30 saniye içinde geri-arayın

Bazı müşteriler yazışmak yerine telefonaramalarını tercih eder. JivoChat'daki Geri Arama özelliği ile arama talep etmelerini sağlayabilirsiniz
Fiyatlandırmayı görün
chatCallsImage
Geri-aramalar süreçleri hızlandırır
Telefon görüşmeleri ve canlı sohbet JivoChat'da birleştirilmiştir: Bir müşteriyle telefonda konuşabilir ve aynı anda sohbet yoluyla ona mesajlar veya belgeler gönderebilirsiniz. Site ziyaretçilerinin müşterilere dönüşümünü artırmak için bu kanalları birleştirin.
JivoChat size telefonda kimin olduğunu gösterir
Arama sırasında arayanla ilgili bilgiler otomatik olarak gösterilir: şehri, geldiği kaynak, şu anda web sitenizin hangi sayfalarını görüntülediği gibi
emojisImage
Aramalar mı canlı sohbet mi? Birini seçmenize gerek yok, neden hepsi olmasın?
Canlı sohbet aktif müşteri desteği için uygundur, geri-aramalar ise süreçlerin ve satışların daha hızlı tamamlanması için uygundur. Her iki çözümü JivoChat'da birleştirerek size mükemmel bir altyapı sunuyoruz
widget-1Image
Çağrıları dilediğiniz yerde karşılayın
JivoChat uygulaması üzerinden
IP PBX'e bağlı herhangi bir SIP telefondan
Kişisel/iş telefon numaranıza yönlendirme yaparak
startCallbackImage
JivoChat ile 7/24 müşteri kazanın
Geri arama, temsilciler meşgul veya çevrimdışı olduğunda bile çalışır. JivoChat, müşteriyi geri arama için uygun bir zaman seçmeye davet edecektir.
Geri-aramalar size daha fazla mobil müşteri kazandırır
2021'de mobil trafiğin payı %83'e ulaştı - bu nedenle müşteriler mobil cihazlardan daha sık arama talep edebiliyor - geri arama özelliği ile sitenizin mobil versiyonunda alışveriş yapmak daha da kolay hale gelecek
Hemen geri-aramaları bağlayın
Geri aramalar tüm JivoChat sürümlerinde mevcuttur ve dakika başına ücretlendirilir
Kendi telefonunuzu JivoChat'ya bağladıktan sonra
Türkiye içi aramalar
3.75TL
Almanya'ya çağrılar
60kr
Rusya'ya çağrılar
20kr
Sıkça Sorulan Sorular
Geri-arama nasıl çalışır?
Siteme geri-arama özelliğini nasıl kurarım?
Geri-aramanın ne zaman ve nasıl çalışması gerektiğini belirleyebilir miyim?
Temsilci web sitesinden bir çağrı olup olmadığını nereden bilecek?
Aynı anda kaç temsilci çağrı alabilir?
Bu servis hangi ülkelerde çalışabilir?
Geri-arama nasıl ücretlendirilir?
Aramalar sohbetten ayrı olarak mı ücretlendirilir?
Telefon trollerinden çağrı alırsam ne yapabilirim?
Arama kayıtlarını nereden görebilirim?
Akıllı tetikleyicileri geri-aramalar ile nasıl harmanlayabilirim?