Müşteri listesini JivoChat'e eklemek

Başka bir başlık seçin

Müşteri içe aktarımı, mevcut müşterilerinizi Jivo'ya eklemenin yeni bir yoludur. Müşterilerinizi tek tek eklemek yerine, bütün müşterilerinizin listesinin yer aldığı bir CSV dosyasını tek seferde uygulama içersine aktarabilecek, müşterilerinizle Jivo'dan iletişime geçebileceksiniz.

** CRM > İçe ve dışa aktar > Müşterileri içe aktar ** adımlarını izleyerek dosyayı yükleyebilirsiniz.

CSV dosya formatı

1. Dosya CSV türünde olmalı, her satır bir müşteri olarak tanınacaktır.

2. UTF-8 karakter kodlamasını kullanmalısınız.

3. Dosyanın boyutu en çok 100 MB olabilir.

4. Sınırlayıcı olarak virgül kullanın.

5. Veriler virgül içeriyorsa bir alanı çevrelemek için tırnak işaretlerini kullanın.

6. Dosyadaki ilk satır - sütun adları. Sütunların aşağıdaki yapıda olması önemlidir:

Önemli not: Her müşteri için **e-posta* veya telefon (veya her ikisi) alanlarının doldurulmuş olduğundan emin olun.*

Dosyayı yüklemeye çalışırken bir hata alırsanız, hatayı tespit etmeli, düzeltmeli ve bir kez daha yüklemeyi denemelisiniz.

Her şeyin yolunda gitmesi durumunda müşterilerinizin listesini göreceksiniz. Verilerin doğruluğunu kontrol edin ve “Müşterileri Jivo'ya yükle” düğmesine tıklayın.

İşlem sonrasında müşteriler Jivo'ya eklenmiş olacak. ** CRM > Müşteriler ** bölümünde müşterilerinizi bulabilir ve onlarla Jivo uygulamasından çalışmaya devam edebilirsiniz.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.