Blog

E-ticaret, son yıllardaki artan hacmiyle perakende sektöründe adeta devrim yarattı. Çevrimiçi alışveriş kültürü, dünya çapındaki tüketicilerin çoğu için...
Teknolojinin son yüzyılda hızlı bir şekilde gelişmesiyle yapay zekâ kavramı ortaya çıktı. Bu kavramın vaadi, insan zekasını taklit...
Günümüzde büyük ya da küçük işletmelerin neredeyse tamamı, müşteriyle etkili bir iletişim kurabilmek için farklı yöntemler geliştirir. Bu...
Kıyılardaki limanlar aracılığıyla gerek ülke içinde gerekse ülkeler arasında ticaret sağlanır. Bu ticaret sağlanırken gemilerin yanaşması ve malların...
İşletmeler belirli zaman dilimleri içindeki kazançlarını hesaplayabilmek için ciro hesaplamalarına ihtiyaç duyar. Ciro, ürün ya da hizmet satarak...
Günümüz dijital çağında sıklıkla kullanılan arama motorları, ilk olarak 90'lı yıllarda aktif hâle gelir. Ardından yapılan çalışmalarla Google...
E-imza ya da elektronik imza, kişiler veya işletmelerin kurumsal ortamda gerçekleşen işlemlerinin hızlı bir şekilde ilerlemesini sağlamak için...
Teknolojideki son gelişmelerle iletişim alanında farklı yöntemler kullanılmaya başlandı. Özellikle şirketler ve kurumlar, müşterileriyle daha iyi iletişim gerçekleştirmek...
Bu yazımızda pazaryeri mağazanızda satışlarınızın performansını etkileyen stok tükenmesine sebep olan etkenleri ele alacağız. Stok Tükenmesi Nedir? Stok...
Günlük yaşamda vergi kavramıyla sıklıkla karşı karşıya gelinir. Birçok iş insanı işi gereği vergilendirme süreçleri içindedir. Mükellef olmayan...
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.