Özellikler
Siteniz için Canlı Destek
Mobil SDK
JivoChat ChatBot
WhatsApp Business
AI Asistanı
Yapay zeka asistanı
Jivo Pazarlama
Instagram Entegrasyonu
Facebook
Telegram
Viber
Apple Business Chat
Telefon+
Video Görüşmeler
JivoChat İş Telefonu
Geri-aramalar
CRM
JivoChat Ekip Sohbeti
E-posta Entegrasyonu
Entegrasyonlar
Geliştiriciler için API
Fiyatlar
Ortaklık
Uygulamalar
Yardım
Blog
Giriş
Ücretsiz Kaydol
TR
English
Español
Português
TR
English
Español
Português
Özellikler
Siteniz için Canlı Destek
Mobil SDK
JivoChat ChatBot
WhatsApp Business
AI Asistanı
Yapay zeka asistanı
Jivo Pazarlama
Instagram Entegrasyonu
Facebook
Telegram
Viber
Apple Business Chat
Telefon+
Video Görüşmeler
JivoChat İş Telefonu
Geri-aramalar
CRM
JivoChat Ekip Sohbeti
E-posta Entegrasyonu
Entegrasyonlar
Geliştiriciler için API
Fiyatlar
Ortaklık
Uygulamalar
Yardım
Blog
Giriş
Ücretsiz Kaydol
Aramak
Tüm makaleler
Tüm makaleler
Araçlar
E-ticaret
İletişim
JivoChat Eğitimleri
Pazarlama
Satış
Tüm makaleler
Araçlar
E-ticaret
İletişim
JivoChat Eğitimleri
Pazarlama
Satış
#İletişim
Omnichannel Pazarlama: Multichannel'dan Farkı ve Önemi
Multichannel pazarlama, bir markanın müşterilerine birden fazla kanaldan (e-mail, sosyal medya, SMS vb.) ulaşması...
#E-ticaret
2025'in En İyi Print On Demand (Talep Üzerine Baskı) Araçları ve Tedarikçileri
Talep üzerine baskı (Print On Demand) sektörü, 2024 yılında 2.7 milyar dolarlık bir pazar değerine ulaşarak...
#İletişim
Küresel İşletmeler İçin Çok Dilli Müşteri Desteği Neden Önemli?
Sevdiğiniz bir ürünle ilgili destek almak istediğinizi ama dil engeli yüzünden en basit sorular için dahi destek alamadığınızı
#İletişim
RCS Nedir? RCS Mesajlaşma Nedir?
RCS (Rich Communication Services), SMS ve MMS'in modern alternatifi olarak geliştirilmiş yeni nesil bir mesajlaşma protokolüdür. Bu protokol,
#İletişim
WhatsApp Cloud API ile Aylık Aktif Kullanıcı Sayınızı İkiye Katlayın: Adım Adım Rehber
Sabah uyandınız ve aylık raporunuza baktınız. Aktif kullanıcı sayınız yine yerinde sayıyor. Tanıdık geldi mi? Peki ya bu
Blogumuza katılın ve başarılı girişimcilerin
satışlarını nasıl artırdığını öğrenin. Onlardan biri
olmaya bugün başlayın!
Abone Olun
#İletişim
WhatsApp Marketing İçin En İyi Zamanlar: Müşterilerinizi Ne Zaman Yakalamalısınız?
Gönderdiğiniz mesajlar müşterilerinize ulaşmıyor mu? Ya da etkileşim oranlarınız düşünce "acaba yanlış bir şeyler mi yapıyorum?" diye kendinizi
#E-ticaret
WhatsApp Cloud API ile Akıllı Chatbot Senaryoları: Satışlarınızı Otomatikleştirin
Müşteriniz gece saat 3'te ürününüz hakkında detaylı bilgi almak istiyor. Satış temsilciniz ise doğal olarak uykuda. Peki bu
#E-ticaret
WhatsApp Cloud API ile Anında Müşteri Yanıtları: Otomatik Mesajlaşmanın Gücü
Müşterinizin mesajını gördünüz, ama yanıt vermediniz. Bir saat geçti, sonra iki... Ve boom! Müşteriniz çoktan rakibinizin kapısını çalmış
#E-ticaret
WhatsApp Bildirimleriyle Yarım Kalan Alışverişleri Nasıl Hatırlatabilirsiniz?
E-ticaret sitenizde her şey yolunda gidiyor, müşteriler ürünleri inceliyor, sepetlerine ekliyor ve tam satın alma aşamasına geldiğinde... Puf!
#E-ticaret
WhatsApp Cloud API ve E-ticaret Entegrasyonu: Sipariş Takibinden Stok Bilgilendirmesine
Siparişi verdikten 5 dakika sonra "Kargom nerede?" diye soran müşterileriniz var mı? Ya da stokta olmayan ürünler için
1
2
3
4
...
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.
Ücretsiz Kaydol