2018'de Online Satış Yapmanın 10 Yolu

10 Aralık 2018
Okuma zamanı6 dakika
Buğra Çil
Buğra Çil
İş Geliştirme Uzmanı

Çevrimiçi satış hakkında konuşurken, genellikle aklımıza gelen ilk şey, e-ticaret devleri olarak bilinen eBay veya Amazon gibi pazar liderleridir, ancak çevrimiçi olarak para kazanmaya başlamak için, bu platformlardan birinde ürünlerinizi sunmaktan çok daha farklı yollar vardır.

Her geçen gün daha fazla insan, para kazanmaya ve ürünlerini ve hizmetlerini çevrimiçi olarak satmaya başlamak için çok büyük fırsatları keşfetmeye başlıyor. Amerika Birleşik Devletleri'nde perakende e-ticaret satışları hakkında bilgi sağlayan Statista'ya göre, çevrimiçi satışların 2019'da 500 milyar ABD dolarını geçmesi bekleniyor. Bu dev çevrimiçi pazarda nasıl yer alabileceğinizi merak ediyorsanız, keşfe çıkabileceğiniz 10 yoldan oluşan bir liste.

1. Satış Ortaklığı

Ortaklık programları çevrimiçi para kazanmaya başlamak için harika bir yoldur. Bunun arkasındaki fikir gelir payı, yani şirketlerin içerik üretmek, ürünlerini tanıtmak, tavsiyede bulunmak ve artırmak için ortaklarına bir komisyon ödeyecekleri anlamına geliyor.

Bağlı kuruluş pazarlama sürecine dört temsilci katılır. Ürünün yaratıcısı, ürünlerin listelendiği ortaklık platformu, ürünleri reklamını yapan kişi olan içerik üreticisi ve ürünü satın alacak ve komisyonu üretecek olan hedef kitle.

Daha önce bahsettiğimiz Amazon, 1996 yılında başlatılan ve bu güne kadar aktif olan ilk tanınan ortaklık programına sahiptir. Resmi ortaklık sayfasına bakın .

Jivochat Affiliate Page

2. Sanal pazarlar

Sanal pazarlar, ürünlerini çevrimiçi satmak isteyen tüccarlar için en popüler seçeneklerden biridir. Bu e-ticaret platformları, büyük perakendecilerin ve küçük satıcıların, tekliflerini rekabet etmelerine ve yerleştirmelerine olanak tanırken, aynı zamanda, kullanıcının alışveriş ve tarama geçmişine, derecelendirme sistemlerine ve ziyaretçilerin neredeyse aradıkları her şeyi bulabilecekleri tek bir yer olma gibi kişiselleştirilmiş öneriler gibi birçok avantaj sağlar. için. Birçok farklı seçenek ve teklifle alışveriş merkezlerinin çevrimiçi versiyonu.

Bugün, Amazon ABD'nin en büyük online pazarı olup, Temmuz 1995'te çevrimiçi bir kitapçı olarak başlamıştır. Satıcıların ürünlerini ekleyebileceği platformda gezinmek kolaydır. Web sitesinin listeleri. Başka bir dev pazar yeri olan eBay ile birlikte Amazon, ürünlerinizi çevrimiçi olarak sunmaya başlamak için harika bir yerdir.   Amazon Front Page

3. E-ticaret platformları

Shopify, Wix, BigCommerce gibi kendi çevrimiçi e-ticaretinizi oluşturmanıza yardımcı olacak birçok platform var. Bunların en iyi yanı, web tasarımı ve geliştirme alanında derin bilgiye sahip olmanıza gerek olmamasıdır. Bunlar, ürünlerinizi satmanıza ve kullanmanız için farklı premade tasarımlar sunmanıza yardımcı olmak için üretilmiştir. Çevrimiçi alışveriş yapan kişiler arasında kullanımı ve popüler olması kolaydır.

Çoğu, tüccarların, farklı planlarını satın almadan önce her şeyin nasıl çalıştığını test etmeleri ve görmeleri için ücretsiz deneme süresi sunuyor. Bütçeniz kendi web sitenizi oluşturmaya yatırım yapmayacak veya bunu yapmak istemiyorsanız, bu platformlar sizin için bir çözüm olabilir. Shopify web sitesi'ne göre, 600.000'den fazla işletme platformları tarafından desteklenmektedir.

