Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Mobil cihazlardaki JivoChat uygulaması bildirimleriyle ilgili problemleri nasıl çözebilirim?

Başka bir başlık seçin

iOS problemleri

Android problemleri

Ortak problemler

iPHONE (iOS) PROBLEMLERİ İLE İLGİLİ

Apple Push Notification servisi (APN'ler) iOS'ta bildirimlerin gönderilmesinden sorumludur.

Push bildirimlerin aktarılması Apple tarafından kontrol edilir. Zayıf veya dengesiz sinyallerle ilgili sorunlar ortaya çıkıyor. Ayrıca nedeni güç tasarrufu modunun etkinleştirilmesi olabilir.

Sorunu çözmek için şunlardan emin olun:

1.IOS sürümünüz en son sürümdür.

2.JivoChat uygulaması AppStore'dan (beta-test cihazı için TestFlight) en son güncellemeye sahip

3.Sesi uygun bir seviyeye ayarlayın. (Sessiz mod devre dışı bırakılmalıdır)

  1. JivoChat uygulaması için sonraki ayarları kontrol edin:

12

  1. Kilitsiz iPhone kullanıyorsanız, Erişim Noktası İsimleri (APN) ayarlarını kontrol edin.

Bu bilgiyi vermesi gereken mobil şebeke operatörünüzle iletişim kurun.

ANDROID PROBLEMLERİ İLE İLGİLİ

Push-bildirimlerin teslimi, Push Play sunucularından Google Play Hizmetleri aracılığıyla devam ediyor. JivoChat ve diğer uygulamalardan push-bildirimleri almayı durdurduysanız nedeni push-server'lara bağlantı kaybı olabilir. Bağlantıyı kurtarmak için şunları yapabilirsiniz:

Diğer durumlarda, push-bildirim almadığınız tek uygulama JivoChat olduğunda, cihaz ayarları nedeniyle push-bildirimleri gönderilmez: güç tasarrufu modu, arka plan çalıştırma limitleri, uygulama için otomatik çalıştırma engellenebilir, vb.

Kontrol edilmesi gereken genel Android ayarları

Lütfen aklınızda bulundurun:

Ayrıca, çeşitli markaların Android telefonlarında, akıllı telefon üreticilerinin ek ayarları sıklıkla eklenir. Özellikle Çin üreticileriyle - Huawei, Xiaomi, Zte, vb., - Çin pazarındaki Google Play’in çalışması yasaktır - bu nedenle push bildirimleri çalışmalarını düzenleyen ayarların miktarı söz konusudur. Aşağıdaki popüler markalar için bu ayarları göz önünde bulundurun.

ASUS

Lenovo

Huawei

Meizu

Xiaomi

_ Üretici, beyaz listeye popüler uygulamalar eklediği için bilinir, bu nedenle çoğu kullanıcının diğer uygulamalardan bildirimleri vardır (örneğin, WhatsApp veya VKontakte). Kontrol etmeniz gerekenler: _

Samsung

Ayrıca, modern cihazlarda Samsung Galaxy:

ZTE

OnePlus

ORTAK SORUNLAR

Ortak Bağlantı Problemleri:

  1. Mobil ve Wi-Fi internet bağlantısı etkinleştirilmelidir.

  2. Mobil şebeke veya Wi-Fi noktaları değiştiğinde, İnternet bağlantısı kesilebilir. Bu durumda uçak modunu etkinleştirin ve devre dışı bırakın.

  3. Bazı ortak Wi-Fi şebekeleri, İnternet erişimi alabilmek için bir yetkilendirme gerektirir. Otellerde, havaalanlarında, süpermarketlerde vb. Bir cihaz bekleme modundaysa bağlantı kesilebilir. Herhangi bir sayfada tarayıcınızı açın ve halen bağlı olduğunuzu doğrulayın.

  4. Bazı Wi-Fi ağlarında bir güvenlik duvarı koruması kullanılabilir. Bununla ilgili bilgi almak için bir sistem yöneticisine başvurun.

  5. Proxy sunucusu veya VPN bağlantısı kullanıldığında uygulama çalışamayabilir.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.