İşletmeniz için En İyi 10 CRM Aracı

5 Aralık 2018
Okuma zamanı5 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

JivoChat'in en kullanışlı özelliklerinden biri, CRM sisteminize entegre edilebilmesidir. Entegrasyon hakkında daha fazla bilgiyi sunduğumuz diğer özelliklerle beraber ana sayfamızdaki Fiyatlandırma bölümünde bulabilirsiniz. İşletmenizde hangi CRM’in kullanılacağına karar vermeye çalışıyorsanız, piyasadaki en iyi 10 seçeneği bu listede bir araya getirdik. Bu liste sayesinde kolayca güvenebileceğiniz bir araç bularak, ivoChat tarafından sağlanan çevrimiçi müşteri hizmetleri de dahil olmak üzere işletmenizin tüm bölümlerine entegre edebilirsiniz.

1. Salesforce

Salesforce CRM

Bu, dünyanın önde gelen CRM sistemlerinden biridir. Genellikle büyük şirketler için gibi görünse de, sistem aynı zamanda küçük şirketler için ödeme planları sunmaktadır. Sistem bir bulutta yerleşiktir, bu da herhangi bir bilgisayardan erişilebildiği ve kullanılabileceği anlamına gelir, bu sistemi kullanmak için gittiğiniz her yere kişisel bilgisayarınızı da yanınızda götürmenize gerek kalmaz. Bu, aynı zamanda Salesfoce kullanmanın dezavantajlarından biridir, finans sektöründe faaliyet gösteren şirketler gibi yüksek gizlilik gerektiren işletmeler için bir bulut kullanılması önerilmez.

Öte yandan, Salesforce en iyi müşteri hizmetlerini sunmaktadır. Salesforce'un müşterilerine sunduğu araçlardan bazıları şunlardır: iletişim yönetimi, müşteri adaylarının oluşturulması, fırsat yönetimi (teklif oluşturma ve üretmeyi kolaylaştıran özellikler ile), raporlar, iç iletişim özellikleri ve mobil cihazlar üzerinden erişim ve daha pek çok özellik.

2. Highrise

İletişim yönetimine odaklanan HighRise, müşterilerine tek bir ekranda iletişim ve istemci bilgilerine tam erişim sunmaya çalışan bir CRM'dir. Başlıca avantajlarından biri düşük maliyetli olmasıdır. Kullanıcı başına ayda sadece dört dolar ve en fazla iki kullanıcı için ücretsizdir. İletişim bilgilerinin yanı sıra, HighRise ayrıca görüşmeler ve satışlar konusunda size yardımcı olacak araçlara da sahiptir. E-posta kişilerinizi içe aktarabildiğiniz için, kurulumun yapılması da basittir. Güvenilir ama güncel olmayan Excel tablolarından kurtulmak isteyenler için mükemmel.

3. Insightly

Insightly küçük şirketlere yönelik başka bir araçtır. HighRise gibi, en fazla iki kullanıcı için ücretsizdir. En basit aylık planı, kullanıcı başına 15 ABD doları veya yıllık ödeme yaparsanız 12 TL'dir. Günün sonunda, bu CRM aracı diğerlerinden daha geniş bir seçenek yelpazesi sunduğunu görmek çok az.

Temasları yönetmenin yanı sıra müzakerelere yardımcı olmanın yanı sıra, Insightly'nin mobil cihazlar ve yalnızca farklı satış türleri için değil, farklı rapor türleri için de bir uygulaması var. Temel avantajlarından biri sosyal entegrasyon: yazılım sosyal medya profillerini bulmak için veritabanınızdaki e-postaları kullanıyor. Bunu, JivoChat ile birlikte Evernote, e-postalar veya Google Dokümanlar, E-Tablolar ve Google Drive gibi Google uygulamaları gibi diğer uygulamalarla entegre edebilirsiniz.

Insightly CRM

4. Hubspot CRM

Hubspot, dijital pazarlama araçlarıyla tanınır, ancak aynı zamanda işletmenizin kullanabileceği eksiksiz bir ücretsiz CRM hizmeti sunar. CRM aracını pazarlama yazılımı ile birlikte kullanabilirsiniz. Hubstop CRM, bir kişinin adını veya e-posta adresini girmenizi sağlar, daha sonra o kişi hakkındaki bilgileri otomatik olarak arar. Ayrıca, belirli bir şirket hakkında kendi alan adlarına, hatta onlarla paylaştığınız e-postalara, CRM aracında kaydedip düzenleyebileceğiniz bilgilere dayanarak bilgi aramak mümkündür. Belirtilen özelliklere ek olarak, e-posta ile entegre edilebilir ve Android ve i0S için uygulamalara sahip olabilir.

5. Oracle

Tıpkı Salesforce gibi, Oracle da dünyanın önde gelen CRM sistemlerinden biridir. Şirket, yönetim alanında geniş kapsamlı sistem çözümleri sunmaktadır. Oracle ve Salesforce arasındaki bir başka benzerlik, aynı avantaj ve dezavantajlara sahip olan bulut platformudur.

