Durumlar özelliği nasıl kullanılır

"Durumlar" özelliği, müşterilerle çalışırken, süreçleri daha verimli ve daha rahat bir şekilde yönetebilmeniz için tasarlanmıştır.

Durumlar özelliğini kullanarak, bir ziyaretçiye belirli bir etiket atayabilir ve müşterinin iş akışınızın hangi aşamasında olduğunu izleyebilirsiniz. Ayrıca ziyaretçilere atanan etiketler / durumlar hakkında analizler yapabilirsiniz.

"Durumlar" özelliği için ayarlara, JivoChat uygulamasında Yönet -> Müşteri Süreçleri yolu ile ulaşabilirsiniz.

Bu bölümde, hesabınıza eklenen durumların bir listesini bulacaksınız ve ayrıca aşağıdaki özellikleri bulabileceksiniz:

1. Yeni durumlar oluşturma;

2. Durumları düzenleme/silme düğmeleri (varsayılan oalrak gelen durumların düzenlenemeyeceğini veya silinemediğini unutmayın);

3. Genel listede durumları yukarı veya aşağı taşımak için düğmeler;

4. Hatırlatıcıyı ayarlama: "Hatırlatıcıyı kur" seçeneği etkin durumdayken, 7 gün içinde size ziyaretçiyi hatırlatmak için otomatik olarak bir hatırlatıcı oluşturulur.

Ve… "Belirli bir durum atanmış olan ziyaretçilerin listesini nasıl görebilirim?" sorusuna cevabımız şimdiden hazır. CRM -> Ziyaretçiler bölümünde, atanmış duruma göre bir filtre bulacaksınız. Bu durumda, bu bilgi, sistemimiz tarafından oluşturulan excel dosyasında ziyaretçileri indirirken de mevcut olacaktır.

Daha üretken günler dileriz!

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.