Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Kanallara temsilciler nasıl atanır

Başka bir başlık seçin

Bu makalede size kanallara temsilcilerin nasıl atanacağını göstereceğiz.

Bu özellik sayesinde hesabınızdaki mevcut bir web sitesinden, sosyal ağdan, e-postadan veya telefon kanalından gelen konuşmaları cevaplamak için bir temsilci atayabilirsiniz.

Örneğin, hesabınızda yapılandırılmış 5 farklı web siteniz veya bölgeniz varsa, belirli bölgelere farklı temsilcilere atayabilirsiniz.

Lütfen Web veya Masaüstü uygulamasına giriş yapın.

Aşağıdaki resimde gösterildiği gibi Yönet -> Kanallar -> Temsilci eklemek istediğiniz kanal adı altındaki Temsilciler düğmesi yolunu izleyin.

Assign1

Bu menüde, kanala temsilci atayabilir ya da atanmış bir temsilciyi listeden çıkarabilirsiniz.

Assign2

Hepsi bu! Atanmış hiçbir temsilciniz yoksa, canlı destek kutusu çevrimdışı olarak gösterilir ve gelen mesajlar size e-posta ile iletilir. Yalnızca kanala atanan temsilciler (eğer çevrimiçilerse) sohbet bildirimleri alır.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.