Telefonunuzu SIP üzerinden JivoChat’e bağlamak

Başka bir başlık seçin

Jivo, Jivo’yu halihazırda mevcut SIP sağlayıcınızı kullanarak çağrı almak ve yapmak için kullanmak üzere harici SIP’ye bağlanmanıza izin verir. SIP ile bir VoIP numaranız varsa ve çağrıları almak ve yapmak için Jivo’da kullanmak istiyorsanız, numaranızı SIP aracılığıyla Jivo’da bağlamak için aşağıdaki adımları izleyin.

Eğer bir SIP numaranız yoksa, servis sağlayıcı çözüm ortağımız Kobikom ile iletişime geçebilir, JivoChat üzerinden geldiğinizi belirterek avantajlı fiyatlarla SIP numara satın alabilirsiniz. Ardından kendilerinden aldığınız SIP numarayı santral kurulumsuz (DID) şekilde kullanacağınızı belirtin ve giriş bilgilerini rica edin. Bu bilgileri aşağıdaki adımlarda kullanacaksınız.

Genel Ayarlar

1. Öncelikle, Jivo’da bir SIP kanalı oluşturmanız gerekir. Bunu yapmak için, Jivo web uygulamasına veya Masaüstü uygulamalarımızdan birine gidin ve “Yönet” -> “Kanal Ekleyin” -> “Telefon numarası” na tıklayın.

2. Kendi numaranızı SIP ile bağlayın"a tıklayın.

3. Sağlayıcınız hesabınızdaki SIP ayarları verilerini girin.

Bu bilgiye nasıl ulaşabilirim? Servis sağlayıcınızla iletişime geçmeniz gerekli.

4. Veriler doğru şekilde yerleştirilmişse, “Bağlan” düğmesi yeşile dönecektir. Tümünün çağrı alması için hesaptaki tüm mevcut aracıları kanala atamak isteyip istemediğinizi seçin veya yalnızca belirli aracıları atayabilmek için seçeneğin işaretini kaldırın, ardından bitirmek için “Bağlan” a basın.

5. Kanal artık oluşturuldu ve kanalın “Ayarlar” menüsüne yönlendirileceksiniz. Orada bağlantı durumunu göreceksiniz. Bağlantının kurulması birkaç dakika sürebilir. Durumun değişip değişmediğini doğrulamak amacıyla mevcut durumu güncellemek için “Güncelle” düğmesine tıklayın.

6. SIP kimlik bilgilerinizi bağlamaya çalıştıktan sonra bir hata alırsanız, lütfen ayarları kontrol edin. Herhangi bir sorun varsa, gerekli değişiklikleri yapın ve bağlantı otomatik olarak yeniden başlayacaktır. Düzeltmeler yardımcı olmazsa, lütfen teknik desteğimize başvurun.

7. Ayarlar doğruysa, bağlantı tamamlandığında “Bağlandı” durumunu göreceksiniz.



Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.