CEO'ların Bile Açacağı 5 Takip E-Postası

18 Kasım 2018
Okuma zamanı4 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

E-posta pazarlama kampanyalarında çalışırken, açılma oranı dikkate alınması gereken en önemli metriklerden biridir. Hangi tür e-postaların potansiyel müşterilere etkili bir şekilde ulaştığını ve bunların nasıl ilgi çekici şekilde oluşturulacağını bilmek önemlidir. E-posta açılma oranı için önemli faktörlerden biri konudur. Açık, doğrudan ve iyi düşünülmüş bir e-posta konusu (veya başlığı), bir kişinin onu açmaya ve içeriği okumaya ne kadar ilgi göstereceğini etkileyebilir.

Doğru e-postaların yanlış kişilere gönderilmesinin de pek faydası olmayacağını unutmamak önemlidir. Soğuk temas listelerini kullanmaktan kaçının, bunun yerine, örneğin açılış sayfanızda bir çevrimiçi sohbet ederek müşteri adayı e-postalarınızı toplamaya çalışın. Bu, gerçekten ilgilenen potansiyel müşterilere içerik göndermenizi sağlayacaktır. Burada, 5 adet e-posta takip listesinin bir listesi ve şirketinizin başarısı için e-posta pazarlamasını kullanmanız için bunları ne zaman kullanacağız.

1. İsteğiniz Şey İndirim ile Burada

Bu, ürün kullanılabilirliği veya ziyaretçilerin istekleri hakkında bilgi aldıktan sonra kullanılabilecek en yüksek açılma oranlarına sahip e-posta konularından biridir. Potansiyel müşterilerinizden bu tür bilgileri bir araya getirmenin pek çok yolu vardır, örneğin web sitenizde, kullanıcıların ilgilendikleri ürünleri seçebilecekleri ve indirim aldıklarında veya özel fırsatların bir parçası olduklarında e-postaları takip edebilecekleri bir istek listesi özelliğine sahip olmak.

Ziyaretçilerinizin belirli ürünler talep etmesine izin veren bir başka harika platform da web sitenizde bir çevrimiçi sohbet etmek. Gerçek zamanlı müşteri hizmeti sunmak, ziyaretçilerinize ulaşmak için e-posta pazarlama kampanyalarında kullandığınız listeler için iletişim bilgilerini toplamanızı sağlayan harika bir yoldur.

Bir ziyaretçi belirli bir ürün isterse, şirketinizin müsaitlik durumunu güncelleyen bir e-posta almaktan memnun olur. Bazen potansiyel müşteriler bir ürünü satın almak için indirime girmesini beklemeyi tercih eder, böyle zamanlarda bir e-posta göndermek yapabileceğiniz en iyi şeylerden biridir.

Kaçırmayın: En İyi 10 E-posta Pazarlama Aracı

Sale Offers

2. Şu Yeni Özelliklere Göz Atın

Bu yeni müşterileri çekmenin yanı sıra potansiyel müşterilerinizi ve eski müşterilerinizi bilgilendirmenin harika bir yoludur. Şirketinizin nasıl büyüdüğünü ve yeni hizmetler ve özellikler sağladığını göstermek, markanıza olan güveni artırmak için harika bir yoldur. Potansiyel müşterileriniz, işletmenizin müşteri deneyimini daha da geliştirmeye çalıştığını bilecek ve kesinlikle sunmaya başladığınız yeni özellikleri incelemek isteyecek.

Bu özellikler, web sitenizdeki basit yeni mekanizmalardan ve sistemlerden yeni teknolojilerin kullanımıyla hizmet iyileştirmelerine kadar çeşitlilik gösterebilir. Şirketinizin geliştirmelerini anlatarak her zaman potansiyel müşterilerin ilgisini artırın.

Ziyaretçilerinizden geri bildirim almayı ve hangi yeni özellikleri, hizmetleri ve ürünleri görmek istediklerini öğrenmeyi düşünün. Unutmayın, bir çevrimiçi sohbet bunu yapmak için harika bir platformdur.

3. İşte Yenilemeniz İçin İndirim

Abonelik tabanlı hizmetler veya ürünler sunuyorsanız, abonelikleri sona ermek üzere olduğunda müşterileri için özel indirimler oluşturmayı düşünün. Bu, şirketinizin müşterisine ne kadar değer verdiğini, markanıza olan memnuniyetini ve güvenini artırmanın etkili bir yoludur.

