Sesli karşılamalar nasıl ayarlanır

Bu özellik "Telefon+ modülü" içerisinde mevcuttur.

Jivo, telefon kanallarınız için sesli mesajlar ayarlamanıza olanak tanır. Telesekreter, mesai saatleri içinde müşterileri karşılayacak, mesai saatleri dışındaysa tekrar aramalarını isteyecek ve tüm operatörler meşgulse hatta beklemeleri konusunda onları uyaracaktır.

Robotumuz tarafından seslendirilecek bir test cümlesi ayarlayabilir veya kendi ses dosyanızı yükleyebilirsiniz.

Ayarları yapmak için Jivo uygulamasında -> Yönet -> Kanallar bölümünü açın ve istediğiniz telefon kanalının ayarlarına gidin, ardından Sesli Karşılamalar bölümünü açın.

Lütfen özelliğin yalnızca gelen aramaları alma özelliğine sahip numaralar (bizden kiralanan telefon numaraları veya SIP üzerinden bağlanan numaralar) için kullanılabilir olduğunu unutmayın.

Mesai saatinde karşılama sesi - Mesai saatleri içerisinde arayan müşterileri karşılamak için, aramanın başında müşteriye seslenecek bir ifade.

Olası karşılama seçeneklerinden birini seçin.

Metinden sese - istediğiniz metni belirtin, robot tarafından seslendirilecektir. Robotun konuştuğu dilin yanı sıra ses türünü de seçebilirsiniz - erkek veya kadın.

"Dosya yükle" - bilgisayarınızdan bir ses dosyası yükleyin.

Bir selamlama seçeneği seçtikten sonra, Oynat düğmesini kullanarak dinleyebilirsiniz.

Değişikliklerinizi kaydetmeyi unutmayın.

Mesai saatleri dışındaki sesli karşılama - Müşteriler mesai saatleri dışında aradıklarında onlara dinleticek ifadedir, buradan özelleştirilebilir.

Tüm temsilciler meşgulse seslendirilecek metni seçin - Bekletme İfadesi de aynı şekilde yapılandırılır, tüm operatörlerin meşgul olduğu bir durumda müşteriyi hatta kalmaya ve bir cevap beklemeye motive etmek için ses çıkarır. İfadeyi düzenli bip sesleri takip edecek ve en yakın operatör müsait olur olmaz sistem onu müşteriye bağlayacaktır.

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.