Ziyaretçilerinizle canlı olarak etkileşime girin ve satışlarınızı artırın

Sitenizden, Facebook sayfanızdan, Telegram'dan ve Viber'dan size ulaşmak isteyen ziyaretçileri canlı takip etmek ve iletişime geçmek için ÜCRETSİZ bir araç.

Hatalı girilmiş e-posta adresi Bir şey yanlış gitti, sonra tekrar deneyin

Oley! Şimdi 1. aşamayı tamamladınız.
Şimdi e-posta adresinizin gelen kutusunu kontrol edin, size kurulum detaylarını gönderdik. HADİ BAŞLAYALIM!

Mobil cihazlardaki JivoChat uygulaması bildirimleriyle ilgili problemleri nasıl çözebilirim?

Başka bir başlık seçin

Android problemleri

iOS problemleri

Ortak problemler

ANDROID PROBLEMLERİ İLE İLGİLİ

Genellikle, bildirimlerin akıllı telefonunuzdaki JivoChat uygulamasına gönderilmesiyle ilgili zorluklar, Wi-Fi veya mobil ağ üzerinden zayıf veya kararsız bağlantı ile ilgilidir. Bazen nedeni, bu tür mobil cihazların yapılandırma ayarlarında yatıyor. Her iki durumda da uygulama Google Messaging Service'den ileti alamaz ve bu istemcilerin kaybedilmesi ile sonuçlanır.

Bağlantı ile ilgili sorunlarınız varsa:

Dönen bir çark ve “Bağlantı yok” hatasını görebilirsiniz.

0   Bunu düzeltmek için sonraki adımları yapmaya çalışın:

  1. Wi-Fi modülünü devre dışı bırakın ve etkinleştirin (Ayarlar> Kablosuz)

1

  1. Uçak modunun devre dışı olup olmadığını kontrol edin. (Ayarlar> Daha Fazlası > Uçak modu)

2

  1. ‘Wi-Fi'yi uyku modunda tut’ özelliğinin 'Her Zaman’ olarak ayarlanmadığına emin olun.

(Ayarlar > Kablosuz > Menü (üç dikey nokta) > Ayarlar > Uyku modunda Kablosuz'u açık tut)

3-1

3-2

  1. Pil tasarrufu modunu kontrol edin (ayrıca devre dışı bırakmayı deneyin).

(Ayarlar > Pil > Menü (üç dikey nokta) > Pil optimizasyonu > Uygulamalar > JivoChat)

5-1

5-2

  1. Wi-Fi erişim noktanızın kısıtlı olmadığından emin olun.

(Ayarlar > Veri kullanımı > Wi-Fi > Menü (üç dikey nokta) > Ağ kısıtlamaları)

4-1

4-2

Ayrıca başka bir Kablosuz bağlantı noktasından bağlanmayı deneyin (Belki yönlendiriciniz, uygulama bağlantısını etkileyen özel ayarları kullanıyordur).

  1. Sanal Özel Ağ (VPN) ayarlarının devre dışı bırakılıp bırakılmadığından emin olun. (Ayarlar> Diğer> VPN)

Ayrıca Erişim Noktası Adlarının (APN) mobil şebeke sağlayıcınızın verilerine uygun olarak ayarlanıp ayarlanmadığını da kontrol edin.

(Ayarlar> Daha Fazlası> Mobil ağlar> Erişim Noktası Adları (APN))

6

  1. Mobil veri limitinin devre dışı olup olmadığını kontrol edin.

(Ayarlar> Veri kullanımı> Mobil (ya da Hücresel)> Mobil veri limitini ayarla)

7

Bildirimlerle ilgili sorunlarınız varsa:

Bunu düzeltmek için sonraki adımları yapmaya çalışın:

  1. JivoChat uygulaması için uygulama arka plan verilerini kısıtlı olmadığına emin olun.

(Ayarlar> Uygulamalar> JivoChat> Veri Kullanımı> Wi-Fi> Uygulama arka plan verilerini kısıtla)

Hücresel veri için aynı şeyi yapın.

(Ayarlar> Uygulamalar> JivoChat> Veri Kullanımı> MOBİL> Uygulama arka plan verilerini kısıtla)

Google Play Hizmetleri uygulaması için de aynı şeyi yapın.

(Ayarlar> Uygulamalar> Google Play Hizmetleri> Veri Kullanımı> …)

8-1

8-2

  1. Bildirimlerin etkin olup olmadığını kontrol edin.

(Ayarlar> Uygulamalar> JivoChat> Bildirimler)

(Ayarlar> Uygulamalar> Google Play Hizmetleri> Bildirimler)

11-1

11-2

  1. Ses ve bildirim ayarlarını doğrulayın:

(Ayarlar> Ses ve bildirim)

9

9-2

  1. Otomatik senkronizasyon verisinin etkin olup olmadığını kontrol edin

(Ayarlar> Hesaplar> Verileri otomatik senkronize et)

10-1

  1. Cihazınızı korumaya veya optimize etmeye çalışan uygulamaları kontrol edin:
  1. Uygulama sürecini manuel olarak kapatmayın (uygulama penceresi aracılığıyla değil).

  2. Güç tasarruf modunda cihaz bildirimleri devre dışı bırakabilir veya doğrulama sıklığını azaltabilir.

Meizu / Xiaomi cihazları için ek bilgi.

iPHONE (iOS) PROBLEMLERİ İLE İLGİLİ

iOS'ta bildirim göndermek için Apple Push Bildirim hizmeti (APN'ler) sorumludur.

Push bildirimlerinin aktarılması Apple tarafından kontrol edilir. Genelde sorunlar zayıf veya kararsız sinyalle bağlantılı olarak ortaya çıkıyor. Ayrıca, güç tasarruf modunun etkinleştirilmesi de sorun çıkarıyor olabilir.

Sorunu çözmek için aşağıdakilerden emin olun:

  1. iOS sürümünüzü güncelleyin.

  2. JivoChat uygulamasını, AppStore'dan en son sürüme güncelleyin.

  3. Sesi uygun bir seviyeye ayarlayın. (Sessiz mod devre dışı bırakılmalıdır).

  4. JivoChat uygulaması için şu ayarları kontrol edin:

12

  1. Jailbreak iPhone kullanıyorsanız, Erişim Noktası Adları (APN) ayarlarını kontrol edin. Bu bilgiyi sağlamanız gereken mobil şebeke operatörünüze başvurun.

ORTAK SORUNLAR

  1. Mobil ve Wi-Fi internet bağlantısı etkinleştirilmelidir.

  2. Mobil şebeke veya Wi-Fi noktaları değiştiğinde, İnternet bağlantısı kesilebilir. Bu durumda uçak modunu etkinleştirin ve devre dışı bırakın.

  3. Bazı ortak Wi-Fi şebekeleri, İnternet erişimi alabilmek için bir yetkilendirme gerektirir. Otellerde, havaalanlarında, süpermarketlerde vb. Bir cihaz bekleme modundaysa bağlantı kesilebilir. Herhangi bir sayfada tarayıcınızı açın ve halen bağlı olduğunuzu doğrulayın.

  4. Bazı Wi-Fi ağlarında bir güvenlik duvarı koruması kullanılabilir. Bununla ilgili bilgi almak için bir sistem yöneticisine başvurun.

  5. Proxy sunucusu veya VPN bağlantısı kullanıldığında uygulama çalışamayabilir.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.