Sohbet Konuları özelliği nasıl kullanılır

Şu planlara dahil
VIPPREM

Müşterilerinizden gelen sohbetlerin konularını bilmek ve analiz etmek istiyorsanız, "Sohbet Konuları" işlevini ayarlamanız gerekir.

Bu özellik, temsilcilerinizin her sohbeti konuya göre etiketlemesine olanak tanır ve yöneticiniz kanal ve tarih bazlı olarak müşteri taleplerine ilişkin istatistikleri görüntüleyebilir.

Nasıl yapılandırılır:

İşlevselliği yapılandırmak için yöneticinin "İletişim Merkezi" bölümündeki "Tümü" sekmesine gitmesi ve "Sohbet Konuları" düğmesine tıklaması gerekir

Taleplerinizi analiz etmek için kullanmak istediğiniz miktarda sohbet konusu oluşturun.

Konular kategorilendirilebilir veya tekil olarak kullanılabilir.

Hiyerarşik bir konu sistemi oluşturmak için, ana konunun yanındaki "+" işaretine tıklamanız ve açılan dalda bir alt konu eklemeniz yeterlidir. En fazla üç alt konu oluşturabilirsiniz.

Her konu silinebilir veya düzenlenebilir, bunu yapmak için konunun bulunduğu bloğun üzerine gelin ve sağ tarafta belirecek ilgili simgelere tıklayın:

Sohbet konularını ayarlamayı tamamladıktan sonra, müşteri temsilcileri gelen tüm sohbetleri oluşturduğunuz konulara göre işaretleyebilir.

Nasıl kullanılır:

Temsilci bir taleple çalışırken "Sohbet hakkında" bloğunda seçim yapmalıdır. Temsilci alt konulara ulaşmak için sırayla seçim yapabilir veya aynı alanda arama yaparak ilgili olana hemen ulaşabilir.

Nasıl analiz edilir:

"Sohbet konuları" sekmesi "İstatistikler" bölümünde mevcuttur. Yöneticiler, kanal ve tarih aralığı değişkenlerini kullanarak sohbet konularının dağılımını görebilirler.

Umarız makale sizin için yararlı olmuştur :) Bu özelliğin çalışmasıyla ilgili herhangi bir sorunuz veya öneriniz varsa, sohbette bize yazın, yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız!

Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.