Ürünlerinizi Marketler'de listelemeye kıyasla en büyük avantaj, istediğiniz gibi özelleştirebileceğiniz ve markanızı açıkça gösterebilmenizi sağlayan kendi platformunuza sahip olmanızdır.

Shopify Front Page

4. Facebook grupları

Facebook satın alma ve satma grupları, insanların ürünlerinizi satın alması için harika bir yerdir. Genellikle Facebook kullanıcıları arasında yerel pazarlar için kullanılırlar, bu da elbette perakendecilerin ürünlerini tanıtımı için bir fırsat oluşturmaz. Bölgenizde yeni veya kullanılmış ürünler satın almak veya satmak isteyen insanları bulmak için harika bir yerdir.

Doğrudan diğer kullanıcılardan satın alma ile ilgili temel sorun, her zaman ürün durumu ve kalitesi konusunda çok fazla sigorta sağlamadıkları, bazen de güvenilir satıcılar bulmakta zorlanmalarıdır. Satın alma işleminizle ilgili bir sorun bulursanız, diğer e-ticaret platformlarından satın aldığınız şekilde herhangi bir yardım veya geri ödeme alma olasılığınız düşüktür. Öte yandan, fiyatlar genellikle daha uygun fiyatlı.

Facebook Market Groups

5. E-posta pazarlama

E-postalar, reklam ve pazarlama kampanyaları için en yaygın kullanılan platformlardan biridir. Muhtemelen abone olduğunuz sayfalardan özel teklifler veya ürün güncellemeleri içeren e-postalar aldınız. Potansiyel müşterilerin haber bültenlerini ve ürün vurgularını göndermek, marka görünürlüğünüzü ve çevrimiçi varlığınızı artırmanın etkili bir yoludur. Hedef kitlenizle iletişim halinde kalmak ve doğrudan satışlarınızı etkilemek.

E-posta pazarlama platformları genellikle düşük maliyetli ve kullanımı kolaydır. Ancak, pazarlama stratejilerinizi ve e-posta pazarlama kampanyalarınızı oluşturmadan önce iyi bir iletişim veritabanına sahip olmanız gerekir. Bu nedenle, ürünlerinizi tanıtmanın ve tanıtmanın iyi bir yolu olmakla birlikte, bir e-ticaret sitesine sahip olmanın bir yolu olmadan, tek başına kullanılmamalıdır.

6. Instagram Influencer İşbirlikleri

Influencer pazarlama, hızla büyüyen yeni bir kavramdır. Instagram, insanların nüfuz edebilecekleri en büyük platformlardan biridir. Etkenler, diğer insanlara ilham kaynağı olurlar ve çoğu zaman yeni trendlere başladıkları ve film yıldızları, modeller, müzisyenler vb. Gibi takipçileriyle paylaştıkları kendi topluluklarına sahiptir.

Influencer pazarının ardındaki fikir, bu insanların reklamını yapmak ve ürünlerinizi takipçilerine tanıtmaktır. Genel olarak, daha küçük topluluklara sahip mikro-etkileyicileri aramak, ürünlerinizi sergileyen ünlü bir ünlüye sahip olmaktan daha ucuzdur.

Etkileyicilerinizi özenle seçmek önemlidir. Markanızı temsil edecekler, yanlış kişinin seçimini artırmak yerine itibarınıza zarar verebileceğini seçecekler.

Daha Fazlası: Reech'in Influencer Pazarlama Araştırması

Instagram Followers

7. Web sitelerini kiralamak

Web sitelerini şirketlere kiralamak, sürekli olarak büyüyen oldukça yeni bir iş modelidir. Bunun arkasındaki fikir, SEO optimizasyonuyla ilgili eksiksiz çalışmayı yapmak, iyi bir genel alan adı kaydetmek, doğru anahtar kelimeleri kullanmak ve web sitesini Google gibi Arama Motorlarında mümkün olan en iyi şekilde sıralamaktır.

