İş arkadaşlarınızla iletişim kurmanızı sağlayan 12 araç

22 Aralık 2016
Okuma zamanı4 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

İş arkadaşlarınız ve ortaklarınızla iletişim kurabilmenize fayda sağlayacak bir çevre oluşturmak ve organizasyonlarınızda etkili iletişimi alışkanlık edinmek elbette ki sizi ön sıralara taşır. Bu durum özellikle bayram günlerinde fark yaratacaktır. Farklı şekillerde, farklı boyutlarda ve farklı ücretlerde birçok iletişim-organizasyon uygulaması bulunmakta. Karar vermenize yardımcı olmak için günlük rutininizde kullanabileceğiniz 12 çevrimiçi iş birliği ve iş yükü yönetimi aracı seçtik. Gelin bakalım!

1. Jivochat

Jivochat'in asıl amacı takımınız ve müşterileriniz/ziyaretçileriniz arasında bir köprü olmak olsa da çevrimiçi sohbet hizmetimiz bununla sınırlı değildir. Önceden sözünü ettiğimiz özelliklere ek olarak Jivochat bir müşteriyi başka bir operatöre aktarmanıza izin verir. Bu özellik, özelleştirilmiş müşteri hizmeti ihtiyacınız olduğunda kendini gösterir.

Jivochat

Jivochat sahip olduğu canlı sohbet mekanizmasıyla müşteri hizmetleri ekibinizin masalarından kalkmadan veya başka bir uygulama kullanmadan iş yapabilmesini sağlıyor. Özellikler sayfamıza giderek ayrıntılı bilgi edinin.

2. Todoist

En popüler üretkenlik uygulamalarından biri olan bu araç, çevrimiçi iletişime izin vermese de genel rutin yönetimi için en kullanışlı araçlardan biridir. Bu uygulama proje türüne ve tarihine göre ayrılmış yapılacaklar listesi oluşturmanızı sağlar.

Kişisel hesaplarınızı hem kendi projelerinizi hem de şirketinizin ekip projelerini koordine etmek için kullanabilirsiniz. Ayrıca işlerin başka bir uygulama üzerinden gerçekleştirilmesi de gerekebilir. Todoist için ayrıntılı bilgi edinmek isterseniz linke tıklayın.

3. Wake

Wake, tasarım alanında çalışan insanlar için özel bir platformdur. Görüntü düzenleme yazılımından çıkmanıza gerek kalmadan ekran görüntüleri, bitmiş çalışmalar veya taslaklar gibi görüntülerin paylaşılmasını kolaylaştırır.

Üstelik iPhone uygulaması ekran görüntülerini göndermenize ve ekibinize göndermek istediğiniz notları veya talimatları paylaşmanıza izin verir. Sitelerine girerek Wake hakkında bilgi edinebilirsiniz.

4. Slack

Slack

Son zamanlarda en çok kullanılan çevrimiçi işbirliği araçlarından biri olan Slack, yalnızca işe adanmış bilgisayarlar ve mobil cihazlar için vazgeçilmezlerdendir. WhatsApp gibi uygulamaların aksine bu programda işarkadaşlarınızdan başka kimseyle ilgilenmezsiniz.

Arşivleri, görüntüleri ve sesli sohbetleri paylaşabilir, sohbetleri gruplara bölebilirsiniz. Henüz toplantı yapma özelliği yok ancak gelecekte bu da mümkün olacak. Sitelerini ziyaret ederek Slack hakkında ayrıntılı bilgi edinin.

5. InVision

Tasarım profesyonellerine yönelik bir başka platform olan InVision'ın kullanım alanı Wake'den daha geniştir. Ana motivasyonu, kullanıcılarının aşırı uygulama kullanma alışkanlığını kırmaktır. Bunun amacı işleri arap saçına döndürmeden hedeflenen amaca ulaşmaktır. Bu uygulama prototipleri düzenlemenize ve çevrimiçi işbirliği yapmanıza olanak tanır. Ayrıca proje yönetimi özelliklerine de sahiptir.

Linke tıklayarak InVision'ı keşfedin.

6. Trello

Trello'nun sundukları ve düzeni özellikle içerik üzerine çalışan pazarlama uzmanları içindir. Kartlar ve listeler aracılığıyla yönetilir ve her görev belirli bir projeyle ilgili bir listeye atanabilir. Tüm bunlar daha sonra bir kartta depolanabilir. İstediğiniz şekilde arşiv yükleyebilir, yorum ve etiket ekleyebilirsiniz.

Yazılım, herhangi bir cihazla eşlenebilecek mobil uygulamalara da sahiptir. Resmi sitelerine girerek Trello'yu nasıl kullanabileceğinize göz atın.

