Müşterilerinizden gelecek e-postaları JivoChat uygulamasına yönlendirin,
tıpkı canlı destek verir gibi kolayca tüm e-postalarınızı yanıtlayın!
Kaydolun, eğer hala JivoChat üyesi değilseniz
Şirket e-posta adresinizi Jivo’ya yönlendirin ve temsilcileriniz e-postaları uygulamada tıpkı bir canlı destek sohbeti gibi yanıtlasınlar. Jivo üretkenliğini sadece canlı destekte değil, e-postada da tecrübe edin!
Artık temsilcilerinizin e-posta kutusu ve temsilci uygulaması arasında git gel yapması gerekmeyecek. Her mesaja tek bir yerden cevap verebilecek ve cevaplama sürenizi önemli ölçüde azaltacaksınız.
Tüm e-postalar, sohbetler ve çağrılartek bir mesajlaşma geçmişine düşer,
bu sayede müşterinize alakasız kalmazsınız.
E-postalar ve sohbetler, kanala atanan temsilcilere bildirilecek ve ilk kabul eden konuşmaya başlayacak. Bu daha hızlı yanıtlama ve daha eşit işyükü dağıtımı demek.
Tıpkı sohbetlerde olduğu gibi, e-posta yanıtlamayı başka bir temsilciye transfer etme ya da başka bir temsilci davet etme de mümkün.
Temsilcileriniz canlı destek ile hızlı ve hazırcevap olmaya alışkın. Bu yetenekleri ve JivoChat’in sunduğu üretkenlik araçlarını e-posta cevaplarken de kullanın!
Jivo gelen kutusu, her talebin zamanında karşılandığına emin olmak üzere tasarlanmıştır,ve servis kalitesini ölçebilmeniz için size veri sunar.
Temsilci uygulamasını açın ve Ayarlar’a gidin
Jivo’ya E-posta Kutunu BağlaKaydolun, eğer hala JivoChat üyesi değilseniz
Sorularınız varsa bize yazıp cevaplarınızı alabilirsiniz