Müşteri listesini JivoChat'e eklemek

Müşteri içe aktarımı, mevcut müşterilerinizi JivoChat'ya eklemenin yeni bir yoludur. Müşterilerinizi tek tek eklemek yerine, bütün müşterilerinizin listesinin yer aldığı bir CSV dosyasını tek seferde uygulama içersine aktarabilecek, müşterilerinizle JivoChat'dan iletişime geçebileceksiniz.

** CRM > İçe ve dışa aktar > Müşterileri içe aktar ** adımlarını izleyerek dosyayı yükleyebilirsiniz.

CSV dosya formatı

1. Dosya CSV türünde olmalı, her satır bir müşteri olarak tanınacaktır.

2. UTF-8 karakter kodlamasını kullanmalısınız.

3. Dosyanın boyutu en çok 100 MB olabilir.

4. Sınırlayıcı olarak virgül kullanın.

5. Veriler virgül içeriyorsa bir alanı çevrelemek için tırnak işaretlerini kullanın.

6. Dosyadaki ilk satır - sütun adları. Sütunların aşağıdaki yapıda olması önemlidir:

  • ad - müşterinin adı (boş bırakılamaz);

  • telefon - müşterinin telefon numarası;

  • e-posta - müşterinin e-posta adresi;

  • atanmış temsilci - atanmış temsilcinin e-posta adresi;

  • detaylar - müşteriye ait diğer bilgiler;

  • etiketler - virgülle ayrılmış şekilde müşteri etiketleri;

Önemli not: Her müşteri için e-posta veya telefon (veya her ikisi) alanlarının doldurulmuş olduğundan emin olun.

Dosyayı yüklemeye çalışırken bir hata alırsanız, hatayı tespit etmeli, düzeltmeli ve bir kez daha yüklemeyi denemelisiniz.

Her şeyin yolunda gitmesi durumunda müşterilerinizin listesini göreceksiniz. Verilerin doğruluğunu kontrol edin ve "Müşterileri JivoChat'ya yükle" düğmesine tıklayın.

İşlem sonrasında müşteriler JivoChat'ya eklenmiş olacak. ** CRM > Müşteriler ** bölümünde müşterilerinizi bulabilir ve onlarla JivoChat uygulamasından çalışmaya devam edebilirsiniz.

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.