E-ticaretinizdeki görselleri iyileştirmenin 10 yolu

29 Kasım 2017
Okuma zamanı3 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

Ürünlerinizin fotoğraflarıyla nasıl çalışacağınızı bilmek, çevrimiçi mağazanızda başarılı olmak için gereklidir. Burada, ürününüzün sitenize eklenmesi için en iyi fotoğrafları elde etmek adına bazı ipuçları verdik. Bu kez, ipuçlarımızı yalnızca fotoğraflar açısından değil, genel olarak e-ticaret görselleri özelinde nasıl geliştireceğinizle de ilgili olarak sunacağız. Bu ipuçlarıyla, dönüşümünüz artar ve daha fazla satarsınız, böylece işletmenizde daha fazla sonuç elde edilir.

1. Görsellerin arka planını beyaz yapın

Bir ipucudan ziyade bir gerekliliktir. Marketler yalnızca beyaz arka planlı resimleri kabul eder, aşağıdaki örnekte gösterildiği gibi hepsi bu arka planda olmalıdır.

Beyaz fon

2. Filtre kullanmayın

Filtreleri kullanmama gelecekte baş ağrılarını engelleyebilir, tutarlı olmak adına her fotoğraf serisi için aynı filtrelemeyi yapmak çok vakit alacaktır. Daha fazla satış yapmak için e-ticaret görüntülerinizi iyileştirmeniz gerekse de, bu fotoğrafları iyileştirmek için filtreler kullanmayın. Bunları kullanmak gerçek ürüne göre daha iyi bir izlenim bırakabilir ve ürünü aldıktan sonra bir müşteri memnun kalmayıp ve sizi yanıltıcı reklamlardan dolayı suçlayabilir.

3. Birden çok görsel kullanın

Ürünlerinizin fotoğraflarını iyileştirerek daha fazla satmanın bir yolu da her ürün için birden fazla resim kullanmaktır. Örneğin elbiseler satan bir e-ticaret, bir müşterinin mümkün olan her açıdan durduğunu görebilmesi için, elbisenin ön, arka ve yan fotoğraflarını sağlayarak daha iyi satış yapabilir. Ürününüzün incelenmesi gerekecek her kısmını birkaç açıdan çekin.

4. Ağırlık : Caesium ile fotoğraflarınızı küçültün

Caesium, ücretsiz bir uygulamadır ve görüntü kalitesini kaybetmeden görüntülerin ağırlığını azaltmanıza olanak tanır. Uygulamanın çeşitli platformlar için sürümleri vardır : Windows bilgisayarları, mobil cihazlar, tarayıcılar ve hatta kodlama. Aynı anda birkaç görüntüyü sıkıştırmak mümkündür; ürünlerinizin fotoğraflarını web alanınızda eskisi kadar yer kaplamayacak hale getirir.

Caesium

** İpucu ** : Caesium hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın ve dijital pazarlama ekibiniz için 21 uygulama yazımızı kontrol etmeyi unutmayın.

5. 360 ° görseller sunun

Sanal mağazalar tarafından nadiren kullanılan bir özellik, bazı eBay alternatifleri 360 ° fotoğraflar kullanmanıza izin verir. Bu özellikle birlikte, bir ziyaretçi, aldığı ürünün her açısını görebilir. 2011'de Digital Commerce 360 tarafından yayınlanan bir hikaye, ürünlerinizi sergilemek için 360 ° fotoğraf kullanmaya başladıktan sonra satışların ortalama %27 artacağını söylemiştir.

360

6. Görseli içeriğe oturtun

Sattığınız bir ürünü sadece görüntülemek yerine, bağlamda koyarak bir görüntü oluşturmayı deneyin. Yani, yalnızca ürünü göstermek yerine, birisi onu kullanırken gösterin. Koşu ayakkabıları gibi spor ürünleri satıyorsanız, bir atletle spor ayakkabıları kullanarak bir görüntü yayımlamaya çalışın.

İçerik

7. Kullanıcıya sunulacak yakınlaştırma oranını dengeleyin

E-ticaret web sitelerinin çoğu, bir ziyaretçinin ürününüzde verebileceği yakınlaştırma oranını yapılandırmanıza izin verir. Bununla birlikte, bu özgürlüğe bir denge bulmak gerekiyor. Örneğin, çok fazla zum yapmaya izin vermek, resminizin odak dışına çıkmasına neden olabilir ve olasılık ürünü göremez. Görüntülerin yakınlaştırılmasını çok fazla kısıtlamamak da gerekir, bu ziyaretçinin incelemesini de engelleyecektir.

8. Her renkten bir görsel sunun

Ürününüz farklı renk seçenekleri ile mevcutsa, her bir renk için en az bir resim eklemeniz zorunludur. Böylece, ziyaretçiniz ürünün seçilen renkte nasıl görüneceğini doğrudan görebilecek.

Bu iki şekilde yapılabilir. Birincisi, bir seçenek listesi sunulur ve ziyaretçi bir rengi seçtiğinde, ürünün nasıl görüneceğini gösterilir. İkincisi ise her mevcut renk için ürün resim galerisine ayrı görsel eklemektir.

Renkler

9. Ürününüzün boyutlarını tanıtın

İnternetteki görüntüler boyutu iyi gösteremeyebilir. Örneğin küçük bir resimde gösterilen bir mobil cihaz, gerçekten daha küçük olduğu izlenimini verebilir. Bu durumlarda, ideal olarak, ürününüzü karşılaştırma olarak kullanılabilecek başka bir yere yerleştirin. Ayrıca, ürün boyutlarını ürün açıklamasında daima bırakın.

10. Gizli özellikleri göster

Sattığınız öğe, bir fotoğrafta görülemeyen bazı tür işlevlere sahipse, bu özelliğin görüntülendiği bir resim oluşturduğunuzdan emin olun. Örneğin, bir yatakta çarşaf, yorgan ve yastık tutacak bir kutu varsa, bu ekstra bölmeyi resimlerden birinde gösterin. Bu tür işlevler satış amaçlı bir varlık olarak kullanılabilir.

Gizli özellikler

JivoChat ile e-ticaret imajınızı geliştirin ve ziyaretçilerinizin sorularını cevaplayın!

E-ticaret ürünlerinizin görüntüleriyle daha iyi nasıl çalışacağınızı bildiğinizde, ürünleriniz daha fazla ilgi çekecektir. Çevrimiçi mağazanızda görüntüledikleri ürünlerden biriyle ilgili sorularını yanıtlamak için çevrimiçi sohbet platformumuzu kullanarak onlara cevap verin ve satın alma süreci boyunca onlara rehberlik edin. JivoChat, tüm özelliklerinin 14 gün boyunca ÜCRETSİZ test edilmesini sağlar. Buraya tıklayın ve hemen test etmeye başlamak için kaydolun!

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.