Blog
Günümüzde işletmeler için müşteri verisi, adeta yeni petrol gibi. Peki ya bu veriyi, müşterilerinizin en çok kullandığı platformdan
Günümüzde işletmelerin müşteri ilişkilerini yönetmek için kullandıkları en önemli araçlardan biri CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sistemleridir. Ancak, bu
"Merhaba, ben sizin yeni dijital pazarlama asistanınızım. Size özel ürün önerilerim var. Nasıl yardımcı olabilirim?" Bu mesaj, bir
Düşünün ki, her müşterinizle aynı odadaymışsınız gibi sohbet edebiliyorsunuz. Onların ihtiyaçlarını, tercihlerini anında anlıyor ve buna göre yanıt
Müşteri sadakati programınız beklediğiniz sonuçları vermiyor mu? Klasik yöntemler artık müşterilerinizi etkilemiyor ve kampanyalarınız hedefine ulaşmıyor olabilir. İşte
Hepimiz biliyoruz ki artık müşterilerin ilgisini çekmek ve onları elde tutmak her geçen gün zorlaşıyor. Müşteriler, yalnızca ürün
Otomotiv sektörü, müşterilere sadece araç satmakla kalmayıp, onların tüm deneyim sürecini yöneten bir yapıya dönüşüyor. Artık araç alımından
Türkiye’deki işletmeler için büyük bir haber: WhatsApp Cloud API artık Türkiye’de! Müşterilerinizle daha hızlı ve etkili bir şekilde
Hızlı ve etkili iletişim, sağlık sektöründe her zamankinden daha önemli hale geldi. Hastalarla iletişim kurarken zaman kaybetmek istemiyorsanız,
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.