Satışlarınızı Ölçeklendirme ve Müşterilerinizin Beklentilerini Karşılaştırma

7 Aralık 2018
Okuma zamanı4 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

Her girişimci işlerinin büyümesini görmek ister, ancak bu çok hızlı olduğunda, sürprizlerle karşılaşabilir ve müşterilerinin taleplerini karşılayamazlar. Satışlarını, iletişimini ölçeklendirmek ve bu senaryoda verimliliği artırmak, bir işletmenin başarısı için belirleyici bir faktördür.

Bir işi ölçeklendirmek zorlu bir iştir. Bir şirket büyümeye başladığında, kalite standartlarını korurken süreçleri adapte etmek ve daha yüksek talep ve beklentileri karşılamak için hızlanmak zorunda kalır. Satışlarınızı ölçeklendirmek ve işinizin büyümesine hazır olmak için farklı yaklaşımları inceleyelim.

Müşteri hizmetleri ve iletişimi ölçeklendirme

Artan sayıda ziyaretçi ile birlikte artan sayıda soru ve teknik sorun var. Potansiyel müşterilerle iletişimi ölçeklendirebilmek, her iş için çok önemli bir nokta. Yüksek müşteri memnuniyetini sağlamak için şirketlerin müşterilerinin sorunlarını mümkün olduğunca hızlı bir şekilde çözebilmeleri gerekir. Destek hizmetleri, çağrı merkezleri ve çevrimiçi sohbetler gibi Müşteri Hizmetlerini sunmanın birçok yolu var, ancak bilgi ve destek için nasıl yüksek talep sağlayabileceksiniz?

İletişimi ölçeklendirmenin en iyi yollarından biri, otomatik yanıtların veya hepimizin bildiği gibi botların kullanılmasıdır. Bugün, botlar çok yönlüdür ve çok sayıda müşteri sorununu çözmek için yapılandırılabilir. Ziyaretçilerinizin sıkça karşılaştığı sorunları tespit etmek ve bunların otomatik yanıtlarla çözülüp çözülmediğini kontrol etmek önemlidir; bu da acentelerin her gün çalışma saatlerini önemli ölçüde kurtarır.

Ziyaretçilerden gelen gelen destek taleplerinin sayısını azaltmanın bir başka harika yolu da, müşterilerin birbirlerinin sorularını cevaplayabilecekleri bir platform olması, bir SSS ve bilgi tabanı oluşturmak, böylece ziyaretçilerin sorunlarını çözmeden çözebilmeleri için self servisinizi genişletmektir. ajanlarınızın yardıma ihtiyacı var.

Destek

Verimliliği artırmak

Verimsiz bir ekip, satışlarınızı olumsuz yönde doğrudan etkileyebilir. Üretken olmak, daha akıllıca çalışmak, görevleri yürütmek için gereken zaman miktarını azaltmak, etkinliklerini artırırken süreçleri hızlandırmak ve çalışanın verimliliğini artırmak anlamına gelir.

Ekibinizin verimliliğini nasıl artıracağınızı anlamak zor olabilir, her çözüm her tür işletme için işe yaramaz ve bu nedenle her bir yöneticinin bu sorunları ele almak için kendi yöntemi vardır. Bunlar, ekibinizin verimliliğini artırmanıza yardımcı olabilecek bazı yönergelerdir:

  • Çalışanlarınızın istediğiniz zaman sosyal medyaya erişmesine izin vermek gibi dikkat dağıtıcı şeyleri azaltın;
  • Her bir çalışanın görevlerini yerine getirmede daha iyi olabilmesi için eğitime yatırım yapın;
  • İş için doğru araçları edinin, yazılım çözümleri veya ekipmanı ödenmiş olsun. Verimliliğinizi artırmanıza yardımcı olacak yeni teknolojiler arayın;
  • Ekibiniz için gerçekçi hedefler belirleyin ve çalışanlarınızı onlara ulaşmalarına yardımcı olmak için destekleyin;
  • İyi çalışma koşulları sağlayın ve çalışanlarınızın memnun olmasını sağlayın. Mutsuz çalışanlar genellikle daha az üretkenliğe sahip olacak ve bu da işinizi olumsuz yönde etkileyecektir;

