Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Farklı sayfalar için farklı metinler içeren akıllı davetiyeler

Başka bir başlık seçin

Farklı sayfalar için farklı metinler içeren akıllı davetiyeler kurarsanız çok faydalı olabilir. Bunları ayarlamak için JivoChat uygulamasını açın -> Yönet -> Kanallar -> Site adı altındaki Ayarlar -> Tetikleyicilere gitmeniz gerekecek.

Yöntem 1: Farklı sayfalar ve dizinler için kurallar.

Bu yöntemin özü, ‘Bulunduğu sayfanın URL'si’ koşulunu kullanarak belirli sayfalar için ayarlanacak akıllı davetlerde birkaç kural oluşturabilmenizdir. Bu yöntemin, maksimum 10 koşul sınırı vardır.

İki ayrı sayfa için örnekler

Tu1

Tu2

Not: Sayfa / site koşulundaki süre ana tetikleyicide ayarlanan süreden daha az olmalıdır.

Yöntem 2: Hariç tutulan sayfalı genel kural.

Bu yöntemin özü, ‘Bulunduğu sayfanın URL'si’ koşulu kullanılarak hariç tutmaları ayarlayacağınız genel bir kural koymanız ve daha sonra aynı koşullardaki sayfaların hariç tutulması için kurallar koymanızdır. Sınır, 10 kuraldır.

Hariç tutulanların bulunduğu genel kural için örnek

Tu3

Hariç tutulan sayfa örneği

Tu4

Yöntem 3: API tarafında ayarlamalar.

Birçok sayfada ya da dizinde farklı davetler ayarlamanız gerekiyorsa, etkin davet kodu sayfalara yükleyeme ile çalışan bir yöntem bulunur.

Bu yöntemin özü, “JSON yapısı” kodunu kullanarak davetiyeler yapmanızdır. Ayrıca, bu kodu uygun sayfalara gömmelisiniz. Daha fazla bilgi için burayı tıklayın: API

Örnek:

function jivo_onLoadCallback(){

jivo_config.rules = [

  {

    "name": "Akıllı davetiye",

    "enabled": true,

    "type": "all",

     "conditions": [

      {

        "condition": "online",

        "value": true

      },

      {

        "condition": "time_on_page",

        "comparator": "greater",

        "value": 5

       },

      ],

    "commands": [{

      "command": "proactive",

      "params": {

       "message": "Merhaba! Size nasıl yardımcı olabilirim?"

      }

     }]

  }];

}

Yöntem 4: Farklı sohbet kodlarının yüklenmesi.

Web sitenizin ayrı bölümlerinde bulunan farklı alt alanlar veya dizinleriniz varsa (örneğin: forumlar, bloglar), ‘Yeni site ekle’ düğmesi aracılığıyla bu tür parçalar için ek sohbet kutuları oluşturmanız gerekir. Ayrıca, alt alanlar veya dizinler için eklediğiniz bu yeni kanalların kodlarını ilgili dizine gömmeniz ve her kanal için Tetikleyici kurallarını ayrı ayrı ayarlamanız gerekir. Yani aynı sitenin farklı bölümlerine, farklı siteler gibi davranmalısınız.

Yönetici panelinde birkaç web sitesinin bulunduğu örnek :

Tu5

Önemli : Müşteri mevcut alt alanın veya dizininin dışına çıkarsa ve web sitesinin başka bir bölümüne (farklı bir sohbet penceresi kodunun yüklü olduğu) giderse, tüm konuşma kaybolacaktır.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.