İletişim

İletişim ile ilgili yayınlarımız, site ziyaretçilerinizle olan ilişkinizi geliştirmeye yöneliktir.
Dijital pazarlama pek çok farklı ayağın birleştiği bir merkez. En önemli ayaklardan biri olan e-posta pazarlaması, işletmenizin yeterli...
Mobilya Sektöründe Müşteri Memnuniyeti Nasıl Arttırılır? Mobilya sektörü hakkında en çok bilinen şeylerden biri ne kadar büyük...
Müşteri deneyimi modern iş dünyasında önemli bir stratejik unsur olarak öne çıkıyor. Bütünleşik müşteri deneyimi ile yaratılan aksiyon...
Mobilya Sektöründe Canlı Destek Kullanımının 5 Faydası Mobilya sektörü belli başlı firmaların ve bölgesel girişimlerin hüküm sürdüğü...
Müşteri memnuniyeti, hizmet ya da ürün satın alan bir müşterinin aldığı şeyle ilgili duyduğu memnuniyet oranını ifade eden...
Hizmet pazarlaması, fiziksel bir karşılığı olmayan bir şeyin müşteriye tanıtılmasını sağlamak için yapılan uygulamalara denir. Hizmetlerin fiziksel bir...
Müşteri memnuniyeti endeksi, bir hizmet ya da ürün satın alan müşterilerin aldıkları şeye dair memnuniyet derecelerini gösteren bir...
İşletmelerin dijital dünyada varlık göstermesi, gün geçtikçe daha da önem kazanıyor. Bu noktada, hazır web sitesi sistemleri, bir...
Müşteri Deneyimi Uygulamaları: Canlı Destek ile Gelirinizi Arttırın İşletmelerin hiç bitmeyen arayışına hoş geldiniz: Müşteri memnuniyeti uygulamaları....
Müşteri memnuniyeti politikası neden kritik? Yanıtlar net; globalleşen piyasalar, yüksek rekabet, arenaya dönüşen iş dünyası! Artık tüketici beklentileri...