Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Temsilci uygulaması ile çalışma

Başka bir başlık seçin

JivoChat web sitenize kurulduğunda genellikle bir soru ortaya çıkar: “web sitesinden gelecek mesajları nasıl alabilirim?”. Bunu yapmak için temsilci uygulamasını kullanmalısınız. Masaüstü uygulamalarımız (Windows) (MacOS), internet tarayıcınızla erişebileceğiniz uygulamamız ve nispeten daha az özellik içeren, ama her yerden canlı destek verebilmenizi sağlayan mobil uygulamalarımız mevcuttur. Bu sayfadan uygulamalarımızı inceleyebilir ve indirebilirsiniz.

Web sitemize kayıt olduysanız ve sohbeti bir web sitesinde kurduysanız veya sohbet kodunu geliştiricilere gönderdiyseniz, yukarıdaki bağlantılarla uygulamayı kurmanız ve JivoChat e-posta ve şifrenizi kullanarak oturum açmanız gerekir.

Eğer kayıt yaptıran biri sizi temsilci olarak eklediyse aşağıdaki gibi bir e-posta almış olmalısınız:

Uaa-1

Burada “JivoChat Uygulamasını Kur” seçeneğine tıklayarak ya da yukardaki bağlantıları kullanarak kurulumu sağlayabilirsiniz.

Kurulum oldukça basittir. Kurulum dosyası indikten sonra, “Install” tuşuna tıklayın ve kurulumun bitmesini bekleyin.

Uaa-2

Uaa-3

Kurulum tamamlandıktan sonra, başlat menünüzde veya masaüstünde uygulama ikonunu görebilirsiniz ve bu ikona tıklayarak uygulamayı açabilirsiniz.

Uygulamayı başlattıktan sonra oturum açma ekranını görürsünüz - JivoChat e-postanızı ve şifrenizi yazmanız gerekir. E-posta adresinin büyük harf içermemesi gerektiğini lütfen unutmayın.

Uaa-4

Giriş tuşuna bastığınızda e-posta adresiniz ve şifrenizi doğru girdiyseniz uygulama açılacaktır. Eğer uygulama açıldığında Türkçe değilse, sol menüde alttan ikinci ikon “Settings"e tıklayarak, açılan sayfada en alttaki Language kısmından Turkish'i seçerseniz uygulamayı Türkçe kullanabileceksiniz.

Hazır ayarlara gelmişken, aynı sayfada Arama menüsünden mikrofon ve kulaklık seçeneklerinizi belirleyebilir, bir eko testi yapabilirsiniz. Eğer bu ayarlar tanımlanırsa, sitenizden çağrı alabilmenizi sağlayacaktır.

Temel özellikler

Uygulamanın temel özelliklerine bakmak gerekirse;

Uaanew

1.Gelen Kutusu. Tüm gelen sohbetler buraya düşer.

2.Sohbetlerim. Anlık olarak yapıyor olduğunuz tüm sohbetler buradadır.

3.Arşiv. Burada tüm iletişim geçmişinizi bulabilirsiniz, tüm sohbetler, tüm ziyaretçi verileri, tüm çağrı rekorları vs.

4.Arama. Buradan uygulama üzerinden müşterilerinize çağrıda bulunabilirsiniz.

5.Takım. Tüm temsilcilerin listesi. Temsilcinin adının solunda, temsilcinin mevcut durumunu gösteren bir daire simgesi bulunur: yeşil - temsilci çevrimiçi, sarı - temsilci "dışarda” modunda, beyaz - temsilci çevrimdışı. Temsilcinin adına tıklarsanız, o temsilci ile sohbet açılacaktır. Meslektaşlarınızla tıpkı ziyaretçileriniz gibi sohbet edebilirsiniz. Temsilciler arasındaki sohbet geçmişi yalnızca temsilci uygulamasında saklanır. Ayrıca eğer yönetici iseniz, temsilcilerin ayarlarını düzenlemek ve istatistiklerini görmek için, sağda kalan “Ayarlar” düğmesine basmanız yeterli olacaktır.

6.Ziyaretçiler. Sitenizdeki ziyaretçileri anlık olarak görebilmenizi ve iletişime geçmenizi sağlayan bölümdür.

7.Pro Sürüm. Uygulama üzerinden profesyonel sürümü satın alabilir ya da yenileyebilirsiniz.

8.Yönet. Uygulamanın ve sohbet kanallarınızın tüm ayarları buradan değiştirilir.

9.“Dışarda” modu geçişi. Bu geçiş sizin “Dışarda” moduna geçmenizi sağlar. Bir mola vermek istiyorsanız ancak uygulamayı kapatmak istemiyorsanız kullanabilirsiniz. Bu modda, web sitenizdeki yeni ziyaretçileriniz için çevrimdışı gözükeceksiniz, ancak mevcut sohbetlerinize devam edebileceksiniz. Dışarıda modu etkin olduğunda anahtar sarı, çevrimiçiyken yeşil olacaktır.