Buraya bakmayı unutmayın: WordPress tabanlı E-ticaret siteniz için 9 önemli eklenti

7. Active Collab

Çevrimiçi işbirliğinin, görev ve proje yönetiminin tüm yönlerini kapsayan uygulamalardan biridir. Active Collab bulut sistemi üzerinden çalıştığı için indirmenize gerek yoktur. İşletmeniz gizliliğe politikası nedeniyle bulut sistemi üzerine kurulmamışsa sözü geçen bu yazılımı işletmenizin sunucularına yüklemek için belirli bir meblağ ödeyebilirsiniz.

Active Collab

Active Collab projelerin ve günlük görevlerinizi izlemenizi sağlar. Böylece farklı ekiplerin işlerini organize etmenize ve gelecekteki değerlendirmeler için metrikler oluşturmanıza izin verir. Active Collab hizmetleri için buraya tıklayın.

8. Evernote

Birçok kişi tarafından mutlak verimlilik uygulaması olarak kabul edilen Evernote, senkronize bir not defteri olarak başladı, ancak bugün çok sayıda fonksiyona sahip. Bu uygulama sayesinde takım arkadaşlarınız ile notlarınızı ve belgelerinizi paylaşabilir, listelerde bulunabilirsiniz. Oldukça takdir toplamış bu yazılımın öncül özelliklerinden biri de, tamamen unuttuğunuz bir belgeyi rahatça bulmanızı sağlayan organize arama mekanizmasıdır. Ayrıntılı bilgi için Evernote'un sitesine gidin.

9. Paymo

Küçük ve orta ölçekli şirketleri hedef alan proje yöneticisi Paymo, işletmenizin projesine yardımcı olmak için çeşitli grafik tiplerine sahiptir. Bu yazılımın avantajlarından biri size hazır tema seçenekleri sunmasıdır. İstediğiniz şekilde uygulama üzerindeki işlerinizi test edebilir, tematik düzenlere sokabilirsiniz. Temaları kendinize göre ayarlamanız da mümkün! Paymo'yu keşfedin.

10. Habitica

Proje hazırlarken farklı yaklaşımları test etmek isteyenler için mükemmel bir alternatif. Todist gibi bir yapılacaklar aracı olmasının yanı sıra kullanıcılarına avatar oluşturur. Onları sanal parayla ödüllendirir. Bu parayla ve birçok ödül yoluyla avatarınızı güçlendirebilirsiniz. Tamamlanmayan görevler sanal ortamda ceza almak demektir.

Bu oyunu yalnız oynamazsınız. Takım kurarak maceralara atılıp canavarları öldürürsünüz. Listenizden ne zaman bir işi halletseniz canavarlara darbe vurursunuz. Habitica'nın nasıl çalıştığını görmek için buraya tıklayın.

Habitica

11. Pinnery

Trello'nunkine benzer özelliklere sahip olan Pinnery, bir projede yer alan görevleri organize etmeye adanmış bir araçtır. Kullanıcıların tercihine kalmış renkli sütunlar oluşturmanızı sağlar. Ayrıca işin içindeki takımların görevlerini belirten renkli kartlar da bulunmaktadır. Bu kartlara yorum ve belge eklemek de mümkündür. Pinnery'nin işinize nasıl katkıda bulunacağını öğrenmek için linke tıklayın.

12. Facebook Workplace

Yakın zamanda başlatılan Facebook Workplace, sosyal ağın yalnızca şirketlere yönelik olan parçasıdır. Kişisel profillerden ayrı olarak hesaplar, çalışanlarına erişim sağlayan şirket tarafından oluşturulur. Araç özellikle şirketin bulunduğu alan ile ilgili içeriklerin paylaşılması için faydalıdır. Şirket içi iletişim için iyi bir alternatiftir.

Facebook Workplace

Bu aracı kullanmanın en önemli avantajı, Facebook'un geleneksel tarzına benzer oluşudur. Facebook Workplace'i inceleyin!

Çevrimiçi işbirliği araçlarını nasıl kullanıyorsunuz?

Her işletmenin, çevrimiçi işbirliği ve proje yönetimi için kendi araçlarını yönetme yöntemi vardır. Bahsedilen platformlar test edilmeye değer, ancak bu araçlardan birine çok fazla güvenmeyin ve bu araçların ters tepmemesine dikkat edin.

Platformumuz hakkında ayrıntılı bilgi için özellikler sayfamıza ve fiyatlandırma bölümüne bakabilirsiniz. Hemen şimdi ücretsiz kayıt olun ve ürünümüze 14 gün süreyle ÜCRETSİZ erişim sağlayabilirsiniz.

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.