JivoChat YZ Yardımcısı ile ekibinizin verimliliğini artırın

Metin yazmak, çok zaman alan ve dikkat gerektiren sıkıcı bir süreçtir. Entegre OpenAI teknolojisinin
destek ekibinizin daha hızlı ve çeşitli yazmasına yardımcı olmasına izin verin. Müşteri taleplerinin daha
derinlemesine işlenmesi için insan kaynaklarını serbest bırakın.
Daha memnun müşteriler
Müşterilerin %74'ü, bir YZ Yardımcısı tarafından oluşturulan mesajlara en yüksek memnuniyet puanını verdi.
Daha yüksek yanıt oranı
Bir YZ Yardımcısı tarafından oluşturulan yanıtların %60 kadarı* düzeltme gerektirmeden müşterilere hemen gönderilebilir.
Üstün müşteri hizmetleri
Müşteri temsilcileri, müşterilerin sorunlarıyla ilgilenir, metin yazmakla değil. Tüketicilerin %73'ü, alışveriş kararları alırken müşteri deneyiminin belirleyici bir faktör olduğunu söylüyor.
* JivoChat araştırmasına göre
Geliştirilmiş destek performansı için
Yapay Zeka desteği
Sohbet penceresine hızlıca metin girin, YZ düğmesine tıklayın ve seçeneklerden birini seçin.
Oluşturulan cevabı düzeltin veya olduğu gibi müşteriye gönderin — son karar her zaman insanda.
Tonu ve dili ayarlayın
Her müşterinin ruh haline uygun iletişim tarzını seçin. Onların burada rahat hissetmelerini sağlayın.
Önemli noktaları vurgulayın
Görüşmeleri özetleyin, anlaşmaları gözden geçirin veya daha sorunsuz süreçler gerçekleştirin.
Dilbilgisi ve yazımı düzeltin
Yazım hataları, sizinle müşteri arasında bir engel olabilir. YZ yardımcısı, bu tür yanlış anlaşılmaları önlemeye yardımcı olacaktır.
Daha az aboneliğe giden yol.
JivoChat YZ Yardımcısı ile ekstra yazım araçlarına ihtiyaç yoktur.
Anlık yanıt oluşturma
Diğer görevlerle meşgulken bile yanıtları hazırlamak için JivoChat YZ Yardımcısını açın. Sadece detayları kontrol edin ve bitmiş mesajı müşteriye gönderin.
Geniş bir destek içeriğine dayalı yanıtlar
Azalmış işlem süresi
Kalite kaybı olmadan birden fazla sohbet yürütme
Kolayca anlamak için sohbet özetleri
JivoChat YZ Yardımcısı, her konuşmayı özetleyerek
işiniz için size güncel bilgiler sağlar.
Sorunlu sohbetleri yakalayın, durumu zamanında düzeltin ve müşteri sadakatini koruyun
Sıklıkla gelen soruları ve belirli ürün veya hizmetlere yönelik artan talebi izleyin
Tekrarlanan sorunları vurgulayın ve müşteri yolculuğunu optimize edin
Birden fazla takım için
tek bir asistan
Pazarlama
müşteriyi elde tutmayı artırmak için - hızlı ve kaliteli hizmet, müşteri bağlılığını artırır ve onları tekrar geri dönmeye teşvik eder
iyi bir itibar için - sadık müşteriler sizi arkadaşlarına tavsiye eder ve çevrimiçi olarak olumlu yorumlar bırakır
Satış ve Destek
güven uyandırmak için - dikkatli tutum satın alma işlemini teşvik eder - hızlı mesajlaşma için
temsilcilerin yalnızca metni kontrol etmesi gerekir, sıfırdan yazması gerekmez
Yönetim
personel eğitimi için — hataları analiz etmek, senaryolar oluşturmak ve ekibin iletişim becerilerini geliştirmek için sohbet arşivlerini kullanın
iş süreçlerini oluşturmak için - hedef kitlenizi daha iyi tanımak ve şimdiye kadarki en iyi müşteri yolculuğunu oluşturmak için sık sorulan soruları vurgulayın
JivoChat YZ Asistanı ile
sıkıcı görevleri basitleştirin