JivoChat ile müşterilerinize WhatsApp üzerinden de canlı destek verin

WhatsApp kullanan müşterilerinize de kolayca canlı destek vermek, ürün ve hizmet satmak için numaranızı Jivo’ya bağlayın
Resmi entegrasyon

Rakiplerinizden önce davranın, müşterinizin numara rehberine eklenin!

WhatsApp, dünyadaki en popüler mesajlaşma uygulamasıdır. Sorulara daha hızlı dönmek, süreçleri takip etmek ve tüm konuşmaları çalışanlarınızın telefonları yerine yönetilebilir bir arşivde saklamak için WhatsApp'ı Jivo'ya bağlayın.
Hızlı cevaplar
WhatsApp'tan gelen tüm mesajlar Jivo'da görünür ve temsilciler arasında dağıtılır. Bu, müşterilerin sorularına daha hızlı yanıt alacakları ve rakipler yerine şirketinizi seçecekleri anlamına gelir.
Yazışma güvenliği
Tüm mesajlar çalışanın telefonundan değil, Jivo'dan gönderilir. Bu, verilerin şirketin hesabında saklandığı anlamına gelir. Bir çalışan aranızdan ayrılırsa bu mesajlara erişemez.
Yürütme kontrolü
Müşterileri temsilciler arasında dağıtın, görevler atayın ve hatırlatmalar kurun. Müşterilerinizle mesajlara erişebileceksiniz ve işler ters giderse süreci her zaman iyileştirebilirsiniz.

Müşteri isteklerini ele alın

Müşteri sitedeki bir butona tıklar ya da sitenize veya sosyal ağlara koyduğunuz telefon numarasını kullanarak WhatsApp'ta bir mesaj yazar. Tüm mesajlar Jivo uygulamasında görünecektir ve temsilcileriniz uygulamadan yanıtlayabilecektir.

Ayrıntıları kontrol edin ve satışları artırın

Temsilcinin siparişin ayrıntılarını netleştirmesi, belge veya ürünün fotoğraflarını göndermesi gerekiyorsa, doğrudan Jivo uygulamasından bir WhatsApp mesajı gönderebilir.

WhatsApp ve Jivo'nun tüm özelliklerini kullanın

Sıradan bir uygulamanın aksine, Jivo'ya bağlı WhatsApp, tüm çalışanlarınızın tek bir telefon numarası üzerinden çalışmasına, müşteri sorunlarını hızla çözmesine ve Jivo'nun işlevlerinden tam olarak yararlanmasına olanak tanır.
Jivo ve WhatsApp

Tüm mesajlar Jivo uygulamasında saklanır. Erişim herhangi bir zamanda sınırlandırılabilir

Müşterilerle aynı anda birden fazla temsilci görüşebilir

Her temsilci için yanıtların hızı ve kalitesi hakkında istatistikler

Tek WhatsApp numarası tüm iletişim kanallarında kullanılabilir

Mesajlar için şablon kullanma imkanı

CRM entegrasyonu

Taslak cevaplar

Jivo olmadan WhatsApp

Tüm mesajlar çalışanın hesabında saklanır. Yazışmalar üzerinde kontrolünüz olmaz, işten ayrıldıklarında bile telefonlarında mesajlara erişebilirler

Sohbetlerde çoklu temsilci bulunamaz, sohbet aktarılamaz

Temsilcilerin müşterilere ne kadar iyi ve hızlı yanıt verdiğini izlemek imkansızdır

Her çalışan ayrı bir numara ile çalışır. Müşteri şirket numarası değil, çalışan numaralarını kaydeder

Fiyatlandırma planını seçin

Sohbetlerdeki her mesaj için ödeme yapabilir veya aylık sabit bir ücret ödeyebilirsiniz.
Her mesaj için ödeme planı
Aylık aktif müşteri sayısı üzerinden için ödeme yapın

$0.005

Sıradan mesaj

$0.0150

Şablon mesajı

$50

Aylık ücret

$0.0247

Şablon mesajı
Şimdi Bağlayın