Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

JivoChat'te telefon numaranızı aktifleştirmek

Başka bir başlık seçin

JivoChat'te telefon numaranızı aktifleştirmek

Yakın zamanda tüm kullanıcılarımız için yeni ve harika bir özellik başlattık. Artık telefon numaranızı JivoChat'e bağlayabilir ve Arayan Kimliği olarak telefon numaranız ile telefon görüşmeleri yapmak için JivoChat'i kullanabilirsiniz.

ÖNEMLİ: Normal bir telefon numarası bağlarsanız, yalnızca giden aramalar yapabilirsiniz. JivoChat kullanarak çağrı almak için, kendi SIP numaranızı da bağlamanız veya JivoChat'ten bir telefon numarası almanız gereklidir.

1. Temsilci uygulamasını açın ve «Ayarlar» -> «Kanal Ekle» -> «Telefon» yolunu izleyin.

Tr-connectphone-1

2. “Telefon numarasını bağlayın” butonu ile ilerleyin.

Tr-connectphone-2

3. Tam telefon numaranızı girin ve güzel robotumuzdan bir telefon almak için “Ara beni!"ye basın. Arama sırasında size aktivasyon kodunu söyleyecektir.

Tr-connectphone-3

4. Etkinleştirme kodunu girin ve işlemi tamamlamak için "Numarayı Bağla"ya basın.

Tr-connectphone-4

Artık telefon numaranızı Arayan Kimliği olarak kullanarak JivoChat ile görüşme yapmaya hazırsınız!

Eğer gelen aramaları da JivoChat'e almak istiyorsanız, şu aşamaları izleyin.:

Sonraki adımlarda örnek olarak VoIPstudio’dan görüntüler kullandık. Farklı bir servis kullanmanız durumunda, bu ayarları SIP panelinizde bulamıyorsanız, panelinizde aynı adımları nasıl yapacağınızı doğrulamak için lütfen SIP servis destek biriminize başvurun.

1. SIP sağlayıcı panelinizde, Kullanıcılar alanına gidin ve hizmetimize bağlanmak için bir SIP Etki Alanı, Kullanıcı Adı ve Parola alabilmeniz için yeni bir kullanıcı oluşturun.

SIP ayarlarınızda zaten bir kullanıcı hesabınız varsa, mevcut olanı kullanmayı veya yeni bir tane oluşturmayı seçebilirsiniz.

How_to_connect_your_phone_number_7

How_to_connect_your_phone_number_8

2. SIP telefon numarası ayarlarınıza gidin ve tüm aramaları oluşturduğunuz kullanıcıya veya eğer önceden var oluşturduğunuz bir kullanıcıya, kullanıcıyı "Geçerli Hedef” olarak seçerek yönlendirin.

How_to_connect_your_phone_number_9

3. Temsilci uygulaması'na gidin ve «Yönet» -> «Kanallar» yolu ile telefon kanalınızı bulun ve Ayarlarına girin.

Tr-connectphone-5

4. Uygulamamızda gösterilen talimatları izleyin ve gelen çağrıları JivoChat'e bağlamak için SIP kimlik bilgilerinizi girin.

Tr-connectphone-6

Bitti! Artık JivoChat'ı kullanarak çağrı almaya ve çağrı yapmaya hazırsınız.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.