Bilet Mağazanızın Canlı Destek Uygulamasına İhtiyaç Duymasının 6 Sebebi

7 Haziran 2018
Okuma zamanı4 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

İnsanlar, biletlerini satan bir çevrimiçi mağaza varsa, tiyatro, müzik konserleri, spor karşılaşmaları, komedi şovları veya ziyaretçilerinizin bildiği her türlü etkinlik için akıllı telefonlarından veya masaüstü bilgisayarlarından çevrimiçi olarak her gün alışveriş yapıyorlar. Çoğu zaman çevrimiçi koltuklarını rezerve etmeden önce kafalarında sorular oluyor.

Bugün, potansiyel müşterilerinize e-posta ve telefon yoluyla yardımcı olmak tek başına yeterli değildir. Ziyaretçileriniz, problemleri çözülemedikçe ve soruları mümkün olan en kısa sürede cevaplandırılmadıkça tatmin olmayacaktır. Hiçbir şey yüksek kaliteli müşteri hizmetlerini kendi web sitenizdeki bir canlı destekten daha hızlı bir şekilde sunmuyor. Bilet mağazanız için canlı destek uygulamasına sahip olmanın 6 avantajı için bu listeye göz atın ve işinizi nasıl olumlu etkileyebileceğini öğrenin.

1. Ziyaretçilerinize yardımcı olun ve değerli hissettirin

Bazen online olarak satın almaya çalışırken ziyaretçileriniz çeşitli farklı sorunlarla karşılaşabilir. Bunlar, fatura bilgilerinden ve ödeme sorunlarından, e-ticaret platformunuzu nasıl doğru bir şekilde kullanacağınızı anlamamıza kadar çeşitlilik gösterebilir.

Canlı destek uygulamasına sahip olmak, ziyaretçilerinizin, e-posta yanıtlarını beklemeden veya şirketinizin telefon hattını aramak zorunda kalmadan, bu sorunların çözülmesine olanak sağlayan görünür, hızlı ve profesyonel bir yoludur. Bu ayrıca çalışanlarınızın verimliliğini artırır ve temsilcinizden birinin aynı anda birden fazla sohbet oturumu gerçekleştirmesini sağlayarak genel müşteri memnuniyetinizi artırır.

Customer Satisfaction

2. Kolaylık sağlayarak ziyaretçilerinizi tatmin edin

Canlı destek uygulamasına sahip olmak, sadece müşteri desteği sunabilmek değil, aynı zamanda kolaylık sağlamaktır. Örneğin, belirli bir etkinlik için biletler, örneğin bir tane satın almaya çalışırken bir noktada hata mesajı almaktan ziyade, mağaza temsilcilerinden birine doğrudan başvurabilmek için ziyaretçileriniz çok daha mutlu olacaktır.

Hiç kimse bir etkinliği kaçırmayı sevmiyor çünkü biletler satıldı ve bununla ilgili pek fazla bir şey yapılmadı, ancak bu aynı zamanda mağazanıza farklı etkinlikler önermek veya ziyaretçilerinizi gelecektekileri bilgilendirmek için bir fırsat sunuyor; yeni bir ipucu.

3. Özel fırsatlar sunabilme

Çoğu zaman, şirketler, aileler ya da sadece büyük bir arkadaş grubu, birlikte bir etkinlik için koltuklarını ayırmak ister. Bilet mağazanızın web sitesinde canlı destek vermek, potansiyel müşterilerinize daha büyük bir grup insan için pazarlık yapmak ve indirim ya da özel anlaşmalar yapmak için mümkün olan en iyi kanalı verir.

Ziyaretçileriniz, şirketinizin memnuniyetini önemsediğini öğrenecek ve gelecek satın alımlar için gelecekte geri dönecek. Memnun bir müşteri, mağazanızı tanıdıklarına tavsiye etmeye ve işinizin büyümesine yardımcı olmaya kesinlikle istekli olacaktır.

