Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Durumlar özelliği nasıl kullanılır

Başka bir başlık seçin

“Durumlar” özelliği, müşterilerle çalışırken, süreçleri daha verimli ve daha rahat bir şekilde yönetebilmeniz için tasarlanmıştır.

Durumlar özelliğini kullanarak, bir ziyaretçiye belirli bir etiket atayabilir ve müşterinin iş akışınızın hangi aşamasında olduğunu izleyebilirsiniz. Ayrıca ziyaretçilere atanan etiketler / durumlar hakkında analizler yapabilirsiniz.

“Durumlar” özelliği için ayarlara, Jivo uygulamasında Yönet -> Müşteri Süreçleri yolu ile ulaşabilirsiniz.

Status1

Bu bölümde, hesabınıza eklenen durumların bir listesini bulacaksınız ve ayrıca aşağıdaki özellikleri bulabileceksiniz:

1. Yeni durumlar oluşturma; 2. Durumları düzenleme/silme düğmeleri (önceden ayarlanmış durumların düzenlenemeyeceğini veya silinemediğini unutmayın); 3. Genel listede durumları yukarı veya aşağı taşımak için düğmeler; 4. Hatırlatıcıyı ayarlama: “Hatırlatıcıyı kur” seçeneği etkin durumdayken, 7 gün içinde size ziyaretçiyi hatırlatmak için otomatik olarak bir hatırlatıcı oluşturulur.

Ve… “Belirli bir durum atanmış olan ziyaretçilerin listesini nasıl görebilirim?” sorusuna cevabımız şimdiden hazır. Arşiv -> Ziyaretçiler bölümünde, atanmış duruma göre bir filtre bulacaksınız. Bu durumda, bu bilgi, sistemimiz tarafından oluşturulan excel dosyasında ziyaretçileri indirirken de mevcut olacaktır.

Status2

Daha üretken günler dileriz!

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.