JivoChat 2019 Retrospektif: Yeni Özellikler ve Entegrasyonlar

Okuma zamanı3 dakika
Ksenia Tatarintzeva
Ksenia Tatarintzeva
Marketing Manager

JivoChat, çeşitli kanallardaki müşterileri ile iletişim kurmak için çok kanallı bir iş elçisidir: web sitesi sohbeti, sosyal ağlar ve el ilanları, ayrıca e-posta, telefon ve geri arama.

Temel stratejik hedefimiz, küçük e-ticaret şirketleri için temel iş süreçlerini kapsamaktır. Hizmetimizin yalnızca iletişim özelliklerini değil, genel iş süreçlerini yönetmeye ve geliştirmeye yardımcı olan CRM araçlarını da geliştiriyoruz.

JivoChat dünya çapında 284.000'den fazla web sitesinde kullanılmaktadır. Rusya ve BDT pazarında lideriz. iTrack’e göre .ru bölgesindeki tüm canlı destek sitelerinin %71’inden fazlası JivoChat kullanıyor.

Aynı zamanda hızlı bir şekilde uluslararası bir pazar geliştiriyoruz: hizmetimiz dünyadaki ikinci sırada (SimilarTech'e göre). ABD, Avrupa, Brezilya, Türkiye ve Hindistan'da faaliyet gösteriyoruz.

2019, JivoChat için dikkate değer bir yıl oldu ve başarılarımızı, bunu mümkün kılan tüm müşterilerimizle paylaşmak istiyoruz.

Yeni JivoChat özellikleri

JivoChat gibi profesyonel bir çözümde bulmayı umduğunuz tüm temel canlı destek özellikleri dışında, 2019 yılında, kullanıcılarımız için yeni işlevler geliştirdik ve sunduk:

Bildirimler

Temsilciler doğrudan bir müşteriyle yapılan sohbetten bildirimler oluşturabilir. Müşteriyle daha sonra iletişim kurmak gibi önemli bir önceliği kaçırmamak için herhangi bir hatırlatma ayarlayabilirler.

Durumlar

Durumlar, müşteri veritabanını temizlemeye yardımcı olur. Artık her kişiye bir durum atayabilirsiniz. Varsayılan olarak dört durum vardır. Müşteri veritabanının en iyi organizasyonu için istediğiniz sayıda etiket ekleyebilirsiniz. İletişim kutusundan çıktığınızda "Daha sonra iletişim kur" durumunu seçmek, gelecek hafta için müşteri hakkında otomatik olarak bir hatırlatıcı oluşturur. Böyle bir hatırlatıcı, ayarlardaki diğer herhangi bir durum için etkinleştirilebilir.

Sorumlu Temsilciler

Sağdaki panelden her bir müşteri için iletişimden sorumlu bir operatör atayabilirsiniz. Bu, ekip içinde görevlerin dağıtılmasına yardımcı olacak ve müşteri veritabanınızdan daha fazla yararlanmanızı sağlayacaktır. Kaç tane daha potansiyel alıcıyı arayabilir veya yeni bir indirimden bahsedebilirsiniz? Tekrarlanan müşteri talepleri doğrudan sorumlu temsilciye gönderilecektir.

İstatistikler

Müşterilerinizle iletişiminizin etkinliğini değerlendirmek artık daha kolay. JivoChat uygulamasına yeni bir bölüm eklendi - İstatistikler. Günlük aktivitenizle ilgili tüm önemli bilgileri burada bulabilirsiniz.

Ortalama cevap süresi, temsilci puanları, başarılı geri arama sayısı ve gelen aramalar, aktif davetiyeler ve çok daha fazlası - mevcut veriler dünün sonuçlarıyla veya geçen hafta aynı günün sonuçlarıyla karşılaştırılabilir.

Renkler, tüm resmi daha net ve belirgin hale getirir. Yeşil renkle vurgulanan veriler ideal performansa karşılık gelir, kırmızı renkler iyileştirme gereksinimine karşılık gelir.

Yeni İstatistik Paneli

Temsilci çalışma saatleri

Artık her operatör yeni mesaj almak için uygun oldukları zamanı programlayabilir. Çalışma süresi her temsilci için belirlenir. Şu anda müsait temsilci yoksa, tüm kanallar çevrimdışı olur, mevcut sohbetler ise açık kalır.

Yeni çevrimdışı sohbet formu

Yeni çevrimdışı sohbet penceresi artık etkileşimli ve canlı sohbet gibi görünüyor. Ziyaretçi istediği sayıda mesaj yazabilir, hepsi bir çevrimdışı mesajda toplanır ve herhangi bir temsilci çevrimiçi göründüğünde e-postalarına ve uygulamaya gönderilir. Yeni form %10 daha fazla sohbet getiriyor. Mobil cihazlarda ıse artış %40!

Müşterilerimiz için daha fazla entegrasyon

Entegrasyonlar, kullanıcılarımızın daha fazla rahatlık, verimlilik ve pratiklik için farklı çözümleri bir araya getirmesine izin verir. Bunu göz önünde bulundurarak, JivoChat, kullanıcılar için çözümümüzü diğer araçlarla entegre etmek için yeni yollar açmaya devam etmiştir.

JivoChat Entegrasyonları

E-ticaret platformları ve içerik yönetim sistemleri

Artık, canlı destek sistemimizi aşağıdakiler tarafından desteklenen e-ticaret web sitenize kolayca ekleyebileceğinizi göreceksiniz:

Bu sayede, kullanıcılarımız ziyaretçilerine en kısa sürede yanıt vererek ve gerçek zamanlı olarak destek sunarak satışlarını artırmak için çevrimiçi müşteri hizmetlerinden yararlanabilir.

Zapier

Zapier, kullanışlı işletme uygulamalarını çalışma platformunuza bağlayan bir çevrimiçi otomasyon aracıdır. İşleri yürütmek için yazılımcı veya geliştiricilere bağlı kalmadan tekrarlayan görevleri otomatikleştirmenize olanak sağlar. Herkesin yalnızca birkaç tıklamayla kendi iş akışlarını oluşturabilmesi yeterince kolaydır.

Şimdi, JivoChat Zapier'de ve dönüşümleri yönlendirmeye yardımcı olmak için üst düzey bir müşteri hizmetleri platformu olarak öne çıkıyor. Bununla müşterilerimiz, JivoChat’yu Mailchimp, Salesforce, Google Suite, ve daha birçokları gibi mevcut diğer birçok çözümle kolayca entegre edebilir.

JivoChat Zapier'de

Google Analytics

Son olarak, uygulamamız üzerinden müşteri hizmetleri raporlarınızı takip etmeye ek olarak, JivoChat etkinliklerini de Google Analytics ile analiz edebilirsiniz.

AŞağıdakiler, her şeyden haberdar olmanıza yardımcı olmak için Google Analytics’te sunulan birkaç etkinliktir:

  • Ziyaretçiler tarafından başlatılan ve talep edilen sohbetler;

  • Gösterilen, kabul edilen ve reddedilen proaktif davetler;

  • Çevrimdışı formun gösterilme sayısı ve bir ziyaretçinin kaç kez çevrimdışı ileti gönderdiği;

  • Gösterilen ve talep edilen geri arama davetiyeleri;

  • Müşteri tarafından gösterilen ve gönderilen sohbet içi e-posta formu;

  • Ve daha pek çoğu!

Ve elbette, burada bitirmiyoruz. JivoChat'in sonuçlarınızı artırmasını sağlamak ve iş hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olmak için yeni yollar bulmaya devam edeceğiz.

Bu makaleyi paylaş
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.