Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Akıllı Sohbet Davetiyesi Tetikleyicilerini ayarlamak

Başka bir başlık seçin

JivoChat uygulaması -> Yönet -> Kanallar -> Site adı altındaki Ayarlar -> Tetikleyiciler yoluyla tetikleyicileri ayarlayabilirsiniz.

Newapp1

Nasıl çalışır

  1. Tetiği başlatmak için seçenekler

Sistemimizde 2 farklı başlatma seçeneği vardır :

Newapp2

Akıllı davetiyelerin koşullu eylemleri (sonuçlar):

Newapp3

Temel koşullar

Temsilciler çevrimiçiyse – bu, sistemin hangi tür sohbet penceresini kullanması gerektiğini anlamasına yardımcı olur. “HAYIR"ı seçerseniz, çevrimdışı form için çalışır ve "Evet” seçeneğini seçerseniz, çevrimiçi form için çalışır. Bu durum, “Sohbet kutusunu sakla” eylemi haricinde her tetikleyici için gereklidir.

Sayfada geçirilen süre – tetikleyici başlatılmadan önce kullanıcının geçerli sayfada harcaması gereken bir süreyi ayarlayın. Ziyaretçi başka bir sayfaya giderse, bu durum baştan başlar.

Sitede geçirilen süre - tetikleyici başlatılmadan önce kullanıcının sitede harcaması gereken bir süreyi ayarlayın. Ziyaretçinin başka bir siteye gitmesi durumunda, bu durum herhangi bir ara vermeden çalışmaya devam eder.

JivoChat kutusu kapandığından itibaren geçen süre – bu durum ziyaretçilerinizi sınırsız tetikleyicilerden korumanıza yardımcı olur. Ziyaretçinin penceredeki “x” kapanışını tıklaması durumunda, bir sonraki tetikleyici “JivoChat kutusu kapandığından itibaren” süresi dolduktan sonra çalışır.

Son akıllı davetiye üstünden geçen zaman – bu durum ziyaretçilerinizi sınırsız tetikleyicilerden korumanıza yardımcı olur. Ziyaretçi, sohbet penceresini yoksayarsa ve başka bir sayfaya giderse, bir sonraki tetikleyici “Son akıllı davetiyeden bu yana geçen süre” sona erdikten sonra çalışır.

Ek koşullar

Ziyaretçinin Şehri - bu koşul, tetikleyicinin yalnızca belirli bir şehirdeki müşterilere uygulanmasını sağlar. Çok sayıda şehir ayarlamak istiyorsanız, “Bölgeler” işlevini kullanmak daha iyidir.

Ziyaretçinin Ülkesi - bu koşul, tetikleyicinin yalnızca belirli bir ülkedeki müşterilere uygulanmasını sağlar. Çok fazla sayıda ülke ayarlamak istiyorsanız, “Bölgeler” işlevini kullanmak daha iyidir.

Günün saati - bu durum, tetikleyicinin çalışacağı günün saatini belirlemenizi sağlar. Bu durumu kullanmazsanız, tetikleyici 24 saat çalışacaktır. Uyarı: Bu koşul, sizin zamanınıza göre DEĞİL, müşteri ayarlarına göre çalışır

Haftanın günü - bu durum, tetikleyicinin çalışacağı haftanın gününü belirlemenizi sağlar. Bu koşulu kullanmazsanız, tetikleyici her gün çalışır.

Geçerli sayfanın başlığı - bu koşul, DOĞRU ya da YANLIŞ senaryolarını kullanarak sayfanın başlığını kontrol eder. Eğer “içerir / içermez” kullanıyorsanız, başlığınızın sadece parçalarını kullanabilirsiniz. Başlık, sayfanızın <title>…</title> arasındaki metindir.

Geçerli sayfanın URL'si - bu koşul, DOĞRU ya da YANLIŞ senaryolarını kullanarak sayfanın URL’sini kontrol eder. Eğer “içerir / içermez” kullanıyorsanız, URL’nizin sadece parçalarını kullanabilirsiniz. URL, aşağıdaki gibi, sayfa yolunuzdur: https://www.jivochat.com.tr/help/how_to_set_triggers.html gibi.