Her abonelik yenilemesinde her zaman indirim sağlaması önemlidir. Müşteriler, şirketinizin güvenilir ve farklı bir fiyat sunduğunu öğrenecek ve hesaplarını her yenilendiğinde özel indirimlerinizi beklemeye başlayacak ve bu da büyümenize yardımcı olmak yerine işinize zarar verecektir.

Özel İndirimler

4. Neden "X" Şirketi Şirketimizi Seviyor

Bu, potansiyel müşterilerinizin ürünlerinizi veya hizmetlerinizi nasıl kullandığını ve memnun olduklarını potansiyel müşterilerinize göstermenin harika bir yoludur. Bu türden takip e-postalarındaki açılma oranları, aynı sektördeki rakip şirketlerden daha yüksektir.

İşinizi sergilemenin sadece harika bir yolu değil, markanızı pazarda ünlü bir isim olarak göstermektir. Örneğinizde kullandığınız şirketin ismine aşina olan potansiyel müşteriler kesinlikle markanıza daha fazla güvenmeye başlayacaktır.

Müşterilerinizden birini bu şekilde sergilemeden önce, izin istemek ve markanın sizinle ilişkili olmasına izin verilip verilmediğini doğrulamak önemlidir. Bazen, iş türüne bağlı olarak, ortaklarını açığa çıkarmak kendi rakiplerinin avantajlarından yararlanmak için fırsatlar doğurabilir.

JivoChat Ortaklığı: Satış Ortaklığı Programı, yinelenen komisyonlarda %30 öder.

5. İşte Bu Konuda İzleyebileceğiniz En Yeni Video

Bir Açılış Sayfasından potansiyel müşteriler topladığınızda, bu müşterileri, e-posta pazarlama listenizde kaydoldukları anda hangi ürün veya hizmetin sunulduğuna göre farklı kategorilere ayırabilirsiniz.

Bir müşteri, satılmakta olan belirli bir ürünle ilgilenirse, o ürün kategorisiyle ilgili yeni içerikleri her zaman onlarla paylaşmayı düşünün. Bu, belirli kitleleri hedeflemenin ve aslında ilgilenen kişilere çekici içerik sunarak e-posta açılma oranlarınızı artırmanın iyi bir yoludur.

Örneğin, "Uçağınızı Nasıl Satın Alabilirsiniz" açılış sayfasından bu ipucunu aldıysanız, uçak piyasasındaki son haberlerle ilgili video ve multimedya materyalleri gönderin.

Göz Atın: Müşteri Sadakatinde İçeriğin Önemi

Açılış Sayfası

Unutmayın, web sitenizde bir Açılış Sayfasına sahip olmak, e-posta sınıflandırması için çok önemlidir ve e-posta pazarlama kampanyalarınızın açılma oranlarını artırmanın en iyi yollarından biridir.

Açılış Sayfaları, belirli teklifler ve içerik sunarken ziyaretçilerinizden bilgi toplamanıza olanak tanıyarak ziyaretçileri potansiyel müşterilere dönüştürmek için tasarlanmıştır.

Şunu da okuyun: [Açılış Sayfası ve Canlı Destek - Muhteşem İkili (/blog/araclar/acilis-sayfasi-canli-destek-ikili.html)

Açılış Sayfası

JivoChat ile Müşteri Katılımını Artırın

Çevrimiçi sohbet, ziyaretçilerinize mükemmel müşteri hizmeti sunmanın, markanıza olan güveni artırmanın ve aynı zamanda potansiyel müşteri oluşturmanın kanıtlanmış bir yoludur. Web siteniz için tam bir çevrimiçi sohbet çözümü arıyorsanız, Jivochat ziyaretçilerinizi potansiyel müşterilere dönüştürmek için ihtiyacınız olan her özelliği sunan eksiksiz bir platformdur. Jivochat, Facebook Messenger, Viber ve daha fazla farklı uygulama ile bağlantı kurmanıza izin verir! Jivochat ile müşteri memnuniyeti ve satışlarınızı artırdığınızdan emin olun.

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.