İçerik Yaygınlaştırmak için LinkedIn Nasıl Kullanılır

5 Aralık 2018
Okuma zamanı4 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

LinkedIn, Facebook, Twitter veya Instagram'dan farklı olarak, profesyonellerin ve şirketlerin kendi itibarlarını geliştirebilecekleri ve ilgi alanlarını ve başarılarını paylaşabilecekleri daha iş odaklı bir ortam sunuyor. Profesyonel ağınızı artırmak ve geliştirmek ve pazar paydaşlarına ulaşmak için kullabilecek bir yerdir.

Bugün, hedef kitleye ulaşmak için yeni yollar bulmak pazarlamacılar için çok önemli bir görevdir. Birçok platform içerik ve araştırma alternatifleriyle doludur ve pazarlama kampanyalarınız için yeni çözümler zor olabilir.

Bunu göz önünde bulundurarak, LinkedIn, hedef kitleniz için alakalı içerikleri paylaşmak, marka bilinirliğini artırmak ve güvenilir potansiyel müşterilere hatta ortaklık fırsatlarına ulaşmak için güçlü bir kaynak haline gelir. B2B Pazarlama, etkili sonuçlarla ilgilidir ve en iş odaklı sosyal medya olan LinkedIn, şirketinizin yatırım yapması için harika bir platform oluşturur.

LinkedIn Pazarlama Çözümleriyle İçerik Difüzyonunuzu En Üst Düzeye Çıkarın

LinkedIn Pazarlama Çözümleri şirket sayfaları, dönüşüm izleme, potansiyel müşteri yaratma gibi konularda pek çok çözüm sunmaktadır..

LinkedIn’in sponsorlu içerikleri, sektörünüz için doğru kitleyi hedefleyerek içerik yayılımınızı en üst düzeye çıkarmanıza olanak tanır. Şirketinizin kitlesine hedefli mesajlar göndermek için, LinkedIn’in sayfalarında yerel yönlendirmeli reklamlar ve feed veya Sponsorlu Postalar gibi farklı türde reklamlar oluşturabilirsiniz.

Her Zaman Satış Yapmaya Çalışmayın

Her zaman teklifleri satmaya ve sergilemeye çalışmamak önemlidir, bunun yerine markanızla ve ürünlerinizle veya hizmetlerinizle olabildiğince fazla bilgi sağlamaya çalışın. Sektörünüzle ilgili içeriği paylaşmayı düşünün ve liderlerinizin veya hatta aynı alandaki diğer şirketlerin ilgisini çekebilecek yeni araştırmalarla güncel tutun. Bu, markanıza olan güvenin artmasına ve varlığınızı güçlendirmenize yardımcı olacaktır.

LinkedIn'de paylaşmak için kendi makalelerinizi ve videolarınızı oluşturarak orijinal içeriği geliştirmeyi düşünün. Bu makaleleri kendi web sitenizin bloguna geri döndürün ve yeni başlayan yeni tartışmalardan biri olun.

Videolar, şirketinizin ne kadar benzersiz olduğunu göstermenin kanıtlanmış harika bir yoludur ve LinkedIn, markaların pazarlama kampanyalarını sponsorlu içerik ve şirket sayfalarından yararlanmasına olanak sağlayarak bu harika özelliği geliştirmeye son zamanlarda yatırım yapmaktadır.

Şunu da okuyun: Müşteri Sadakatinde İçeriğin Önemi

Make Content

Tutarlı olun

LinkedIn pazarlama stratejiniz için, şirketinizin ilgili içeriği nasıl paylaşacağını sürekli olarak düşünmeniz gerekir. Basit durum güncellemeleri veya makaleler yayınlayarak, takipçileriniz için bunaltıcı olmayan ve markanızın bilinirliğini sürdürecek yeterince iyi bir frekansı arayın.

Sonuçların her zaman hızlı gelmediğini ve birçok girişimciyi hayal kırıklığına uğrattığını unutmayın. Tutarlı olmak, sayfalarınızdaki içerik ve takipçilerinizin görüntülenme sayısını günlük olarak artırma açısından çok önemlidir.

Gruplara Katılın

Tartışmalara aktif olarak katılmanız, markanızı profesyonellere ve aynı ilgi alanlarını paylaşan diğer şirketlere göstermenin harika bir yoludur. Rakiplerinizle bağlantı kurmanın ve onlarla bağlantı kurmanın harika bir yolu, yalnızca zorlayıcı konuşmalar yapmak için değil, aynı zamanda içeriği hedef kitlenize paylaşmak için iyi bir yer olan gruplara katılmaktır. Nişinizde bulunan diğer şirketleri bulmak için grupları kullanın ve rakiplerinizin, LinkedIn'in neyin işe yaradığını anlaması için pazarlama stratejilerini nasıl geliştirdiğini araştırın.