Ziyaretçilerle sohbet

Ziyaretçiler web sitenizi açtığında sohbet penceresini görürler. Çoğu diyalog otomatik bir davetle başlatılır - sohbet, davetiyeyle birlikte gösterilir ve ziyaretçi cevap olarak bir mesaj gönderebilir.

Uaanew1

Ziyaretçi bir cevap mesajı gönderdiğinde, ekranın sağ alt köşesinde bir sohbet isteği bildirimi göreceksiniz:

Uaanew2

Bu bildirimi biraz açıklamak gerekirse;

Uaanew17

  1. Ziyaretçinin adı. Ziyaretçi, sohbetten önce iletişim formunu doldurmamışsa, adı “Istanbul 40” (ziyaretçinin şehri algılandığında) veya “Müşteri 40” (şehir tespit edilemediğinde) şeklinde görülür. Bu durumda numara, ziyaretçinin dahili tanımlayıcısıdır. Kimliği, web sitesine giren her ziyaretçi için atanır.

  2. Ziyaretçinin şu anda bulunduğu sayfanın adresi.

  3. Davet metni. Ziyaretçinin hangi davet metnini yanıtladığını görebilirsiniz.

  4. Ziyaretçinin mesajı.

  5. Üç tuş: Kabul Et, Hızlı Cevap, Yoksay:

Ziyaretçi ile diyalog

Kabul Et butonuna tıkladığınızda şöyle bir pencere görürsünüz:

Uaanew4

Ziyaretçilerinizin mesajları ve sizin mesajlarınız büyük orta bölümde gösterilir ve metin girişi alanı en altta yer alır. Sol tarafta ziyaretçiler ve temsilciler listesi görülecektir ve sağ tarafta - ziyaretçinin bilgileri.

Listedeki adlarına basarak ziyaretçiler arasında geçiş yapabilirsiniz, bu durumda kesintiye uğradığınızda yazdığınız metin kaydedilecek ve başka bir ziyaretçiye geçseniz bile o ziyaretçi ile olan pencerede askıda kalacaktır. Ziyaretçinin isminin sağındaki “Sohbeti terk et” düğmesini tıklatarak sohbeti kapatabilirsiniz, ancak ziyaretçinin yeni soruları olabileceği için web sitesini terk edene kadar sohbeti terketmeyin. Ziyaretçi web sitesini kapattığında simgeleri beyaza dönüşür.

Ziyaretçinin aytıntılı bilgileri sohbetin sağında görüntülenir:

Sohbet işlevselliği

Sohbet sırasında üst çubukta birkaç düğme bulabilirsiniz.

Uaanew5

Sohbeti aktar. Başka bir temsilciye bir sohbet aktarabilirsiniz. Bunu yapmak için “Sohbeti aktar” düğmesine basın ve bir temsilci seçin:

Uaa-11

Temsilciye görüntülenecek bir mesaj yazın (ziyaretçi bu mesajı göremez) ve Aktar'ı tıklayın:

Uaa-12

İşte bu kadar! Meslektaşınız Kabul düğmesine basarsa sohbet aktarılır.

Uaanew6

Davet et. Diğer temsilcileri sohbete davet edin ve ziyaretçilere beraber yardımcı olun.

İşaretleyici. Bu özellik, web sitenizdeki bir öğeyi vurgulamanıza ve ziyaretçiye göndermenize izin verir. “İşaretleyici” düğmesine bastığınızda yeni bir pencere açılacaktır. Bu pencerede, ziyaretçinin geçerli sayfası yüklenir:

Uaa-15

Sayfa yüklendiğinde bir öğe seçebilir ve ziyaretçi için bir açıklama ekleyebilirsiniz:

Uaa-16

Sonra “Gönder” düğmesine basın. Ziyaretçiniz, bir GÖRÜNTÜLE düğmesi ve yorumunuzu içeren bir mesaj alacak ve bastığında vurgulanan öğe sayfada görüntülenecektir. Ziyaretçi tarafında şu şekilde görünür:

Uaa-17

Yetkilendirilmiş sayfalarda “İşaretleyici” özelliğinin çalışmadığını, başka bir deyişle erişmek için giriş bilgilerini veya şifrelerini girmeniz gereken sayfalarda çalışmadığını lütfen unutmayın.

Spam. Bu özellik, istenmeyen ziyaretçileri yasaklamanıza izin verir ve sohbeti kullanamazlar.

Sohbet kutusu özellikleri

Uaanew7

1.Çevirmen Farklı bir dilde sohbet alırsanız, bu simgeye tıklayabilirsiniz; müşterinizin mesajlarını ve yazacaklarınızı da anlık çevirecektir. Nasıl göründüğünü görmek için resmimizi kontrol edin:

Uaanew8

2.Taslak Cevaplar Temsilcilerinizin istediğiniz zaman kullanabileceği cümlecik şablonlarını kaydedebilirsiniz. Bu kaydedilen cevaplar size zaman kazandıracak. Temsilci uygulamasına kaydedebilirsiniz ve tüm ekibiniz de onu kullanabilir.

