SEO Neden Öldü? Yapmamanız için 5 Neden

SEO ile neler yapabileceğini biliyoruz, peki yapmalı mısınız? Yapmamayı düşündürebilecek 5 nedene göz atın

Bugün, Arama motoru optimizasyonu (SEO), bir bütün olarak internet trafiği ve dijital pazarlama hakkında konuşurken en popüler konulardan biridir. Temel olarak, organik (ücretsiz) arama motoru sonuçlarındaki sıralamasını artırmak için çevrimiçi içeriğinizi geliştirme uygulamasıdır. SEO, web sitenizin görünürlüğünü artırmak ve erişiminizi genişletmek için önemli ancak önemli bir özelliktir.

Her zaman pazarlamacılar SEO'nun öldüğünü iddia ediyor, bu arama motoru optimizasyonu bile popüler bir konu haline geldiğinde çağdan kaynaklanan yaygın bir şey. Ama gerçekten öldü mü? SEO hala oldukça revaçta ve işletmeler her zaman onu geliştirmek için yeni yollar aramaktadır. Ancak SEO mutlaka çalıştırmak için kolay veya ucuz bir görev değildir ve belki de şirketinizde yapmamanız gerekir. SEO üzerinde çalışmadan önce göz önünde bulundurmanız gereken 5 neden ve önemli konuların bu listesine göz atın.

1. Zor ve Zaman Alıyor

Arama motoru optimizasyonu size istenen sonuçları vermeye başlamak için çok zaman alır. Bu olur çünkü ilk önce, şirketinizde her zaman yapılan her şeyin SEO stratejinizi kolaylaştırmasını sağlamak için yollar aradığınız bir kültür oluşturmalısınız. Genelde, bunun için bir şirketin, web sitenizin sıralamasının ve görünürlüğünün arttığını görmenize yardımcı olacak bilgili çalışanlar gerektiren bir içerik oluşturma, dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO) ve kullanıcı deneyimi (UX) ekibine sahip olması gerekir.

Öte yandan, örneğin Google AdWords'ü olarak düşünürseniz, belirli anahtar kelimeler için teklif verebilir ve tıklanabilir reklamlarınızın Google’ın sonuçlarında görünmesini sağlayabilirsiniz. AdWords, ödemeniz Google tarafından tanınır tanınmaz yürürlüğe girer ve artık organik arama sonuçlarıyla endişelenmek için çok fazla zaman harcamak zorunda kalmazsınız.

Facebook Reklamları ayrıca, arama motorları hakkında endişelenmeden şirketinizin görünürlüğünü arttırmanın başka bir harika yoludur. Günümüzde birçok insan Facebook'u birincil pazarlama kaynaklarından biri olarak kullanmaya başlamıştır ve Facebook Reklamları bu senaryoda kesinlikle göz önünde bulundurmaya değer.

SEO'yu bir hafta boyunca başlatıp ardından bir ay boyunca durursanız, sonuç elde edemeyeceğinizi unutmayın.

Zorluk ve caba

2. Herkes yapıyor

2018 ve her dijital pazarlamacı ve şirket SEO'nun neler yapabileceğini biliyor, bu yüzden temel bilgiler ele alındı. SEO sürekli değişiyor ve yeni stratejiler ve taktikler web sitelerini ve içeriğini en üst sıralara yerleştirmek isteyen şirketler tarafından her zaman geliştiriliyor.

Birkaç yıl önce işe yarayan bir SEO stratejisi yeni trendler ve daha gelişmiş ve yeni taktikler tarafından ezilmiş olabilir. Şirketiniz bu değişikliklerin peşinde olmalı ve daima rakiplerine ayak uydurmaya çalışacaktır. Şanslar, SEO yapmaktan endişe duyuyorsanız, sektörünüzdeki diğer şirketler de, bu nedenle yaratıcı olmanız ve mümkün olduğunca optimize etmek için yeni yollar bulmanız gerekiyor.

SEO uygulamalarından en iyi sonuçları almak istiyorsa, şirketiniz fazladan kilometrelerce yürümek zorundadır. Takip etmeye hazır değilseniz SEO yapmaktan kaçınmalısınız.