İdeal olarak, belirli bir niş seçmek, fitness ya da spor pazarı gibi şiddetli rekabet ile kalabalık alanlardan kaçınmak, örneğin şehirdeki yiyecek kamyonları için bir web sitesi gibi yerel olarak çalışabileceğiniz bir şey aramak isteyeceksiniz. Çalışma tamamlandıktan sonra, seçilen niştaki şirketleri aramaya başlamalı ve web sitenizin arama motorlarına ne kadar iyi yerleştirildiğini ve kaç ziyaret aldığınızı bildirmelisiniz.

Pek çok şirket SEO optimizasyonuna yatırım yapmıyor ya da başarısız oluyor ve bunlar, iyi yerleştirilmiş alanınızı kiralamak ya da satın almakla ilgilenenler.

8. Sınıflandırılmış web siteleri

Bunlar, pazar yeri olarak gerçekte faturalandırma platformu sağlamadan, kullanıcıların ürünlerini satışa sunmalarını sağlayan web siteleridir. Bir facebook grubu gibi, bunlar genellikle yerel pazarlar için kullanılır ve aynı sorunları (sigorta eksikliği) sunar. Craiglist, kullanıcıların istedikleri ürünleri bulmak için konumlarını seçip web sitesinin kategorileri arasında arama yapabildikleri bilinen en ünlü eşler arası pazar yeridir. Yerel pazarlara ilgi duyuyorsanız, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi satmak için iyi bir yer olabilir!

Craiglist Front Page

9. Ortaklıklar

İşletmenizin reklamını yapmak ve satışlarınızı artırmak için harika bir alternatif, doğrudan web sitesi sahiplerinden veya reklam alanlarından banner satın almaktır. Reklamlarınızı yerleştirmek için en iyi web sitelerini bulmanıza yardımcı olan Advertiise gibi sayfalar vardır.

Bu, diğer web sitesinin popülaritesini kendi yararınıza kullanmanın harika bir yoludur ve sahiplerine yönelik bir kazan-kazan senaryosudur: sayfalarında zorlayıcı içerik miktarını artırabilirken aynı zamanda bundan da kazanç elde edebilirler. Zaten bir web sitesi sahibi olmanız durumunda, çalışma alanınızla ilişkili markalar ve şirketler için reklam alanı satmayı düşünün, hatta diğer web sitesi sahipleriyle ortaklıklar anlaşması yapın ve reklam alanlarını değiştirin.

Advertise With Us

10. Kendi web sitenizi oluşturma

Kendi web sitenizi oluşturmaya yatırım yapmak, tekliflerinizi tam olarak kontrol edebilmeniz, ziyaretçilerinizin markanıza olan güvenini artırıp tasarlayabilmeniz için harika bir yoldur. Bazen işinizin karmaşıklığına bağlı olarak yeni başlayan satıcılar için bazen maliyetli olabilir, ancak markanız için bir web sitesi oluşturmak, bunu sürdürmek için gerekli olana kadar kesinlikle buna değer.

Kendi web sitenize sahip olmanın burada listelenen diğer seçenekleri geçersiz kılmayacağını unutmayın. Birçok mağaza ve perakendeci, kendi platformlarına sahipken, diğer sayfalarda da reklam veriyor ve ürünlerini pazarlarda listeliyor. Markalarını tanıtmak ve çevrimiçi pazarda rekabet gücünü artırmak için farklı platformlardan yararlanıyorlar.

Canlı destek ile satışlarınızı artırın!

Kendi web sitenizde veya e-ticaret platformlarınızda, Jivochat olsun çevrimiçi varlığınızı artırmaya ve doğrudan satışlarınızı etkilemenize yardımcı olacak canlı destek çözümüdür. Markanızla mükemmel bir uyum sağlayacak şekilde özelleştirilebilir tasarımın yanı sıra, ziyaretçilerin Facebook, Viber ve Telegram gibi farklı uygulamalarla size ulaşmalarına olanak tanıyor. Ayrıca hemen para kazanmaya başlamak için bir JivoChat Ortaklık Programı'na sahip olup olmadığını kontrol etmeyi unutmayın!

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.