Müşterilerin soruları mı var? Cevapları burada

10 Ocak 2018
Okuma zamanı3 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

Çevrimiçi çalışmak çok fazla tekrar demektir. Bunun sebebi, online mağaza müşterilerinin taleplerinin benzerlik göstermesindendir. Bu sebepten operatörler gün boyunca benzer sorulara cevap vermek zorunda kalabilir. Soru-Cevap bölümünde bulunan soruların tekrar sorulmayacağını kimse garanti edemez.

Bu durum için JivoChat, müşterilerine verdiği hizmet sırasında verilen cevapları kaydetmenizi sağlayan Önceden Tanımlanmış Cevaplar işlevine sahiptir. Verilen her bir cevap operatör tarafından kaydedilebilir ve tüm satış personeli tarafından kullanılabilir. Bu şekilde, önceden tanımlanmış yanıtları kaydetmek için aşağıdaki örnekleri kullanarak takım çalışmanızı geliştirebilirsiniz. Sanal bir mağazada genel olarak karşınıza çıkabilecek her bir soru için üçer cevap hazırladık.

1. Robot mu, insan mısınız?

Cevap 1: Hayır, ekibimiz size özel olarak atanmış gerçek katılımcılardan oluşuyor. Şimdi isteğiniz doğrultusunda size yardımcı olacak.

Cevap 2: Robot değiliz. Ekibimizin X - Y arası ziyaretçilere ve müşterilere hizmet veren gerçek operatörleri bulunmaktadır.

Cevap 3: Hayır, benim adım Buğra Çil ve JivoChat servis ekibindeyim, size nasıl yardımcı olabilirim?

Pergunta1

2. Siparişim nerede?

**Cevap 1 **: Bakalım. Adını ve sipariş numaranızı söyleyebilir misiniz?

**Cevap 2 **: Siziniçin kontrol edeceğiz. Bakabilmemiz için sipariş numaranızı verebilir misiniz?

**Cevap 3 **: XXXXX numaralı siparişiniz [şehir] 'de bulunmakta ve teslim tarihi tahmini olarak GG / AA / YYYY'ndadır.

3. Siparişim kusurlu geldi!

**Cevap 1 **: Size yenisini yollamamız için sipariş numaranızı söyleyebilir misiniz?

**Cevap 2 **: Ürünün yenisinin gönderilmesini mi, ya da verdiğiniz ücretin iadesini mi istersiniz?

**Cevap 3 **: Bize sorununuzun bir resmini gönderir misiniz?

Pergunta3

4. Şifremi unuttum. Nasıl devam edebilirim?

**Cevap 1 **: Şifrenizi kurtarmak için buraya tıklayın [şifre kurtarma sayfasına bağlantı] ve e-posta adresinizi girin. Size yeni bir şifre oluşturma talimatları ile ilgili bir e-posta gönderilecektir.

**Cevap 2 **: Bu bağlantı üzerinden şifrenizi kurtarabilirsiniz[şifre kurtarma sayfası linki].

**Cevap 3 **: Şifrenizi kurtarma talimatlarını gönderebilmem için bana e-posta adresinizi gönderebilir misiniz?

5. Hesabım bloke oldu!

**Cevap **: X sayısında oturum açma denemesinden sonra bu sorunla karşılaşabilirsiniz. Hesabınızı kurtarmak için, [Güvenlik Verisi 1] ve [Güvenlik Verisi 2] bilgilerinizi verebilir misiniz?

**Cevap **: Bilgilerinizi bize verebilir misiniz? Böylece hesabınızı kurtarabiliriz.

**Cevap **: Engelleme, hesabınıza girerken bilgilerinizi yanlış girdiğiniz için karşınıza çıkan bir güvenlik önlemidir. Hesabınızı kurtarmak için lütfen güvenlik sorunuzu yanıtlayın. [Güvenlik sorusu]

Pergunta5

6. Siparişimi onaylayamıyorum!

**Cevap 1 **: Herhangi bir hata mesajı görünüyor mu?

**Cevap 2 **: Bize hatanın bir fotoğrafını gönderir misiniz?

**Cevap 3 **: Mağazamız şu anda teknik sorunlar yaşıyor. Servisimizin X saatinde eski haline geleceğini tahmin ediyoruz. Sitemiz düzelir düzelmez sizinle iletişime geçeceğiz. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.

