CRM'de tekrarlayan müşteriler nasıl birleştirilir

Şu planlara dahil
VIPPREMBASE

Birleştirme prosedüründen sonra, JivoChat uygulamasındaki sohbet mesajları tek bir ortak sohbette birleştirilecek ve temsilciden gelen sonraki mesajlar müşterinin iletişim kurduğu tüm cihazlara gönderilecektir.

Nasıl çalışır

Sizinle iletişime geçmiş her bir ziyaretçi için CRM bölümünde bir müşteri girdisi oluşur. Eğer bir ziyaretçi daha önce sizinle iletişime geçmiş ve iletişim bilgilerini(e-posta veya telefon) form kısmına girmişse, aynı müşteri örneğin başka bir cihazdan(çerezlerin farklı olması yeterli bu noktada, sohbet geçmişi çerezler aracılığıyla tutulur çünkü) aynı iletişim bilgilerini girerek sohbet başlattığında JivoChat bu bilgiler yardımıyla tekrarlayan müşteri konusunda sizi uyaracak ve bu sohbetleri birleştirme şansı sunacaktır.

Bu durumda, iletişim bilgilerini kimin girdiği önemli değildir - müşterinin kendisi veya temsilci olabilir. JivoChat tekrarlayan bilgileri tespit ederse uygulama ekranında müşteri verilerinin yanında kırmızı bir simge görürsünüz:

Simgeye tıkladığınızda, aynı iletişim bilgilerine sahip müşterilerin bir listesini göreceksiniz. İstediğiniz müşteriyi seçin ve "Birleştir"e tıklayın:

Bir pencere açılacak ve birleştirilmiş sohbet için hangi müşteri verilerinin doldurulacağını seçmeniz gerekecek. Ad, Atanmış temsilci, Durum ve Açıklama alanlarından seçim yapmalısınız. Etiketler, görevler ve anlaşmalar gibi verilerin geri kalanı otomatik olarak birleştirilecektir.

Müşterileri birleştirme seçeneği geri alınamaz bir seçenektir, bu nedenle ekranın sağ tarafındaki kombinasyonun sonucunu dikkatlice kontrol edin ve "Birleştir"e tıklayın:

Ardından, "Ziyaretçilerin birleştirmesi başladı" mesajını alacaksınız ve kısa bir süre sonra(genellikle birkaç saniye ile birkaç dakika arasında) ziyaretçiler birleştirilecektir. Gerekirse, işlemi diğer müşterilerle tekrarlayabilirsiniz.

Birleştirme prosedüründen sonra, JivoChat uygulamasındaki sohbet mesajları tek bir ortak sohbette birleştirilecek ve temsilciden gelen sonraki mesajlar müşterinin iletişim kurduğu tüm cihazlara gönderilecektir.

Artık endişelenmenize gerek yok, müşteriler artık mesajınızı kaçırmayacak. Müşterilerle çalışmak daha da kolay ve rahat hale geldi!

Önemli not

  • Bu özellik, yönetici haklarına sahip olup olmadığına bakılmaksızın tüm temsilciler tarafından kullanılabilir.
  • Şu anda sadece aynı kanal içerisinde ve sadece "Canlı Sohbet" kanallarında müşterileri birleştirebilirsiniz.
İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.