Jivo'da sohbet ve arşiv sistemi

Başka bir başlık seçin

Bu yazıda, Jivo uygulamasının İletişim Merkezi ve CRM bölümleri ve müşterilerden gelen mesajlarla nasıl çalışılacağı anlatılacaktır.

Uygulamamızın son sürümlerinde müşteri hizmetleri sistemi optimize edilmiştir. “Gelen Kutusu”, “Sohbetlerim” ve “Arşiv” menüsü “İletişim Merkezi” adlı yeni bir bölümde birleştirildi. Böylece, tüm mesajlara erişim artık tek bir bölüm içinde!

İletişim Merkezi uygulamanın ilk bölümüdür. Uygulamanın sol üst köşesinde bulunur ve müşterilerle yapılan tüm görüşmeleri ve aramaları saklar. 3 sekme içerir - Gelen Kutusu, Sohbetlerim ve Arşiv. Her birini daha ayrıntılı olarak kontrol edelim.

Contact_center_en_1

Gelen Kutusu sekmesi, henüz hiçbir temsilci tarafından kabul edilmeyen tüm yeni sohbetleri içerir. Bu sekmede iletişim taleplerini kabul edebilir veya reddedebilirsiniz. Bir iletişim talebini reddettiğinizde, bildirimini kısa bir süre için gizlersiniz. Ancak, bir süre sonra Gelen Kutusu sekmesine dönecek ve diyalog mevcut temsilcilerden biri tarafından kabul edilene kadar tekrar görünmeye devam edecektir.

Contact_center_en_2

Sohbetlerim sekmesi, temsilcilerle tüm açık iletişim kutularınızı içerir. Bu sekmede müşterilerle iletişim gerçekleşir. Konuşma günlüğüne ve metin giriş alanına ek olarak, temsilci ve sohbet kontrol düğmeleri hakkında bilgi içeren bir bilgi paneli de vardır: bir hatırlatıcı ayarla seçeneğini kullanarak bir temsilci için hatırlatma kurun veya bir iş arkadaşınızı sohbete davet edin ya da ona sohbet iaktarın. Sağ üstteki Sohbetten ayrıl düğmesi ile sohbeti kapatır ve Arşiv sekmesine gönderirsiniz.

Contact_center_en_3

Arşiv sekmesi, tamamlanmış tüm ileti dizilerini ve her biri hakkında birkaç istatistik verisini görmenizi sağlar. Belirli görüşmeleri bulmak için filtreleri veya pencerenin üst kısmındaki arama seçeneğini kullanabilirsiniz. Ayrıca çok güzel bir özellik ekledik - Arşiv sekmesinden ayrılmadan bir müşteriyle sohbete katılma yeteneği. Sohbete katıl düğmesini tıklamanız ve müşterilere istediğiniz zaman çok hızlı bir şekilde mesaj göndermeniz mümkündür; daha sonra kolayca arama sonuçlarına dönebilirsiniz.

Contact_center_en_4

Uygulamada, mevcut müşteriler listesiyle doğrudan çalışmak için CRM adlı bir bölüm de bulacaksınız. Bu bölümde, yöneticiler her gün hangi müşterilerle çalışacaklarını seçebilir - bir hatırlatma ile, durumlara veya etiketlere göre.

Müşteriler sekmesi adından da anlaşılacağı üzere - Jivo aracılığıyla konuştuğunuz müşterilerin listesini gösterir. Her bir müşteriyle olan görüşmenin tüm geçmişi ve ayrıca toplam görüşme sayısı, atanmış temsilci, müşteri durumları ve bunların her birine eklenen etiketler hakkındaki bilgiler gibi birkaç veri mevcuttur. Arşiv‘de olduğu gibi, filtreler ve arama da burada mevcuttur. Ek olarak, manuel olarak yeni bir müşteri ekleyebilir veya müşteri listesini bir dosya olarak indirebilirsiniz.

Contact_center_en_5

Bu kadar! Artık Jivo uygulamasının İletişim Merkezi ve CRM bölümlerini nasıl kullanacağınızı öğrendiniz.

Size çok verimli bir gün diliyoruz!

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.