Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Servis Kalitesi Geribildirimini açmak

Başka bir başlık seçin

Bu özellik sadece Profesyonel sürümde mevcuttur.

Etkinleştirmek için JivoChat uygulamanıza giriş yapın ve Yönet -> Kanallar -> Kanal adı altındaki Ayarlar yolunu izleyin:

How_to_activate_ratings_1

Seçenekler'e gidin ve aşağıdaki “Servis Kalitesi Geribildirimi” seçeneğine kaydırın:

How_to_activate_ratings_2

Servis Kalitesi Geribildirimi seçeneğini etkinleştirin. Sohbet sırasında ziyaretçiden hizmetin kalitesini puanlaması istenecektir: iyi veya kötü. Puanlar “İstatistik” bölümünde bulunabilir.

Varsayılan olarak açıktır.

Servis kalitesi geribildirimi talebi, sohbette geçecek 5 mesajın ardından gösterilir.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.