Bununla birlikte, ürünleri daha geniş veya en azından orta ölçekli şirketlere yöneliktir. Sundukları en temel plan olan Sales Cloud, satış odaklı bir CRM aracıdır ve kullanıcı başına aylık 65 ABD dolarıdır. Buna karşılık, araç analitik satış raporları sağlar, satış kataloglarını bir araya getirir ve kampanya oluşturup değerlendirmenizi sağlar.

Oracle CRM

6. Zoho

Zoho'nun ana özelliklerinden ve odak noktalarından biri, çok çeşitli müşteri hizmetleri kanallarına entegre edilebilmesidir. Telefon, e-posta, canlı çevrimiçi sohbet ve sosyal medya platformları bununla entegre edilebilir. Sitenize gelen ziyaretçileri izlemenize ve e-posta için analitik araçlara sahip olmanıza olanak tanır. Zoho, kullanıcılarına farklı kanallardaki satış süreçlerini analiz etmenin yanı sıra, müşterileriyle iletişim kurmaya yönelik araçlar sunmayı sağlayan bir CRM'dir.

Dahası, Zoho sadece işten çıkmakta olan iş için en iyi CRM hizmetlerinden biridir. Kullanıcı başına ayda 15 ABD doları olan temel bir plana sahip olmasına rağmen, ücretsiz sürümü en çok 10 operatör tarafından kullanılabilir ve ayrıca mobil uygulamalara da sahiptir.

7. Odoo

Oracle ve Salesforce'un aksine Odoo, bir bulut üzerinde değil, sunucunuzda çalışır. Bu yazılımda ayrıca belirli bir odaklanma yoktur, ancak daha geneldir. Bu, işlevlerinin geniş kapsamlı olduğu, temasların, satışların, muhasebe ve proje yönetiminin de dahil olduğu, yalnızca birkaçını kapsadığı anlamına gelir.

Odoo CRM

Odoo'nun avantajlarından bir diğeri de açık kaynak kod ile yapılmış olmasıdır. Bu, ihtiyaçlarınıza bağlı olarak CRM aracınızın kendi sürümünü oluşturabileceğiniz anlamına gelir. Bu kesinlikle bir avantaj olsa da, bu aracı kişiselleştirmek bir tasarımcıyla sözleşme yapmanız gerektiği anlamına gelecektir. Kullanıcı başına aylık 8 dolara mal olan ücretsiz ve ücretli bir sürümü vardır.

8. SugarCRM

SugarCRM, küçük ve orta ölçekli şirketler için tasarlanmış yazılımları ve hizmetleriyle de ünlüdür. En güçlü noktalarından biri müşteri hizmetleridir, ancak aynı zamanda normal CRM özelliklerinin tümünü sunar. İstemcinin bir bulut tabanlı veya kendi sunucularında hizmete girip girmediğini seçmesine izin veren birkaç araçtan biridir. Ücretsiz deneme süresi vardır ve fiyatları en temel planda kullanıcı başına aylık 40 $'dan başlar ve en gelişmiş plan 150 $'dan başlar.

9. Buddy CRM

Buddy CRM daha bütünsel bir yaklaşıma sahip başka bir CRM aracıdır. Buddy CRM sadece satış ve pazarlama ekipleri değil, aynı zamanda müşteri hizmetleri, yönetim ve lojistik ekipleri tarafından kullanılabilen araçlar sunar. Hizmet ayrıca, mobil uygulamalara sahip ve 30 günlük ücretsiz bir test süresine sahip, ancak her iki planında da kullanıcı başına aylık 35 TL maliyet ödendi. It also lets you integrate it with email marketing tools, like MailChimp.

Buddy CRM

10. OnePageCRM

Basit bir çözüm arıyorsanız, OnePageCRM sizin için doğru seçim olabilir. Bu araç, tam olarak anlattığı şeyi yapar ve ihtiyacınız olan her şeyi doğrudan tek bir sayfada gösterir. Bunun mümkün olması için, kişilerinizi, kendileriyle ilgili farklı görevlere göre ayırır. Yan menüde bulunan kişiye tıklarsanız, ekranda tüm bilgileri görüntülenir: detay bilgiler, ilişkili görevler ve notlar. Listedeki önceliğin sırası, görev süresinin bitiş tarihine ne kadar yakın olduğuna karar verilir. Kullanıcı başına aylık 12 ABD dolarıdır.

JivoChat Ortaklığı: Satış Ortaklığı Programı, yinelenen komisyonlarda %30 kazanın!

Sizin favori CRM aracınız hangisi?

Zaten bir CRM aracınız var mı yoksa yeni bir tane mi kuruyorsunuz? JivoChat'ın sunduğu özellikleri kontrol etmeyi ve CRM sisteminizle entegre etmeyi unutmayın!

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.