Viber umumi hesabınızı bağlamak

Viber ile yeni bir entegrasyon ekledik. Bu entegrasyon ile temsilcileriniz, doğrudan Viber umumi hesaplarından JivoChat temsilci uygulamasına mesajlar alabilecek.

Öncelikle bu link aracılığıyla Viber'de bir umumi hesap oluşturmalısınız.

Başlangıçta, bir etkinleştirme kodu gönderilecek, bu nedenle telefon numaranızı vermeniz gerekir.

Kayıt işlemi sırasında bir "Session Expired" hatası alırsanız, mobil cihazınızla tekrar deneyebilirsiniz.

Sonra, mobil cihazınızdaki Viber uygulamasında etkinleştirme kodunu alacaksınız.

Sonraki adımda e-posta adresinizi ve şifrenizi ayarlamanız gerekir.

Next'e basınız ve bilgisayarda Viber'in yönetici panelini açınız. Lütfen kimlik bilgilerinizle giriş yapın.

Ardından, sol paneldeki "Bot Hesabı Oluştur"a basmalısınız.

Herkese açık hesap bilgilerinizi (örneğin, ad ve URL) girin.

Herhangi bir kategori / alt kategori belirleyebilirsiniz. Resmin yalnızca .jpg biçiminde olabileceğini ve tam olarak 400x400 piksel olması gerektiğini unutmayın.

Sonra, hesabınızın açıklamasını ve konumunu ayarlayın

Sonunda, kopyalamanız gereken API anahtarını alacaksınız

Şimdi JivoChat'ın yönetici panelini açın ve yeni bir Viber kanalı ekleyin

"Viber'ı Bağlayın" butonuna tıklayın.

Yeni pencerede Viber'in API anahtarını yapıştırın.

Bu kadar! Şimdi müşterileriniz Viber umumi hesabınıza bir mesaj gönderirse onu temsilci uygulamasına alacaksınız.

Lütfen hesabınızı yayınlamayı unutmayın.

Şu anda Viber, arama sonuçlarında yalnızca büyük markaları / şirketleri gösteriyor ancak viber.com/URL gibi doğrudan bağlantılarla müşterileriniz size ulaşabilir. Bu konuda daha fazla bilgi için Viber'in makalesini okuyabilirsiniz.

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.