Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Atanmış temsilciler özelliği nasıl kullanılır

Başka bir başlık seçin

JivoChat'ta her sohbete bir temsilci atayabilirsiniz. Bu özellik, temsilcilerinizin, belirli bir konuşmadan sorumlu olan ekip arkadaşını kolayca tanımlamasını sağlar. Ayrıca, yöneticinin Jivo uygulamasında müşteri listesini analiz etmesini kolaylaştırır.

Bu makalede bu özelliği nasıl kullanacağınızı açıklayacağız.

Müşteri sohbette ilk kez bir mesaj gönderdiğinde, sohbeti kabul eden temsilci sohbete otomatik olarak atanır. Sonraki sohbetlerde, başka bir kişi sohbeti kabul etse ve müşteri ile iletişim kursa bile, atanan temsilci aynı kalır. Gerekirse, atanan temsilciyi istediğiniz zaman el ile değiştirebilirsiniz.

Assigned_agent_1

Başka bir temsilci seçmek için, “Atanmış temsilci” üzerine tıklayın ve açılır listeden yeni temsilciyi seçin. Temsilciyi isme, pozisyona, e-postaya veya telefon numarasına göre arayabilirsiniz. Sohbeti atanmamış bırakmak için “Seçilmedi” seçeneğini seçin.

Assigned_agent_2

Arşiv bölümünde, Ziyaretçiler sekmesinde, ziyaretçilerinizi “Atanmış temsilciler” filtresini kullanarak filtreleyebilirsiniz. Ayrıca atanan temsilcinin adı da dahil olmak üzere ziyaretçilerin verilerinin bulunduğu bir dosyayı indirebilirsiniz.

Assigned_agent_3

Daha üretken günler dileriz!

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.