Sohbet Kurtarma özelliği nasıl kullanılır

Şu planlara dahil
VIPPREM

Merhaba, bu yazımızda Sohbet Kurtarma özelliğini inceleyeceğiz.

Sohbet temsilcinin Sohbetlerim sekmesinde açık olsa bile, bir ziyaretçiden gelen mesajın cevapsız kaldığı bir durumu hayal edebilirsiniz. Temsilci çeşitli nedenlerle cevap verememiş olabilir: mola için ayrılmıştır, bir telefon görüşmesiyle meşguldür, başka bir müşteriden gelen karmaşık bir sorun üzerinde çalışıyordur, vb.

Bu gibi durumları önlemek için JivoChat'nun size sunduğu bir özellik mevcut: "Sohbet Kurtarma".

Sohbet Kurtarma Nasıl Çalışır

Bir temsilci sohbeti kabul etmiş ancak belirlenen süre içinde ilk cevabı vermemişse, sohbet Gelen Kutusu sekmesine geri dönecek ve o kanala atanmış tüm temsilcilere sunulacaktır.

Temsilcinin halihazırda çalıştığı sohbetler için de bir zamanlayıcı ayarlayabilirsiniz - bu durumda, zamanlayıcının süresi dolduğunda, sistem temsilciden sohbeti kapatmasını veya yeni bir mesaj göndererek müşteriyle çalışmaya devam etmesini ister.

Temsilci bildirimi görmezden gelirse, sohbet kanala atanmış diğer temsilcilere gösterilecektir. Bildirimi aldıktan sonra, yeni temsilci müşteriye yardımcı olmak için sohbete katılabilir veya sohbet ekranındaki uygun düğmeye tıklayarak sohbeti sonlandırabilir.

Sohbet Kurtarmayı Etkinleştirme

1. JivoChat uygulamasında veya Web Uygulamasında Yönet -> Kanallar -> Ayarlar (web sitenizin isminin hemen yanında) adımlarını izleyin. 

Ya da doğrudan sistem menüsündeki Sohbet kurtarma sekmesine gidebilirsiniz. Dilediğiniz kanalda özelliği etkinleştirmek için kaydırıcıyı kullanabilir ve çark sembolüne tıklayarak ayarlarına erişebilirsiniz.

2. Kanal ayarlarında Sohbet Kurtarma'yı seçin ve Kanal için Sohbet Kurtarmayı Etkinleştir/Devre Dışı Bırak kaydırıcısını etkinleştirin.

3. İlk cevap süresi alanında, temsilcinin sohbeti aldıktan sonra müşteriye yanıt vermesi için gereken süreyi ayarlayın (varsayılan süre 30 saniyedir).

4. Şu anki sohbet için zamanlayıcı alanında, sistemin temsilciye açık sohbetteki hareketsizliği hatırlatacağı süreyi belirtin. 

5. Değişikliklerinizi kaydedin.

Artık müşterilerinizden gelen mesajlar cevapsız kalmayacak!

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.