Black Friday (Büyük İndirim) için Satış Artırma Taktikleri E-kitabı

İçindekiler

2020 Kara Cuma ve Siber Pazartesi'ne hazır mısınız?

Çevrimiçi perakendeciler için en büyük alışveriş günlerinden ikisi hızla yaklaşıyor: Kara Cuma ve Siber Pazartesi. Çevrimiçi bir satıcı olarak bu iki gün, satışlarınızı artırmak için çok önemlidir. Bu makale, 2020 kara cuma çılgınlığına katılmak ve çevrimiçi olarak daha fazla para kazanmak için nasıl yapılır şablonunuzdur. Sizinle hem hazırladığımız e-kitabı paylaşmak ve ekstra olarak da bu makalede benzersiz 18 Kara Cuma fikrini sizinle paylaşmak istiyoruz. E-kitabımız yılın en büyük alışveriş sezonunda daha fazla trafik ve satış sağlamak için tasarlanmıştır. Bunları şimdi uygulamaya başlayabilirsiniz, böylece çevrimiçi mağazanız önümüzdeki iki hafta satış makinesine dönüşecek!

E-Kitabımızı İndirin!


Özel günlerde satışlarınızı artırmanız için özel hazırladığımız e-kitabımızı buraya tıklayarak indirebilirsiniz.

kara cuma e-kitap

Ayrıca 18 Tavsiyemize de Göz Atın!


1. Zaman Limitli Anlaşmalar: “Kaçırmadan alın!”, “Son 4 saat!” gibi sloganlar her zaman müşteriyi tetikler. Ayrıca “günün fırsatı” gibi kelimeleri sıkça kullanın.

2. Bir Hediye Rehberi Oluşturun: “Anneler için hediyeler”, “Sporcular için hediyeler” gibi kılavuzlarla indirimden faydalanmak isteyen ama ne alacağını bilemeyenlere de satış yapabilirsiniz.

3. Her Alışverişte Ücretsiz Hediye: “Her 500 liralık alışverişinizde bedava bir hediye alın” gibi bir kampanya ekstra çekici olacaktır. Bir hediye havuzu yaratın ve elde kalan stoğu eritin.

4. Satışınızı Kara Cumadan Siber Pazartesiye Kadar Uzatın: Kasım'ın son haftasını Aralık'ın ilk haftasonuna kadar bağlayın. Ama siber pazartesi için ayrı temalar yapmayı da unutmayın.

5. E-posta Listenizi Kullanma: E-posta pazarlama işe yaramaya devam ediyor, elinizdeki e-posta listelerine en genele hitap eden en indirimli ürünlerinizi şık bir şekilde göndererek sitenize çekin.

6. Yeni Ürünler Ekleyin: “Yeni ürünler” kategorisi her zaman cezbecidir. Sitenize gelen ziyaretçileri ve eski müşterileri meraklandırın.

7. Kara Cuma Fırsatlarına Kısa Bir Göz Atma Teklifi Yapın: Ürün turları her zaman iyidir, kısa bir slayt gösterisi yaparak birkaç ürününüzü sergileyebilirsiniz. Bunu sosyal medya ve maillerde kullanabilirsiniz.

8. Hashtag'lerden Yararlanın: #blackfriday, #karacuma, #siberpazartesi, #cybermonday, #buyukindirim… Sosyal medyadaki paylaşımlarınızda mutlaka hashtag kullanın.

9. Reklam Harcamalarınızı Artırın: Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez! Elinizi cebinize atın, bir reklam uzmanıyla anlaşın ve bu dönemde bolca reklam yapın.

10. Bir Promosyon İçeriği Takvimi oluşturun: Hangi zamanda nerede neyi paylaşacaksınız, planlı olmak her zaman iyidir. Tutarlı kampanyalar daha çok dönüşüm getirir.

11. Promosyonlara Yardımcı Olmak İçin Uygulamaları Kullanın: Sitenize trafik çekmek sadece ilk adımdır. JivoChat canlı destek sistemini kullanarak sitenize gelen ziyaretçileri müşterilere dönüştürün ve müşterilerinizi memnun edin.

12. Eğlenceli Teklifler Sunun: Direkt olarak indirim vermek yerine, online kazı-kazan gibi araçlar kullanarak durumu biraz daha eğlenceli hale getirebilirsiniz.

13. Bir Hayır Kurumuna Bağış Yapın: Karlarınızın bir kısmını hayır kurumlarına bağışlayın ve bunu siteniz ve sosyal medyadan duyurun.

14. Kupon Koduyla Doğrudan Posta: Çevrimiçi mağazanızı çevrimdışı pazarlayabileceğinizi de unutmayın. Güzel bir broşür ve kupon kodu, beyaz yakaların yoğun yaşadığı yerlerde dağıtılabilir.

15. Hediye Kartları Oluşturun: Kullanıcılarınıza arkadaşlarına ve ailelerine hediye kartı gönderebilme seçeneği sunun. Direk para karşılığındansa, “sana bu ürünü alayım mı?” gibi bir tasarım olabilir.

16. VIP İndirimi Sunun: En sadık müşterilerinize biraz daha fazla avantaj sunabilirsiniz.

17. Instagram Influencer'ları ile ortak olun: Instagram Türkiye'de çok popüler ve görünen o ki onların paylaşımları e-ticaretleri çok ileri taşıyor, deneyebilirsiniz.

18. Son Dakika Uzatılmış Satış: Bitiş tarihi geldiğinde, “hadi bir gün daha” diyerek kafasında soru işareti olan son dakikacıları kazanabilirsiniz.

Özel günlerde çok işinize yarayacak JivoChat özelliklerini keşfedin!

Elveda demeden önce bir tane daha uyarı : özel günlere mümkün olan en kısa sürede hazırlamaya başlamanız çok önemli! İstenilen pazarlama faaliyetleri ile birlikte, talebi karşılamak için özel çalışma saatleri gibi politikalar, indirimler, hizmetler ve bahşişler tanımlanmalıdır. Çevrimiçi mağazanız için en iyi sonucu elde etmek için Jivochat'in hangi özellikleri ve planları sunduğunu kontrol etmeyi unutmayın!

Anasayfa Blog Satış Ortaklığı Black Friday (Büyük İndirim) için Satış Artırma Taktikleri E-kitabı
Bunu da okumak isteyebilirsiniz ...
Şimdi JivoChat'i Kullanmaya Başlayın!
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve Jivo'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.