4. Özelleştirilmiş tetikleyicileri ayarlayın ve proaktif olun

Gelen etkinlikler ve şovlarla ilgili ziyaretçilerinizi bilgilendirmek isterseniz, bir canlı destek size potansiyel müşterilerinize ulaşmak için alternatif bir yol sunacak ve onları proaktif davetiyeler ile şirket temsilcilerinden biriyle yeni bir sohbet oturumu yapmaya davet edecektir. İyi canlı destek çözümleri, iyi zamanlanmış selamlarınız için özelleştirilmiş tetikleyiciler oluşturmanızı sağlar.

Ziyaretçilerinizi gelmelerini beklemek yerine proaktif olmak ve tebrik etmek, markanızın varlığını kendi web sitenizde artırmak için harika bir yoldur. Genel bir çevrimiçi deneyimin kişiselleştirilmiş haline dönüştürülmesine izin vererek, ziyaretçilerinizin ilgisini çekerek mağazanızdaki güveninizi hemen artırmanızı sağlar.

Ayrıca, web sitenizdeki büyük trafiğe hazırlıklı olarak, ziyaretçilerinize bilet kullanılabilirliğindeki değişiklikleri bildirmek için otomatik mesajlar oluşturarak veya hızlı bir şekilde satışa sunulacak olanları da hazırlayabilirsiniz.

Proactive Invitations

5. Geri bildirim almak ve pazarlama kampanyalarınız için bilgi edinmek

Çoğu ziyaretçi, web sitenize hemen kayıt olmaya veya e-posta adresi veya telefon numarası gibi iletişim bilgilerini vermeye istekli olmayacaktır. Canlı destek uygulamasının, ziyaretçilerinizin markanıza olan güvenini etkilediğini zaten biliyoruz. Ayrıca, onlara herhangi bir bilgi vermeden önce şirketinizle etkileşimde bulunma fırsatı da veriyor.

Canlı destek oturumunda, çevrimiçi mağaza temsilcileriniz potansiyel müşterilerinize kişiselleştirilmiş bir şekilde yaklaşabilir. Sadece pazarlama kampanyalarınızda kullanabileceğiniz iletişim bilgilerini elde etmekle kalmayacak, aynı zamanda sunduğunuz ürünlere ilişkin geri bildirimleri, ziyaretçilerinize ne kadar iyi görüntülendiğini, ne kadar kolay gezinebileceğinizi mağazanız vb.

Platformunuzu geliştirmek, belirli hedef kitleler için kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyaları sunmak ve çevrimiçi satışlarınızı artırmak için bu bilgileri kullanın.

JivoChat Satış Ortaklığı ile yinelenen komisyonlarda %30'a kadar kazanmaya başlayın!

6.Mobil'de mevcut olun

Herhangi bir işletmenin bugün piyasada rekabetçi kalması için, mobil platformlarda güçlü bir varlığa sahip olması gerekir. Mağazanızda canlı destek uygulamasına sahip olmak, hareket halindeyken işletmenizin her yerde ziyaretçilere ulaşmasına ve yardımcı olmasına olanak tanır. Giderek daha fazla kişi akıllı telefonlarını alışveriş yapmak için kullanıyor ve canlı destek bu platformdaki potansiyel müşterilerinize yüksek kaliteli hizmet sunmak için mükemmel bir çözümdür.

Yalnızca kendi bilgisayarlarında olmadıkları için herhangi bir potansiyel müşteriyi kaybetmeyin. İşletmenizin, çevrimiçi varlığınızı ve büyümenizi artırmaya yardımcı olacak mobil e-ticaret olan bu büyüyen trendden yararlanmaya hazır olması gerekiyor.

Mobile Customers

Online Bilet Mağazanız için Jivochat doğru seçimdir

En eksiksiz canlı destek çözümü olan Jivochat, Facebook Messenger, Viber ve daha pek çok platform ve uygulama ile entegrasyon da dahil olmak üzere çevrimiçi mağazanız için ihtiyacınız olan tüm özellikleri sunabilmektedir. Ziyaretçileriniz metin veya sesle sohbet oturumlarını başlatabilir, temsilcinizle konuşup sorularını cevaplandırabilir. Çevrimiçi varlığınızı artırın ve Jivochat ile ziyaretçilerinizin dikkatini çekin!

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.