Kalabalık

3. Google’ın stratejinizle ne yapacağını öngöremezsiniz.

Bu SEO'nun gerçeklerinden biri. Bazen her şeyi doğru yapabilir, ancak istenen sonuçları alamazsınız. Öte yandan, rakipleriniz sahnelerin arkasında gölgeli stratejiler kullanıyor olabilir ve bunun için cezalandırılmayabilir, bu nedenle SEO hedeflerinize ulaşmanızı zorlaştırabilir.

Bu nedenle, ücretli Reklamlar gibi daha güvenli ve kanıtlanmış yöntemlere yönelmek, şirketiniz için çok daha fazla maliyet ve zaman kazandırabilir. SEO yatırımına başlamadan önce bu dikkate alınması gereken bir şey.

4. Ücretsiz değildir. Aslında, Pahalıdır.

İlk başta, birçok kişi SEO'yu “serbest trafik” olarak görmeye meyillidir, yetenekli çalışanlar için gereken yatırım miktarını ve aslında işine istenen sonuçları vermeye başlamak için harcadığı zamanı göz önünde bulundurur.

Gerçekte, SEO ucuz değildir ve web sitelerinin en üst sıralarda yer almasını isteyen endüstri rakiplerinin zaten bu konuda iyi bir yatırım yaptıklarını akılda tutmak önemlidir. Şirketiniz yeni başlıyorsa veya SEO'nun payının bir kısmını almasını göze alamazsanız, bunu yapmamayı ve bu blog gönderisinde daha önce belirtildiği gibi daha güvenilir stratejilere dönmeyi düşünün.

Yatırım yapmadan istediğiniz sonuçları alacağınıza inanmayın. Web sitenizdeki trafik miktarını artırmayı başarabilir, ancak gerçekten herhangi bir kalite elde edemezsiniz, bu da dönüşüm sağlamayacağı ve işletmeniz üzerinde iyi bir etkisi olacağı anlamına gelir.

JivoChat Satış Ortaklığı ile yinelenen komisyonlarda %30'a kadar kazanmaya başlayın!

Zaman ve Maliyete karşı Kalite

5. Sonsuza kadar devam eder

Her şeyi doğru yaparsanız, iyi bir takıma yatırım yapın ve istenen sonuçları almaya başlamak için zaman ayırın ve tatmin olun, SEO stratejiniz üzerinde çalışmayı bırakırsanız, sonuçlarınızın elde edilenden çok daha hızlı düşeceğini unutmayın. onlar.

SEO üzerinde çalışmak, günlük olarak çok fazla çaba ve zaman alan sonsuz bir iştir. Rakipleriniz her zaman önünüzde olmaya çalışacaktır ve her şeyi yapmaya devam etmeli ve ekibinize ve hatta yeni teknolojilere yatırım yapmaya devam etmelisiniz.

Son olarak, arama motoru optimizasyonu bugünün pazarında hala çok önemlidir, ancak her türlü iş için uygun değildir. SEO stratejinizi planlandığı gibi yapmak için sürekli bir çaba harcamak ve iyi bir ekip kurmak, para harcamak ve çok fazla zaman harcamak yerine, çevrimiçi varlığınızı artırmak ve işletmenizin büyümesini doğrudan etkilemek için Google dışındaki farklı platformları düşünün.

Canlı Desteğe Yatırım Yapmayı Düşünün

Sitenize canlı destek eklemek doğrudan trafiğinizi artırmayabilirken, web sitenizde bir tanesine sahip olmak, ziyaretçilerin rahatlıktan memnun kaldığından ve iyi bir deneyim yaşadığından emin olarak size çok daha az çaba ve zaman için çok daha iyi sonuçlar verebilir. Jivochat, organik arama sonuçları, tıklanabilir reklamlar veya diğer reklam türleri gibi, web sitenize yönlendirilen her türlü trafiği herhangi bir kaynaktan ele almanıza olanak tanıyacak eksiksiz bir canlı destek platformudur. Sektörünüzde rekabet avantajı elde etmek istiyorsanız, Jivochat adresini kontrol ettiğinizden emin olun!

2018/12/27

Bunu da okumak isteyebilirsiniz ...

JivoChat Bloguna Abone Olun