7. İndirim kuponum çalışmıyor!

**Cevap 1 **: Hangi indirim kuponunu kullanmaya çalıştığınızı söyleyebilir misiniz?

**Cevap 2 **: Şu anda sitemizde aktif halde bir indirim kuponu yok.

**Cevap 3 **: Bu indirim kuponu artık mevcut değil, ancak mağaza indirimlerimizden yararlanmak için "XXX" ve "XXX" kuponlarımız var! Pergunta7

8. X ürününü nasıl satın alabilirim?

**Cevap 1 **: Bu sayfaya gitmeniz [ürün sayfasına bağlantı] ve satın al düğmesini tıklamanız yeterli. Buradan alışverişiniz için ödeme ve teslimat bilgilerinizi gireceğiniz alışveriş sepetinize yönlendirileceksiniz. Son olarak, satın alma işleminizi onaylamak için ** İşlemi Sonlandır ** düğmesine tıklayın.

**Cevap 2 **: Bu sayfaya gitmeniz [ürün sayfasına bağlantı] ve satın al düğmesini tıklamanız yeterli. Buradan alışverişiniz için ödeme ve teslimat bilgilerinizi gireceğiniz alışveriş sepetinize yönlendirileceksiniz. Satın alma işleminizi onaylamak için ** Checkout ** düğmesine tıklayın. Sohbet penceresine aldırmayın. Süreç boyunca aktif kalacaktır.

**Cevap 3 **: Dilerseniz tüm süreç boyunca sizi kişisel olarak yönlendirebilirim. Süreç boyunca pencere aktif kalacak ve sohbet kaybolmayacaktır. Öncelikle ürün linkine tıklayın [ürün sayfasına link].

9. Mağazanın adresi nedir?

**Cevap 1 **: Mağazamızın ülke çapında birçok şubesi vardır. Hangi şehirde yaşıyorsunuz?

**Cevap 2 **: Mağazamız [mağaza adresindedir]

**Cevap 3 **: Fiziksel mağazamız yok. Yalnızca internet üzerinden hizmet vermekteyiz. Size nasıl yardımcı olabilirim?

Pergunta9

10. [Ürün tipi] nerede bulabilirim?

**Cevap 1 **: Ne yazık ki, aradığınız ürün tipini satmıyoruz.

**Cevap 2 **: Bu ürün kategorisi XXX kategorisinde bulunabilir. Bu bağlantıdan sayfaya erişebilirsiniz [kategori bağlantısı]

**Cevap 3 **: Aradığınız ürün burada bulabilirsiniz: [ürün linki]

JivoChat'te Önceden Tanımlanmış Yanıtları nasıl etkinleştirebiliriz?

Ön-tanımlı yanıtları JivoChat'e kaydetme özelliğini etkinleştirmek için aşağıdaki adımları izleyin:

**1 - ** Bilgisayarınızda JivoSite uygulamasını açın;

**2 - ** E-postanızı ve şifrenizi girin;

login

**3 - ** **Ayarlar ** bölümüne gidin;

app

**4 - ** Ön-tanımlı mesajları etkinleştirmek için **Mesaj yazarken ipuçlarını aç ** sekmesine tıklayın.

app

Artık operatörleriniz her seferinde bir mesaj yazmaya başladıklarında, önceden tanımlanmış cevapların listesi siz yazarken görünür. Bu da işinizi düzene sokar ve müşterilerinize daha iyi hizmet vermenizi sağlar.

Hala JivoChat canlı destek yazılımını kullanmıyorsanız, ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz :)

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.