WhatsApp’taki müşterilerinize
JivoChat özellikleri ile hizmet verin

JivoChat uygulamasında WhatsApp'tan gelen mesajları diğer kanallardan gelen taleplerle birlikte yanıtlayın
İletişime geçmek için uygun yol
Müşterilerinizin sizinle kendileri için uygun olan bir şekilde iletişime geçmesine izin verin. Ekibinize hızlı ve yardımcı yanıtlar verebilmeleri için gerekli araçları sağlayın.
Daha yüksek satışlar
WhatsApp'tan gelen mesajlar JivoChat'ya gelir ve temsilciler arasında otomatik olarak dağıtılır. Bu, ziyaretçilerin bilgileri daha hızlı alması ve daha hızlı satın alma kararı vermesi anlamına gelir.
Hizmet kalite kontrolü
Temsilcilerin çalışmalarına ilişkin istatistikler, etkinliklerini, hızlarını ve yanıt kalitesini izlemenizi sağlar. Yazışmaların saklanması, ekibin hassas durumlarda çalışmasını ayarlamaya yardımcı olur
JivoChat ile WhatsApp'ta kusursuz bir
destek hizmeti oluşturun
Tüketicilerin %73'ü satın alma kararı verirken hizmet kalitesinin belirleyici bir faktör olduğunu söylüyor. Müşterilere en iyi
hizmeti sunmak ve şirketin kârını artırmak için JivoChat araçlarını kullanın
Sesli mesajlar
Sesli iletişim kurmayı tercih eden müşterileri destekleyin. Doğrudan JivoChat diyalog kutusu üzerinden sesli mesajlar gönderin ve dinleyin. Kaydedilen sesli mesajlar, hesabınız var olduğu sürece JivoChat sohbet arşivinde saklanır
7/24 anında yanıt
JivoChat sohbet botu, mesai saatleri dışında ve yoğun yük saatlerinde anında yanıt verir. Çağrı üzerine bilgi sağlar, ihtiyaçları belirler ve bir müşteriyi temsilciye iletmek için iletişim bilgilerini düzeltir
WhatsApp ve diğer kanallar için tek numara
Bilinmeyen numaralardan gelen çok fazla spam var. Tüm kanallarda tek bir numara daha iyi hatırlanır, güven verir ve müşterilerin mesajlarınıza ve aramalarınıza olan bağlılığını artırır
Güvenli veri depolama
Müşterilerle iletişim, personelin telefonlarında değil, JivoChat uygulamasında gerçekleşir. Böylece tüm veriler şirketin hesabında saklanır. Bir çalışan işten ayrılırsa, müşteri mesajlarına ve kişilere erişemez
Takım Çalışması
Temsilci, müşterinin ihtiyaç duyduğu bilgilere sahip ekip arkadaşlarını her zaman davet edebilir
İpuçları ve yanıt şablonları
Mesaj yazarken zamandan tasarruf edin ve her durumda şirketin tonunu koruyun
Uygun bir plan seçin
İki fiyatlandırma modeli vardır: yalnızca gönderilen mesajlar için ödeme yaparsınız veya aylık bir ücret ödersiniz
Her mesaj başına ödeme
Az sayıda mesaj alan ve gönderenler için uygundur
Planlar
Aylık aktif müşteri başına ödeme
Aylık mesaj sayısını tahmin edebilenler için uygundur
Planlar
WhatsApp'ınızı
JivoChat'e bugün
bağlayın