Gelecek canlı destekte ama sizin şirketiniz bunun farkında mı?

25 Aralık 2018
Okuma zamanı2 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

Metroda veya sokakta iken birinin cep telefonuna bakın. Biraz utanç verici geldiğini biliyorum ama bu egzersizi yarım düzine kez yapın. Bir model göreceksiniz: çoğu kişi mesajlaşma uygulamalarında olacak. WhatsApp, Messenger, Telgraf, Snapchat sohbeti, Instagram Doğrudan Mesajlar, farketmez: Bazı sohbet araçları ile iletişim kuracaklar.

Zevk ve cep telefonunuza da bakın. En çok hangi uygulamaları kullanıyorsunuz? Kesinlikle bazı sohbet araçları bu listede.

Sohbet araçlarının çoğu kişinin kullandığı araç olduğundan emin olmak için, 2018’de ABD’de en çok indirilen uygulamaların listesine bir göz atın:

  1. WhatsApp
  2. Facebook Messenger
  3. Facebook
  4. Snapchat
  5. Instagram
  6. YouTube
  7. Uber
  8. Spotify
  9. Telegram
  10. Google Maps

Bu listedeki uygulamaların yarısı sohbet veya özel sohbet araçlarıdır (WhatsApp, Messenger, Snapchat, Instagram ve Telegram).

Ama düşünebilirsiniz, "Ah, ama insanların birbirleriyle konuşmak için kullandıkları şey. Bunun işle ilgisi yok!"

İçinde çok basit bir şeyi kastediyorum: işinizin ifşa edilmesi insanların dikkatinin olduğu yerde olmalı. Eskiden radyoda, sonra televizyonda ve şimdi de sosyal ağlarda ve sohbetlerde.

Sohbetlerde daha fazla zaman harcarlarsa, anın iletişim biçimi budur! Bir girişimci olarak, bu "yutturmaca" nı işinizin lehine kullanmanın bir yolunu bulmak size kalmış.

Ancak, eğer benim fikrim sizin için geçerli değilse, kullanıcıların 2016'da% 53’ünün sahip oldukları bir çevrimiçi mağazadan satın alma olasılıklarının daha yüksek olduğunu söylediklerini gösteren Facebook’un 2016’da yaptığı araştırmaya bir göz atın. konuşmak için sohbet et.

Disney, Taco Bell veya PayPal gibi şirketler web sitelerinde zaten sohbetler başlattılar.

Facebook çalışmasına göre, kullanıcılar sohbetleri çok özel şeyler yapmak için kullanıyorlar. % 39 bilgi istemek için kullandığını kabul etti; % 33 program veya stok istemek için; Herhangi bir bilgiyi onaylamak için% 34; % 33 satın almak; Geri bildirim vermek için% 30 ve ürün resimlerini paylaşmak için% 30.

Ayrıca% 57'si "bugün 2 yıldan daha fazla mesaj alışverişi yaptığını" ve% 56'sı da mesaj sayısının "gelecek iki yılda artacağını" söyledi.

Bunun sizin için anlamı nedir? Basit: Sitenizde sohbet yoksa, muhtemelen müşterilerin yarısından fazlasıyla etkileşime geçmiyorsunuzdur.

Örneğin, JivoChat'ta bunu zaten bekliyoruz. Mevcut girişimcilerin tüm mesajlaşma kanallarını entegre etmenin ne kadar önemli olduğunu biliyoruz ve JivoChat uygulaması ile Fan Sayfanız, Telegramınız veya Viber'inizde ortaya çıkan soruları cevaplayabilirsiniz.

Yani: birden fazla kanalı olabilir, ama JivoChat içindeki her şeye cevap veriyorsunuz.

Müşterilerinizle iletişim kurmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. Her zaman sohbetleri kullanarak oradalar. Sadece oldukları yerde olmalısın.

Öner ve Kazan: JivoChat Satış Ortaklığı

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.