Üretkenlik

Temsilci görevleri

Yine de verimlilik konusunda çalışanlarınızın ne kadar etkili olduğunu artırmanın harika bir yolu, onlara önemli görevler vermektir. İşletme sahipleri ve yöneticileri, çalışanlarına önemli görevleri yerine getirme konusunda yeterince güvenmiyor, bu da genellikle her şey üzerinde tam bir kontrol sahibi olma konusunda sinirli bir girişime yol açıyor. Büyüyen işletmeler için, hiçbir şey çalışanlarınıza güvenip, önemli hedeflere ulaşmak için bir ekip olarak birlikte çalışabilmekten daha önemli değildir.

Aynı anda çok fazla işi olan tek bir çalışanı ezmemek akılda tutulması önemlidir, bu onların çalışmalarının kalitesini olumsuz yönde etkileyecek ve şirketinizin itibarını zedeleyecektir.

Görevlerinizi devralmanıza ve ekibinizi daha verimli bir şekilde yönetmenize yardımcı olacak birçok ücretsiz ve ücretli çevrimiçi araç vardır. İşte herhangi bir işletme sahibinin veya yöneticisinin, işini büyütmek için bakması gereken, araştırması gereken proje proje çözümlerinin bir listesi.

JivoChat Satış Ortaklığı ile yinelenen komisyonlarda %30'a kadar kazanmaya başlayın!

Atama

1. Trello

Görevleri yönetmenizi ve projelerinizi sezgisel bir şekilde izlemenizi sağlayan, kullanımı kolay bir organizasyon aracı. Projenizin diğer üyelerine atanabilen bir kart ve kart sistemi ile çalışır. Trello ayrıca, ekibinizin etkinliğini her yerden takip edebilmenizi sağlayan bir mobil uygulama sunar. Trello'nun kullanımı genellikle ücretsizdir, ancak ekstra araçlar ve hatta farklı uygulamalarla entegrasyon içeren ücretli planlar sunar.

Resmi sayfalarını ziyaret edin

Trello Dashboard

2. Asana

2008'de Dustin Moskovitz ve Justin Rosenstein tarafından kurulan Asana, buradaki en iyi bulut tabanlı proje yönetim araçlarından biridir. The New York Times, Red Bull ve hatta Nasa gibi büyük şirketler tarafından kullanılan Asana, ekibiniz için gerçek zamanlı iletişim, özelleştirilebilir bir gösterge panosu ve kullanıcıların görevler için son tarihler koymalarına, belgeleri paylaşmalarına ve daha pek çok şeye olanak sağlar. Asana ayrıca ücretsiz bir plan ve ek özelliklere sahip ücretli planlar sunmaktadır.

Resmi sayfalarını ziyaret edin

Asana Logo

3. AceProject

AceProject, projeleri, görevleri, zaman çizelgelerini, belgeleri ve harcamaları her bir amaç için iyi tasarlanmış panolar üzerinden yönetmenizi ve izlemenizi sağlayan web tabanlı bir platformdur. Sınırlı sayıda proje ve kendilerine atanabilecek kullanıcılar ile tam özellikli bir ücretsiz plan sunarlar. Ayrıca, 4 aylık abonelik planı vardır: Standart, Gelişmiş, Gümüş ve Altın.

Resmi sayfalarını ziyaret edin

AceProject Dashboard

Jivochat ile işinizi ölçeklendirin

Jivochat, iyi planlanmış tetikleyiciler hazırlamanıza, proaktif olmanıza ve ekibinizin aynı anda birçok ziyaretçiye yardımcı olmasına izin veren en iyi platformdur! Web sitenizde çevrimiçi bir sohbete sahip olmak, yüksek kaliteli müşteri hizmeti sunarken, markanıza ve çevrimiçi varlığınıza olan güveninizi artırarak satışlarınızı ölçeklendirmenize yardımcı olur!

Müşterilerinize farklı platformlarda ulaşabilir ve Jivochat ile ekibinizin verimliliğini artırabilirsiniz.

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.