Blog

Müşteri deneyimi modern iş dünyasında önemli bir stratejik unsur olarak öne çıkıyor. Bütünleşik müşteri deneyimi ile yaratılan aksiyon...
Mobilya Sektöründe Canlı Destek Kullanımının 5 Faydası Mobilya sektörü belli başlı firmaların ve bölgesel girişimlerin hüküm sürdüğü...
Müşteri memnuniyeti, hizmet ya da ürün satın alan bir müşterinin aldığı şeyle ilgili duyduğu memnuniyet oranını ifade eden...
Hizmet pazarlaması, fiziksel bir karşılığı olmayan bir şeyin müşteriye tanıtılmasını sağlamak için yapılan uygulamalara denir. Hizmetlerin fiziksel bir...
Müşteri memnuniyeti endeksi, bir hizmet ya da ürün satın alan müşterilerin aldıkları şeye dair memnuniyet derecelerini gösteren bir...
Canlı destek sistemi daha çok e-ticaret alanı ile öne çıkmış bir uygulamadır. İnternet sitesine giriş yapan potansiyel müşterilerin...
İşletmelerin dijital dünyada varlık göstermesi, gün geçtikçe daha da önem kazanıyor. Bu noktada, hazır web sitesi sistemleri, bir...
Müşteri Deneyimi Uygulamaları: Canlı Destek ile Gelirinizi Arttırın İşletmelerin hiç bitmeyen arayışına hoş geldiniz: Müşteri memnuniyeti uygulamaları....
Müşteri memnuniyeti politikası neden kritik? Yanıtlar net; globalleşen piyasalar, yüksek rekabet, arenaya dönüşen iş dünyası! Artık tüketici beklentileri...
İşletmeler için e-ticaret giderek zorlaşıyor çünkü çok fazla seçenek var. Müşteriler, ihtiyaç duydukları ürünleri ve hizmetleri bulmak için...
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.