Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Sohbet kutusundaki iletişim formu nasıl yönetilir

Başka bir başlık seçin

Ziyaretçilerinizi potansiyel müşterilere çevirmek için, “sohbet öncesinde” veya ”sohbet sırasında”, ziyaretçilerinizden iletişim bilgilerini isteyebilirsiniz. Bu özellik, JivoChat hesabınızı oluşturduğunuzda varsayılan olarak “sohbet sırasında” olarak etkinleştirilir, ancak ayarları değiştirebilir veya yönetici panelinizdeki kanal ayarlarından devre dışı bırakabilirsiniz. Lütfen şu adımları izleyin:

1. Yönetici panelinize giriş yapın:

1

2. Formu yapılandırmak istediğiniz kanalın altındaki Ayarlar'a tıklayın:

2

3. Soldaki menüden “İletişim Bilgileri Formu” seçeneğine gidin.

Bu menüde iletişim formunu, sohbet sırasında / sohbetten önce gösterecek şekilde yapılandırabilir veya gizleyebilirsiniz.

Ayrıca, sohbet sırasında veya sohbetten önce ziyaretçilerinize hangi alanların gösterileceğini ve hangilerinin doldurulmasının zorunlu olacağını seçebilirsiniz (ziyaretçilerin sohbete başlamadan önce zorunlu alanları doldurmaları gerekir).

3

Hepsi bu kadar! Değişiklikleri kaydetmeyi unutmayın!

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.