Atanmış temsilciler özelliği nasıl kullanılır

JivoChat'ta her sohbete bir temsilci atayabilirsiniz. Bu özellik, temsilcilerinizin, belirli bir konuşmadan sorumlu olan ekip arkadaşını kolayca tanımlamasını sağlar. Ayrıca, yöneticinin JivoChat uygulamasında müşteri listesini analiz etmesini kolaylaştırır.

Bu makalede bu özelliği nasıl kullanacağınızı açıklayacağız.

Müşteri sohbette ilk kez bir mesaj gönderdiğinde, sohbeti kabul eden temsilci sohbete otomatik olarak atanır. Sonraki sohbetlerde, başka bir kişi sohbeti kabul etse ve müşteri ile iletişim kursa bile, atanan temsilci aynı kalır. Gerekirse, atanan temsilciyi istediğiniz zaman el ile değiştirebilirsiniz.

Başka bir temsilci seçmek için, "Atanmış temsilci" üzerine tıklayın ve açılır listeden yeni temsilciyi seçin. Temsilciyi isme, pozisyona, e-postaya veya telefon numarasına göre arayabilirsiniz. Sohbeti atanmamış bırakmak için "Seçilmedi" seçeneğini kullanın.

Arşiv bölümünde, Ziyaretçiler sekmesinde, ziyaretçilerinizi "Atanmış temsilciler" filtresini kullanarak filtreleyebilirsiniz. Ayrıca atanan temsilcinin adı da dahil olmak üzere ziyaretçilerin verilerinin bulunduğu bir dosyayı indirebilirsiniz.

Daha üretken günler dileriz!

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.