Otelinizin Acilen Bir Canlı Desteğe İhtiyacı Var!

7 Aralık 2018
Okuma zamanı3 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

Canlı desteğin, otelin çevrimiçi varlığını iyileştirmek ve potansiyel müşterilerinizin güvenini kazanmak için ihtiyaç duyduğunuz şey olabileceğini hiç düşündünüz mü? Oteller sürekli olarak dünyanın dört bir yanından gelen misafirleri alıyor ve giderek artan sayıda insan çevrimiçi ortamda araştırma ve rezervasyon yapıyor. Çoğu zaman bu potansiyel müşterilerin nihai kararlarını vermeden önce sormaları gereken sorular vardır ve yalnızca sorunlarına yanıt vermek için e-posta ve telefon iletişimine güvenmek yeterli değildir.

Yolculuğu, seyahatlerini planlarken otellerle ilgili saatlerce zaman harcıyor ve hiç kimse, zor bir tatil ya da iş seyahatinin yanlış bir otel seçeneğiyle harap olmasını istemiyor. Tüm bu önemli faktörleri dikkate alarak, otelin web sitesinde bir canlı destek uygulamanızı düşünmeniz gerekir.

Potansiyel konuklarınızın sorunlarını gerçek zamanlı olarak adresleme

Gezginler, her zaman bir otelin sabit hat telefonunu arayabilirler ve daha sıklıkla, otelin kendi tatilleri için hangi otelin rezervasyon yapacağı konusunda karar vermeden önce, otelin müşteri hizmetlerine gönderdiği bir e-posta yanıtını beklemeyi istemezler.

Canlı destek, müşterilerinizin otel temsilcilerinizle hemen iletişime geçmesine ve sorularını cevaplandırmasını sağlar. Yüksek kaliteli müşteri hizmetlerini gerçek zamanlı olarak sunabilmek, müşterinin otelinize olan güvenini kesinlikle artıracak ve müşterilerinizin istedikleri cevapları zamanında almadığı için herhangi bir dönüşümün kaybedilmemesine yardımcı olacaktır.

Rezervasyon sisteminizle birlikte çalışın ve değerini artırın

Müşterinizle yaptığınız görüşme, hızlı ve basit bir soruyla başlayabilir ve rezerve edilmiş bir odayla sona erebilir! Canlı destek, otel temsilcilerinizin müşterilerinizden gerekli bilgileri toplamasına ve tüm rezervasyon sürecine girmesine izin verirken, aynı zamanda müşterinizle iletişim kurmayı sürdürür ve bunları bilgilendirir ve son rezervasyon fişlerini iletir.

Müşterinizle ilk irtibattan konuşabilmek, otelinize, müşterilerinizin deneyimini geliştirebilecek ve rezervasyonlarınızın ortalama değerini artırabilecek ek hizmetler sunma konusunda büyük bir fırsat sunmaktadır.

İyi canlı destek çözümleri, bunu sohbet yoluyla veya Anında Aramaları kullanarak yapmanıza izin verir ve ziyaretçilerinizin ek maliyetlerle uğraşmak zorunda kalmadan temsilcilerinizi her yerden aramalarına izin verir.

Hotel Increase Bookings

Canlı destek proaktif olmanızı sağlar

Bazen müşterileriniz, web sitesine göz atarken satın alma işlemlerini tamamlarken veya başka türdeki durumlarda sorunlar yaşar. Bu durumun gerçekleşmesi olasılığı, otelinizdeki bir oda için ilk kez rezervasyon yaptırmaya başladıklarında daha da yüksektir.

Canlı destek proaktif olmanıza ve müşterilerinizin bu durumlarda ihtiyaç duyabilecekleri iyi zamanlanmış selamlar oluşturmanıza olanak tanır, tüm rezervasyon süreci boyunca onlara yardımcı olmak, otelinize olan güvenlerini büyük ölçüde artırır.

Yeni özel teklifler, otelinizde veya çevresinde meydana gelen olaylar, sunduğunuz yeni ürünler ve hizmetler hakkında ziyaretçileri bilgilendirmek için bir canlı destek de kullanabilirsiniz. Ziyaretçilerinizin gelmesini beklemek, proaktif olmak ve ziyaretçilerinizin ilgisini çekmek, rezervasyonlarınızı kesinlikle artıracak ve otelinize olan güveni artıracaktır.

Dahili iletişim için de canlı destek uygulamasını kullanın ve bölümlerinizi bağlayın

Bir canlı destek uygulaması farklı bölümler arasındaki iletişim için dahili olarak kullanılabilir. Otelinizin gerçek zamanlı konuşmaların rahatlığını kullanmasına ve farklı departmanları bağlamasına izin vermek, çalışanların görevlerini ne kadar etkili bir şekilde yürüttüklerini ve kritik bilgileri sorumlu departmanlara iletmelerini büyük ölçüde geliştirebilir.

Bir müşteri, Ön Büronuzda hizmet talep edebilir ve çalışan, örneğin, sohbet veya anlık arama yoluyla, sorumlu departmana hızlı bir şekilde iletebilir.

Hotel Connect Departments

Kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi sunun ve rekabet avantajı elde edin

Her oturumda, oteliniz web sitenizi ziyaret eden potansiyel konuklara kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi sunma şansına sahip olacak ve bu da çevrimiçi varlığınızı ve ziyaretçilerin memnuniyetini artıracaktır.

Çevrimiçi resepsiyon masanız, otelin resepsiyonuyla aynı deneyimi sunabilmelidir. Potansiyel misafirlere ilk temas noktasından yardım etmek ve karar vermelerine yardımcı olmak, otelinize öne çıkma fırsatı vermek ve potansiyel misafirleriniz için neden en iyi seçenek olduğunu göstermek.

Otelinizin web sitesinde canlı desteğe sahip olmak, otelinize bu tür müşteri hizmetlerini vermeyen diğer seçeneklere karşı rekabet avantajı sunacaktır, bu da daha fazla dönüşüme yol açacaktır.

Konuklarınızdan Geri Bildirim Alın

Canlı destek, ziyaretçilerinize ve misafirlerine otelinize değerli geri bildirimler sağlamanın kolay bir yolunu sunar. Bunlar, otelin web sitesinde bilgilerin ne kadar iyi görüntülendiğinden oda servisi ile ne kadar memnun kaldığına kadar çeşitlilik gösterir.

Müşterilerinizin şikayetlerini duymak ve bunları iyileştirmeye dönüştürmek, mümkün olan en yüksek müşteri memnuniyetini arayan herhangi bir şirket için önemli bir konudur.

JivoChat Satış Ortaklığı ile yinelenen komisyonlarda %30'a kadar kazanmaya başlayın!

Hotel Feedback

Jivochat, oteliniz için kullanabileceğiniz canlı destek çözümüdür.

Hangi canlı destek çözümünün bu gönderide açıklanan her şeyi elde etmenizi sağlayacağını merak ediyorsanız, yanıt Jivochat. Ziyaretçilerinizin sadece kendi web sitesinden değil, aynı zamanda Facebook'taki mesajlaşma, Viber, Telegram ve daha fazlası gibi farklı uygulamalardan otelinize ulaşmalarını sağlar. Jivochat ayrıca potansiyel bir konuyu kaçırmanıza asla izin vermeyecek bir mobil uygulama sunuyor.

Canlı desteğin avantajları ve satışlarınızı nasıl artırabileceğini öğrenmek isterseniz, Jivochat adresine gidin.

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.