LinkedIn'in profesyonel bir ortam sağladığını ve çoğu zaman konuyla ilgili kişisel fikrinizi vermenin, insanların şirketinizi iyi algılamasını sağlayacak bir şey olmadığını, bunun yerine şirketinizin inanç ve değerlerini her zaman tasvir etmeye çalıştıklarını belirtmek önemlidir.

LinkedIn Groups

Çalışanlarınızdan Yardım Alın

Hiç kimse bir şirketi kendi çalışanlarından daha iyi temsil edemez. Büyük şirketler genellikle çalışanlarının yazılarını ve reklamlarını akranlarıyla paylaşırlar. Bu, içeriğinizi hedef kitlenizin ötesine yaymanın ve erişiminizi büyük ölçüde artırmanın harika bir yoludur.

Ayrıca, çalışanlarınız şirketinizden memnun olduğu sürece, büyümesini doğrudan etkilemekten ve başarılarının bir parçası olmaktan mutlu olurlar.

SlideShare'i Deneyin

SlideShare 2012 yılında LinkedIn tarafından satın alınmıştır ve bir slayt barındırma hizmeti. Pek çok pazarlamacı, içeriği paylaşmak için bu platformu kullanmamaktadır. Bu da, içeriğinizin kullanıcılarının daha popüler platformlardan daha az rekabet ve daha yüksek bir olasılıkla görülme olasılığı olduğunu gösterir.

LinkedIn'e göre, 80 milyon sprofesyonel, konuyla ilgili uzmanlardan geniş bir konu yelpazesi hakkında bilgi edinmek için SlideShare'i kullanıyor. Bu, düşünce lideri olmak isteyen herhangi bir şirket için cazip hale getirecek kadar büyük bir sayı. Farklı içeriklere profesyonel bir yaklaşım sunarken orijinal içeriği sunmak için harika bir alternatif.

Anahtar kelimeleri kullanmayı ve slaytlarınızı görsel olarak okuyuculara çekici hale getirmeyi unutmayın. Amacınız her zaman yüksek kaliteli profesyonel içerik sunmak olmalıdır.

LinkedIn SlideShare

Şirketinizi Düşünce Lideri Haline Getirin

Düşünce liderliği, içerik pazarlamasının önemli bir bileşenidir, sektörünüzle ilgili konuları ele alırken otorite ve güvenilirliğe sahip olmaktır.

Hedef kitlenizin ve rakiplerinizin, oluşturduğunuz içerik için markanızı tanımasını ve onlara saygı duymasını sağlamak kolay bir iş değildir. Belirli bir nişta ve kolayca tanımlanmış bir bakış açısından uzmanlık alır. Bu, insanların sizi takip ederken neyle kaydolduğunu anlamalarına yardımcı olur. LinkedIn, markanızı bir düşünce lideri olarak kullanmak için en iyi sosyal medyayı temsil eder.

JivoChat Satış Ortaklığı Programımıza göz atın ve yinelenen komisyonlarda % 30'a kadar kazanın

LinkedIn için İçerik Pazarlama Stratejinizi Uyarlayın

LinkedIn için katı bir içerik piyasası stratejisi oluşturmayı hedefleyen şirketler, diğer sosyal medyaya kıyasla çevrelerinin farklı olduğunu akılda tutmalıdır. LinkedIn'de, fikir, sektör paydaşlarını çekmek ve insanları markanızı tanımak için yeterince çekici içerik paylaşmaktır.

B2B stratejinizi LinkedIn için geliştirmenin sayısız yolu vardır, hepsi sizin nişinize ve şirketinizin nasıl çalıştığına bağlıdır. Her zaman dinamik olmayı hedefleyin, rakiplerinizle bağlantıda kalın, hedef kitlenizi hedefleyin ve sektördeki trendlerinizle güncel kalın.

Market Strategy

Linkedin ile pazarlama stratejinizi güçlendirdiniz, peki müşterilerinize nasıl destek oluyorsunuz? Sunacağınız deneyim için Jivochat'in tüm özelliklerine göz atmanızı ve planlarımızla ilgili bilgi almayı unutmayın.

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.