Yeni bir taslak eklemek için:

Uaanew9

Geçerli ifadelerinizi, ifadenin sağ alt köşesinde bulunan küçük kalemi tıklatarak da düzenleyebilirsiniz:

Uaanew10

Ayrıca, temsilcilerin taslakları bulmasını ve kullanmasını hızlandırmak için ifadeleri bir etikete atayabilirsiniz: 1. Etiket atama (örneğin: /fiyatbilgi) 2. Kısayol tuşu (ifadelerinize kısayollar ekleyin)

Uaanew11

3.** Emojiler ** Daha mutlu müşterilere sahip olabilirsiniz, bu emojiyi kullanmanın müşterilerle etkileşimin harika olduğu bir gerçektir. Konuşmalar sırasında bazılarını kullanmak için emoji simgesine tıklayın

Uaanew12

  1. Dosya gönder.

Uaanew13

Bu düğmeye tıkladığınızda, bilgisayarınızdaki klasörleri içeren pencere açılacaktır. Göndermek için bir dosya seçebilirsiniz. Ayrıca, metin girişi alanına dosya sürükleyip bırakabilirsiniz.

Ziyaretçi sohbet penceresinde bir dosya aktarım isteği alacak:

Uaanew14

Ziyaretçiler dosyayı indirirken sohbet sırasında bir bildirim görürsünüz.

Uaa-14-1

“Yönet” menüsü

Tüm uygulama ayarları bu bölümdedir.

Uaanew15

Yönet -> Ayarlar -> Genel.

Yan Menü Teması. Kenar çubuğu için koyu veya açık renk düzenini seçebilirsiniz.

Yazım Yardımcısı. Bu özelliğe “Yazım Önerileri” de denir. Sık kullanılan cümleler, yazarken yazım ipuçları olarak saklanır ve görüntülenir. Yazım önerileri temsilcinin bilgisayarında saklanır.

“Dışarda” Moduna Otomatik Geç. Belirli bir süre için fare veya klavye dokunmazsanız, uygulama dışarda moduna geçecektir. Süreyi seçebilir veya bu özelliği devre dışı bırakabilirsiniz.

Bildirim Tipi. Burada bildirimlerin türünü seçebilir veya devre dışı bırakabilirsiniz:

JivoChat varsayılanı

Uaanew18

İşletim sistemi

Uaa-20

Dil. Bu kısımdan Türkçe dilini seçebilirsiniz.

Hatayı Geliştiricilere Gönder. Bu özellik genellikle teknik destek talebi üzerine kullanılır. Bu düğmeye basarsanız uygulama günlüğü sunucularımıza gönderilecektir. Günlük dosyası, yalnızca bizimle (1) sohbet , (2) e-postamız info@jivosite.com veya (3) forumumuz aracılığıyla iletişim kurduğunuzda analiz edilir.

Ayarlar -> Arama.

Bu bölümde, ses girişi cihazını seçebilir ve mikrofonunuz için bir yankı testi yapabilirsiniz.

Ayarlar -> Sesler.

Bu bölümde bildirim sesini ayarlayabilirsiniz. Ayrıca bu bölümde, yeni bir ziyaretçi siteye girdiğinde sesli bildirim alacağınız ayarı açabilirsiniz.

Ayarlar -> Kısayollar.

Bu kısımda kısayol tuşlarını gerekli eylemler için yapılandırabilirsiniz.

Hesabınızı yönetin

Hesabınızı kolayca yönetebilmeniz için uygulamamızda bazı yeni düğmeler ekledik

Uaanew16

1.Kanal ekleyin Bu menüyü kullanarak yeni kanallar ekleyebilirsiniz (sosyal ağlar, e-posta ve telefon dahil)

2.Yeni Temsilci Ekle Bu yeni düğmeyi kullanarak kolayca yeni temsilciler ekleyebilirsiniz.

3.Kanallar Hesabınızdaki tüm kanallar burada listelenir. İstatistikleri görebilir ve bazı ayarları değiştirebilirsiniz.

4.Çağrı Bakiyesi Telefon hizmetinize kredi ekleyebilir ve bakiyenizi kontrol edebilirsiniz.

5.Profilim Profil resminizi, e-posta adresinizi veya şifrenizi kolayca değiştirmek için tasarlanmış bir menü. Farklı kanallar ve daha fazlası için farklı adlar da ayarlayabilirsiniz.

6.Oturumu kapat Başka bir temsilci hesabıyla giriş yapmak isterseniz bu düğmeye basabilirsiniz. Giriş ekranı açılacaktır.

7 Çıkış Uygulamayı kapatmak isterseniz bu düğmeyi kullanın. Uygulama penceresinde “X” düğmesine basmanız onu kapatmaz, uygulama arka planda çalışmaya devam eder.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.