Mobil cihazlardaki JivoChat uygulaması bildirimleriyle ilgili problemleri nasıl çözebilirim?

iOS problemleri

Android problemleri

Ortak problemler

iPHONE (iOS) PROBLEMLERİ İLE İLGİLİ

Apple Push Notification servisi (APN'ler) iOS'ta bildirimlerin gönderilmesinden sorumludur.

Push bildirimlerin aktarılması Apple tarafından kontrol edilir. Zayıf veya dengesiz sinyallerle ilgili sorunlar ortaya çıkıyor. Ayrıca nedeni güç tasarrufu modunun etkinleştirilmesi olabilir.

Sorunu çözmek için şunlardan emin olun:

1.IOS sürümünüz en son sürümdür.

2.JivoChat uygulaması AppStore'dan (beta-test cihazı için TestFlight) en son güncellemeye sahip

3.Sesi uygun bir seviyeye ayarlayın. (Sessiz mod devre dışı bırakılmalıdır)

  1. JivoChat uygulaması için sonraki ayarları kontrol edin:

  1. Kilitsiz iPhone kullanıyorsanız, Erişim Noktası İsimleri (APN) ayarlarını kontrol edin.

Bu bilgiyi vermesi gereken mobil şebeke operatörünüzle iletişim kurun.

ANDROID PROBLEMLERİ İLE İLGİLİ

Push-bildirimlerin teslimi, Push Play sunucularından Google Play Hizmetleri aracılığıyla devam ediyor. JivoChat ve diğer uygulamalardan push-bildirimleri almayı durdurduysanız nedeni push-server'lara bağlantı kaybı olabilir. Bağlantıyı kurtarmak için şunları yapabilirsiniz:

  • Wi-Fi veya mobil interneti kapatıp tekrar açın;

  • Cihazı tekrar yükleyin: telefonu kapatın ve sonra tekrar açın;

  • Bağlantı türünü değiştirin: Wi-Fi'den mobil internete geçin ya da tam tersi;

  • "Rahatsız etmeyin" modunun kapalı olduğundan emin olun.

Diğer durumlarda, push-bildirim almadığınız tek uygulama JivoChat olduğunda, cihaz ayarları nedeniyle push-bildirimleri gönderilmez: güç tasarrufu modu, arka plan çalıştırma limitleri, uygulama için otomatik çalıştırma engellenebilir, vb.

Kontrol edilmesi gereken genel Android ayarları

  • "Rahatsız etmeyin" modunun kapalı ve sesin açık olduğundan emin olun.

  • JivoChat ve Google Play Servisleri uygulamaları için bildirimleri kontrol edin: Ayarlar -> Uygulamalar -> JivoChat / Google Play Servisleri -> Bildirimleri aç - Onay işareti.

  • JivoSite ve Google Play Services uygulamaları için "Arka plan yürütme sınırları" seçeneğinin kapalı olduğundan emin olun: Ayarlar -> Veri kullanımı -> Menü veya Ayarlar -> Uygulamalar -> JivoChat / Google Oyun Hizmetleri -> Veri kullanımı.

  • JivoChat ve Google Play Servisleri uygulamalarının tüm gerekli erişime sahip olduğundan emin olun: Ayarlar -> Uygulamalar -> JivoChat / Google Play Servisleri -> Erişim.

  • "Verileri otomatik eşitle" seçeneğinin etkin olup olmadığını kontrol edin: Ayarlar> Veri kullanımı> Menü> Verileri otomatik eşitle.

  • "Wi-Fi bağlantısını uyku modunda tut" seçeneğini işaretleyin: _Ayarlar -> Wi-Fi -> Menü -> Ek özellikler -> Uyku modunda Wi-Fi. Devre dışı bırakma seçeneği seçilmeli.

  • Bazı cihazlar Wi-Fi bağlantısını optimize etme özelliğine sahiptir: _Ayarlar> Wi-Fi> Menü> Ek özellikler> Wi-Fi optimizasyonu, etkin olması gerekir.

  • Batarya optimizasyon özelliğini kapatın: _Ayarlar -> Batarya -> Batarya optimizasyonu -> "Tüm uygulamaları göster"> JivoChat > En iyi duruma getirme.

Lütfen aklınızda bulundurun:

  • Uygulama manuel olarak kapatıldıysa, manuel olarak tekrar çalıştırılana kadar bildirim almayacaksınız (bunlar Android kısıtlamalarıdır).

  • Görev öldürücü, antivirüs, güvenlik duvarı ve tweaker uygulamaları JivoChat uygulamasını etkileyebilir.

  • Güç tasarrufu modunda uygulamalar bildirimleri devre dışı bırakabilir.

Ayrıca, çeşitli markaların Android telefonlarında, akıllı telefon üreticilerinin ek ayarları sıklıkla eklenir. Özellikle Çin üreticileriyle - Huawei, Xiaomi, Zte, vb., - Çin pazarındaki Google Play’in çalışması yasaktır - bu nedenle push bildirimleri çalışmalarını düzenleyen ayarların miktarı söz konusudur. Aşağıdaki popüler markalar için bu ayarları göz önünde bulundurun.