Ziyaret edilen sayfa sayısı - bu koşul, tetikleyiciler başlatılmadan önce kullanıcının ziyaret etmesi gereken sayfa sayısını (sitenizdeki bağlantıları izleyerek) belirlemenizi sağlar. Sıfırdan başlayarak sayfaları sayarız. Dolayısıyla, 2 ayarladıysanız, tetik 3. sayfada çalışacaktır.

Ziyaret sayısı - Sohbet penceremiz sitenizdeki ziyaretçileri tanıyabilir ve kaç kez ziyaret ettiklerini sayabilir. Bu nedenle, tetikleyiciyi göstermeden önce ziyaretçinin web sitenizi ziyaret etmesi gereken sayıyı belirtmek istiyorsanız bu koşulu kullanabilirsiniz. İlk ziyaret 1; ikincisi 2 ve benzeri.

İmleç pozisyonu - Ziyaretçi sitenizi aşağı kaydırdıktan sonra tetiği başlatın. Koşul, yüzdelerle çalışır. 50 - sayfanın yarısı, 100 sayfanın sonu demektir (yukarıdan aşağıya doğru kaydırma).

İmleç pencerenin üst köşesinden geçtiğinde - Bu durum, pencerenin üst tarafındaki kapatma düğmesinin bulunduğu sağ üst köşedeki özel alanı işaretler. Ziyaretçi sitenizi kapatmaya çalıştığında ve faresini köşeye getirdiğinde tetik başlatılır.

A/B Grubu – Bu, tetikleyicilerinizin farklı ayarlarını test etmek için özel bir seçenektir. Sadece tecrübeli kullanıcılarımıza öneririz. Detay için info@jivochat.com.tr üzerinden talepte bulunabilirsiniz.

  1. Koşullar sağlandığında alınacak eylem:

Newapp4

Çevrimdışı formu aç - Müşterinin mesajını bırakabileceği JivoChat çevrimdışı formunu otomatik olarak açar. “Temsilciler çevirimiçiyse: Hayır ” şartı gerekir.

Bir temsilcinin ağzından ziyaretçiye bir mesaj göster - Temsilciden müşteriye seçeceğiniz şekilde otomatik olarak bir metin gönderir. “Temsilciler çevirimiçiyse: Evet” şartı gerekir.

Sohbet penceresini gizle - Sitenizdeki sohbet penceresini gizleyin ve tetikleyicileri kapatın. Bu, belirli sayfalardapencereyi gizlemek için yararlı olabilir. Alternatif olarak, API ve CSS komutlarını kullanarak widget'ı gizleyebilirsiniz (daha fazla bilgi için lütfen bu sayfayı kullanın).

Sohbette bir sistem mesajı göster - Müşteri sohbette bir mesaj gönderirse ve aracı belirtilen bir süre boyunca yanıt vermiyorsa, bu tetikleyici müşteriye özel bir mesaj gösterecektir. “Temsilciler çevirimiçiyse: Evet” şartı gerekir.

Geri-arama formunu göster - Müşterinin numarasını bırakabileceği JivoChat geri arama formunu otomatik olarak açar. Geri arama işlevi açık olmalıdır.

Sohbette bir sistem mesajı ve e-posta gönderme alanı göster - Müşteri sohbette bir mesaj gönderirse ve temsilci belirli bir süre boyunca yanıt vermiyorsa, bu tetikleyici önceden ayarlanmış bir metin içeren bir e-posta alanı gösterecektir. Bu e-posta bu ziyaretçi ile yapılacak sohbette, iletişim bilgisi olarak gösterilecektir. “Temsilciler çevirimiçiyse: Evet” şartı gerekir.

Örnekler

1.Bir temsilcinin ağzından ziyaretçiye bir mesaj göster

Newapp5

2.Çevrimdışı formu aç

Newapp6

3.Sohbette bir sistem mesajı göster

Newapp7

4.Geri-arama formunu göster

Newapp8

5.Sohbet penceresini gizle

Newapp9

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.