CRM bölümü nasıl kullanılır

CRM bölümü mevcut tüm müşterilerle ve istekleriyle çalışmak için kullanılabilir.

CRM bölümünde, Ziyaretçiler adlı bir sekme bulacaksınız - burada JivoChat aracılığıyla konuştuğunuz ziyaretçilerinizin listesini bulacaksınız. Her bir ziyaretçiyle olan görüşmenin tüm geçmişi ve ayrıca toplam görüşme sayısı, atanmış temsilci, müşteri durumları ve bunların her birine eklenen etiketler gibi birkaç veri mevcuttur. Arşiv'de olduğu gibi, filtreler ve arama da burada mevcuttur. Ek olarak, manuel olarak yeni bir müşteri ekleyebilir veya ziyaretçi listesini bir dosya olarak indirebilirsiniz.

Yeni bir müşteri ekleme işlemi çok basittir:

1. Yeni istemci ekle seçeneğine tıklayın.

2. Mevcut müşteri verilerini doldurun ve Müşteri ekle seçeneğini tıklayın.

3. Şimdi eklediğiniz yeni müşteri Ara seçeneğiyle bulunabilir ve birkaç saniye sonra Ziyaretçiler listesinin en üstünde de görünür.

İletişim kutusunun kendisinde müşterinin verilerini düzenleyebilirsiniz. Bunu yapmak için sohbete gidin ve düzenlemek için müşterinin adının üstüne tıklayın. Müşterinin e-postasını veya telefon numarasını tıkladığınızda, diğer işlemler için bir açılır liste görünür ve Düzenle seçeneğini tıklayarak müşterinin iletişim bilgilerinde ayarlamalar yapabilirsiniz.

Ayrıca, uygun sohbet girişi seçeneğini belirleyerek istemci şu anda web sitenizde olmasa bile E-postalar gönderebilirsiniz.

Her CRM'de olduğu gibi, müşterilerle çalışırken her şeyin iyi kontrol edilmesi ve organize olması önemlidir. Bunu yapmak için Durumlar ve Etiketler gibi özellikleri kullanabilirsiniz.

Etiketleri kullanarak kullanıcıları ölçütlere/özelliklere göre kolayca segmentlere ayırabilir ve veritabanınızı düzenleyebilirsiniz. Müşteriler tarafından en çok hangi isteklerin yapıldığını, isabetlerin yüzde kaçının hedeflendiğini, vb. öğrenmek için kendi etiket kümenizi oluşturun. İşlevlerimizi kullanarak ihtiyaçlarınızı anlayın! İleti dizileri analiz edilirken etiketler işe yarar - birkaç tıklamayla belirli bir etikete veya etiket grubuna sahip müşterilerin bir listesini indirin ve ayrıntılarını inceleyin.

Yeni bir etiket eklemek için sohbet panelindeki etiketler alanını tıklamanız ve istediğiniz etiketi eklemeniz yeterlidir. Her istemciye istediğiniz sayıda etiket ekleyebilirsiniz. Artık belirli bir etikete ihtiyacınız yoksa, bunları sistemden tamamen kaldırabilirsiniz. Bunu yapmak için, müşterileri söz konusu etikete göre filtrelemeniz ve bu etiketi her birinden kaldırmanız gerekir. Belirli bir etiket artık mevcut herhangi bir istemcide kullanılmadığında, sistemden otomatik olarak kaldırılır.

Bu kadar! Artık JivoChat kullanarak müşteri hizmetlerinizi kolayca analiz edebilir ve yeni başarılara ulaşabilirsiniz.

Umarız bu makale faydalı olmuştur ve size çok verimli bir gün diliyoruz!

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.