Sitenizde Geri-aramaları Kullanmanın 3 Yolu

19 Ocak 2018
Okuma zamanı2 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

Bazı e-ticaret sitelerinde yaygın olmakla birlikte, geri arama aracı, ortalama kullanıcı kitlesinin çoğu tarafından bilinmiyor olabilir. Anlık bağlantılar olarak da adlandırılan bu özellik, müşterinize daha uygun bir zamanda kendisiyle iletişime geçmesini sağlayan bir işlevsellik türüdür. İşlevin çeşitli avantajları vardır ve sitenizdeki anlık bağlantıları en iyi şekilde kullanmanın 3 taktiği aşağıda listelenmiştir.

Geri-arama nedir?

Anlık aramalar, Jivochat'teki çevrimiçi sohbetinizi telefonunuzla bütünleştirmenin bir yoludur. Bununla birlikte, bir ziyaretçi ya da müşteriyle doğrudan görüşebilirsiniz; bu, bazı insanlar için son derece yararlı olabilir, çünkü birçok kişi metin aracılığıyla ihtiyaç duyduklarını açıklamayı zor buluyor. Buna ek olarak, sesli bir temas her zaman satın alanların güvenini arttırarak sonuçlanıyor.

Call Back

1. Ürün tanıtımı

Genellikle, fiziksel veya sanal da olsa yeni bir ürün çıkardığınızda, çevrimiçi sohbet taleplerinin sayısı artar. Bu yeni ürünle ilgili sorular, çevrimiçi hizmetinizdeki talep artışının en önemli nedenidir. Aramayı, ziyaretçilerinizle konuşmak için tercih edebilir, ürünü tanıtmak için sohbet sırasında dosya ve görüntü gönderebilirsiniz.

Instantanea

2. Çağrı Merkezi alternatifi

Zaten blogumuzda defalarca çevrimiçi sohbetin daha uygun bir seçenek olduğunu ve telefonlaşmanın mükemmel bir alternatifi olduğunu söyledik, ama telefonlaşmanın olumlu etkilerini kim reddedebilir ki? Geri-arama araçları sayesinde, bu açıklama daha doğru olur çünkü temsilci ekibinizin telefonda müşterilerinizle konuşmasına izin verir.

3. Bir müşteriye bir sorunu çözmek için rehberlik edebilirsiniz

Anlık çağrılar müşterinize yol göstermenizi sağlayabilir ve sorularını ve şikayetlerini çözmenize yardımcı olabilir. Örneğin, e-posta pazarlama aracı satıyorsanız, bir müşterinin e-posta listesini içe aktarmak ve e-posta oluşturmak için atması gereken ilk adımları göstermek için geri arama özelliğini kullanabilirsiniz. Elbette, bu örnek olasılıklardan yalnızca birini göstermektedir. Bir e-ticaretiniz varsa, bir ziyaretçiye sitenizde nasıl destek talebi oluşturacağını öğretmek veya bir indirim kuponu kullanmalarına yardımcı olmak için aramaları kullanabilirsiniz.

Guia

JivoChat Geri-aramaları nasıl etkinleştirilir

1. JivoChat yönetici panelinize gidin;

2. Sitenizin adının altındaki Ayarlar düğmesine tıklayın;

3. Sol menüden Geri-aramayı seçin;

4. GERI ARAMALARI AKTIFLESTIRe tıklayın.

Activate

Çevrimiçi servisinizde kaldıraç olarak anlık aramaları kullanın

Geri arama araçlarını kullandığınızda, Jivochat ile çevrimiçi sohbet sisteminiz size daha iyi satış yapmak ve müşterilerinize daha iyi hizmet vermek için daha fazla fırsat sunacaktır. İster yeni bir ürün hakkında bilgi yaymak, müşterilerinizi bir satın alma işlemine yönlendirmek veya tamamen bir çağrı merkezi değiştirmek için JivoChat, e-ticaretiniz için en iyi hizmet aracıdır.

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.