ASUS

  • JivoChat uygulaması için Autorun Manager'ın ayarlarında otomatik başlatmayı etkinleştirir.

Lenovo

  • JivoChat uygulamasını cihazın RAM'ına bağlayın (Uygulama yöneticisini açın ve uygulamanın yanındaki kilit simgesini tıklayın).

Huawei

  • JivoSite uygulamasını cihazın RAM'ına bağlayın (Uygulama yöneticisini açın ve uygulamanın yanındaki kilit simgesini tıklayın).
  • Pil Yöneticisi'ndeki Korumalı uygulamalar listesine JivoChat'i ekleyin.

Meizu

  • JivoChat uygulamasını cihazın RAM'ına bağlayın (Uygulama yöneticisini açın ve uygulamanın yanındaki kilit simgesini tıklayın).
  • uygulamanın uyku modunda çalışmasına izin ver: Ayarlar> Cihaz -> Güç yönetimi -> Güç tasarrufu-> Güç tasarrufu optimizasyonu -> Uyku modu.
  • Uygulama için otomatik olarak yeniden çalıştırmaya izin ver.
  • Uygulamanın bildirimleri göstermesine izin ver: Güvenlik merkezi> bildirimleri göster
  • JivoSite'i hafıza ivmesi beyaz listesine ekle: Güvenlik (uygulamalar)> Hızlandırıcı> Ayarlar> Hafıza ivmesi beyaz listesi - JivoChat'i ekleyin.

Xiaomi

_ Üretici, beyaz listeye popüler uygulamalar eklediği için bilinir, bu nedenle çoğu kullanıcının diğer uygulamalardan bildirimleri vardır (örneğin, WhatsApp veya VKontakte). Kontrol etmeniz gerekenler: _

  • Uygulamanın açılır pencereleri göstermesine izin ver: Ayarlar -> Yüklü Uygulamalar -> JivoChat -> Bildirimler -> Bildirimleri göster.
  • JivoChat uygulamasını cihazın RAM'ına bağlayın (Uygulama yöneticisini açın ve uygulamanın yanındaki kilit simgesini tıklayın).
  • Pil ayarlarında JivoChat için pil kısıtlamalarını devre dışı bırakın: Ayarlar -> Batarya ve performans -> Uygulamaları seçin -> JivoChat -> Kısıtlama yok.
  • Güvenlik Merkezindeki JivoChat uygulaması için otomatik yeniden çalıştırmayı etkinleştirin. Güvenlik merkezine _ _ Uygulamaları yönet -> JivoChat -> Otomatik başlatmayı etkinleştirin_.

Samsung

  • Smart Manager -> Seçenekler (sağ üst köşe) -> Bildirimleri yapılandır - "Performans düşüşünü" sağlar.
  • Smart Manager -> RAM -> JivoChat - "Autorun" özelliğini etkinleştirir.

Ayrıca, modern cihazlarda Samsung Galaxy:

  • Kontrol edin: Ayarlar - Bağlantılar - Veri kullanımı - Trafik tasarrufu.
  • ve Ayarlar -> Optimizasyon -> Batarya -> İstisna listesi -> sağ üstte "..." -> Uygulama ekle - listeden "JivoSite" ı seçip "Bitir" i tıklayın.

ZTE

  • JivoChat uygulamasını cihazın RAM'ine ekleyin.
  • Pil ayarlarında JivoChat için pil kısıtlamalarını devre dışı bırakın: Ayarlar-> Pil -> Pil gücünden tasarruf -> Tüm uygulamalar -> JivoChat -> Kaydetme_.
  • Bildirimleri etkinleştirmek: Ayarlar -> Uygulamalar -> JivoSite -> Bildirimler -> Önemli düşünülen.

OnePlus

  • «Bildirim geçişini» açın.
  • "Rahatsız etmeyin" listesindeki istisnalara Jivochat'ı ekleyin
  • Ayarlar -> Batarya -> Uyku modu -> Agresif doz - kapat.
  • _Ayarlar -> Gelişmiş (Ek) -> Son listeyi yönet - normal mod seçin.
  • Ayarlar -> Akü optimizasyonu -> JivoSite - "optimize etme" yi seçin.

ORTAK SORUNLAR

Ortak Bağlantı Problemleri:

  1. Mobil ve Wi-Fi internet bağlantısı etkinleştirilmelidir.

  2. Mobil şebeke veya Wi-Fi noktaları değiştiğinde, İnternet bağlantısı kesilebilir. Bu durumda uçak modunu etkinleştirin ve devre dışı bırakın.

  3. Bazı ortak Wi-Fi şebekeleri, İnternet erişimi alabilmek için bir yetkilendirme gerektirir. Otellerde, havaalanlarında, süpermarketlerde vb. Bir cihaz bekleme modundaysa bağlantı kesilebilir. Herhangi bir sayfada tarayıcınızı açın ve halen bağlı olduğunuzu doğrulayın.

  4. Bazı Wi-Fi ağlarında bir güvenlik duvarı koruması kullanılabilir. Bununla ilgili bilgi almak için bir sistem yöneticisine başvurun.

  5. Proxy sunucusu veya VPN bağlantısı kullanıldığında uygulama çalışamayabilir.

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.