Ziyaretçilerinizle canlı olarak etkileşime girin ve satışlarınızı artırın

Sitenizden, Facebook sayfanızdan, Telegram'dan ve Viber'dan size ulaşmak isteyen ziyaretçileri canlı takip etmek ve iletişime geçmek için ÜCRETSİZ bir araç.

Hatalı girilmiş e-posta adresi Bir şey yanlış gitti, sonra tekrar deneyin

Oley! Şimdi 1. aşamayı tamamladınız.
Şimdi e-posta adresinizin gelen kutusunu kontrol edin, size kurulum detaylarını gönderdik. HADİ BAŞLAYALIM!

Çoklu dil içeren sitelerde kurulum

Başka bir başlık seçin

Aşağıdaki iki yöntemden birini izleyerek birden fazla dilde web sitesinde dil seçimi yapabilirsiniz:

Yöntem 1. Web sitesi araçlarını kullanarak manuel dil seçimi.

Temel fikir her web sitesinde ayrı kanal kodları kullanmaktır. Her dil için ayrı bir kanal açılmalı ve her dile özel sitede tek tek eklenmelidir.

Öncelikle tüm web sitelerini her dil için yönetici paneline eklemelisiniz.

Mlng1

Site ekleme ya da kaldırma” makalemiz yardımcı olabilir.

Sonuç olarak yönetici panelinde her dil için ayrı bir kanal eklenmiş olmalıdır.

Mlng2

Sonra, bu kanalların her birinde sohbet penceresi dilini web sitesi diline göre değiştirmelisiniz.

Şu yolu izleyin:

  1. Site adı altındaki Ayarlar düğmesi > Seçenekler > Sohbet Penceresi Dili

Mlng3

  1. “Tasarım” bölümü > Etiketler

Mlng4

Mlng5

  1. “Tetikleyiciler” bölümünde her tetikleyici için Düzenle'ye tıklayarak gösterilecek metinleri çevirin.

Mlng6

Şimdi oluşturduğunuz bu kanalların kurulum kodlarını, sitenizin ilgili diline atanmış web sayfası koduna eklemelisiniz.

Mlng7

Örneğin, web sitesinde - İngilizce ve Türkçe olmak üzere 2 diliniz varsa. Yönetici paneline iki web sitesi eklediniz: en.demo.com ve tr.demo.com. Şimdi kodu ziyaretçinin dil seçimine göre web sitenizin araçlarıyla değiştirmelisiniz. Ziyaretçi Portekizce'yi seçerse, web sitesi kodu br.demo.com için hazırlanmış kanalın kodu ile yüklenmelidir.

Yöntem 2. Otomatik dil seçimi.

“Alanlar” özelliğimizle bunu yapabilirsiniz (profesyonel sürüm).

İlke, Coğrafi IP'ye dayanıyor - sohbet, ziyaretçinin bölgesini IP adresine göre algılar ve dilini buna göre değiştirir. Bu durumda tüm sayfalarda tek bir kod olması yeterli olacaktır.

“Alanlar” özelliğiyle ilgili makalemizi inceleyin.

Birinci yöntemin yanı sıra, yönetici panelindeki bölgeler için de sohbet penceresinin dilini değiştirmelisiniz.

“Alanlar” özelliğini etkinleştirdikten sonra sohbet kodunu değiştirmeniz gerektiğini lütfen unutmayın. Yeni kodu “Varsayılan bölge” ayarlarından alabilirsin.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.