik destek talebi üzerine kullanılır. Bu düğmeye basarsanız uygulama günlüğü sunucularımıza gönderilecektir. Günlük dosyası, yalnızca bizimle (1) sohbet , (2) e-postamız info@jivosite.com veya (3) forumumuz aracılığıyla iletişim kurduğunuzda analiz edilir.

Ayarlar -> Arama.

Bu bölümde, ses girişi cihazını seçebilir ve mikrofonunuz için bir yankı testi yapabilirsiniz.

Ayarlar -> Sesler.

Bu bölümde bildirim sesini ayarlayabilirsiniz. Ayrıca bu bölümde, yeni bir ziyaretçi siteye girdiğinde sesli bildirim alacağınız ayarı açabilirsiniz.

Ayarlar -> Kısayollar.

Bu kısımda kısayol tuşlarını gerekli eylemler için yapılandırabilirsiniz.

Çıkış yap.

Başka bir temsilci hesabıyla giriş yapmak isterseniz bu düğmeye basabilirsiniz. Giriş ekranı açılacaktır.

Yönetici paneli.

Bu düğmeye basıldığında, tarayıcınızın yeni sekmesinde https://admin.jivosite.com yönetici paneli açılacaktır.

Çıkış.

Uygulamayı kapatmak isterseniz bu düğmeyi kullanın. Uygulama penceresinde “X” düğmesine basmanız onu kapatmaz, uygulama arka planda çalışmaya devam eder.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.