JivoChat ile Canlı Kal Webinar ve Podcast Serisi Başladı

Okuma zamanı2 dakika
Beril Özcan
Beril Özcan
E-ticaret Danışmanı

2020 senesinde başlayan Covid-19 pandemisi sonrası, birçok işletme için zaten kaçınılmaz son olan dijital dönüşüm süreçlerinin hızlanmasına şahit olduk. Ekonominin bel kemiği KOBİ’lerimizin dijital dönüşüme ayak uydurduklarında, iş sürekliliğini daha fazla sağlayabildiğine, ve erişilebilirlikleri arttıkça işlerini daha da büyüttüklerine sizler de şahit olmuşsunuzdur.

7/24 uyumayan bir şirket, her an müşterilerinin ihtiyacında yanında olabilen teknolojilerle desteklendiğinde, müşterilerin sorunlarını dinleyebilen, geri bildirim alabilen, bunlara anında çözüm üretebilen işletmeler haline dönüştüğünde, satışlar da aynı oranda artıyor.

Maalesef bu adımları atmayan işletmelerin, bireyselleşen ekonomilerde, rekabet ortamında ve daha da önemlisi pandemi gibi olağandışı zamanlarda canlı kalmaları ise imkansız hale geliyor. Değişen iletişim trendlerini Webrazzi Dijital 2020'de sunmuştuk.

JivoChat olarak pandemi dönemi boyunca, işletmelere verdiğimiz indirim kampanyaları ve özel desteklerle bizler de yardımcı olmaya çalıştık. Bu sebeple Türkiye’nin en çok kullanılan iş iletişimi çözümü, canlı destek sistemi olarak yolumuza devam ediyoruz.

Bu noktada, dönüşümün -yani ziyaretçileri satışa dönüştürmenin- öneminin farkına varan veya henüz işletmesi için nasıl aksiyon alması gerektiğini bilemeyen işletmeler ve kurumsal şirketler için JivoChat olarak #CanlıKal kampanyasını başlattık.

JivoChat’in sponsorluğunda teknoloji ve girişim danışmanı Fırat Demirel’in moderatörlüğünde, e-ticaret alanında söz sahibi, birbirinden değerli konuklar, işletmenizin sürekli Canlı Kalmasını sağlayacak strateji ve taktikleri sizlerle paylaşıyor olacaklar.

JivoChat olarak bu dönüşüm sürecinde işletmelerin yanında olmaya devam edeceğiz ve Türkiye’de E-Ticaret’in büyümesine katkı sağlayacağız. Bu nedenle başlatmış olduğumuz #CanlıKal E-Ticaret Webinar ve Podcast serisi Youtube’dan erişilebilir.

Şu ana kadar yayınlanmış olan bölümler:

  • Stradiji kurucusu Mert Erkal: E-ticarette Dönüşüm Odaklı Dijital Pazarlama
  • TeknoSA Eticaret Müdürü Tahir Yıldız: E-Ticarette Sürdürülebilir Büyüme
  • Prompt API Kurucusu Umut Gökbayrak: E-Ticarette API ve No-Code Trendleri
  • JivoChat Türkiye Yöneticisi Buğra Çil: Canlı Destek ile Müşteri Kazanma Stratejileri

Toplamda 12 bölümden oluşacak serimizi Twitter üzerinden bizi takip ederek ve Youtube’da abone olarak takip edebilirsiniz. Ayrıca yeni içeriklerimizden haberdar olmak ve indirimlerden faydalanmak için #CanlıKal sayfasına eposta adresinizi bırakabilir, Medium’da ya da blogumuzda bizi takip edebilirsiniz.

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.