Yapay Zeka Yazım Asistanı

YZ Yazım Asistanı işlevi, müşteri hizmetleri operatörleri için müşterilerle iletişim sürecini önemli ölçüde hızlandıran ve hizmet kalitesini artıran yenilikçi bir çözümdür. İşlevin ana özelliği, sık sorulan sorulara otomatik olarak cevap hazırlanmasıdır.

Modülü etkinleştirme

Bu özellik bütün lisans türleri için haricen modül olarak satılmaktadır, temel sürümde dahi modüle sahip olduğunuzda özelliği kullanabilirsiniz. Bu sebeple ilk olarak modülü nasıl etkinleştireceğimizi görelim.

"Yönet" -> "Modüller" -> "Jivo Modülleri" -> "OpenAI YZ Asistanı" adımlarını izleyin,

"Hemen Deneyin" butonuna tıklayın,

OpenAI Gizlilik Politikasını okuyup onaylayın.

Modül için 14 günlük deneme süresini başlattıktan sonra özelliğin etkinleştirilmesine geçebiliriz.

Özelliği etkinleştirme ve yeni bir beceri ekleme

Jivo uygulamasında YZ Yazım Asistanını etkinleştirmek için "Yönet" -> "Modüller" -> "Bağlılar" bölümüne gidin "OpenAI YZ Asistanı" nın yanındaki seçenekler butonuna tıklayın,

Ana Ayarları etkinleştirin, YZ Yazım Asistanı bölümüne geçin

Yapay zeka asistanının belirtilen parametrelere göre otomatik olarak yanıtlar oluşturmasına izin vermek için "Yardımcı pilot becerisi" ekleyin.

Açılan pencerede aşağıdaki alanları doldurun:

  • Beceri Adı – Birden fazla asistan arasında kolayca geçiş yapmak için bu alanı doldurun

  • Yardımcı pilot becerisi – listeden asistanın adına yanıt vereceği rolü seçin

Beceri adı ve simgesi temsilciler tarafından görülebilir. Diğer ayarlarla ilgili bilgiler yalnızca yönetici haklarına sahip kullanıcılar tarafından görülebilir.

  • Şirket adı - şirketinizin adını buraya girin

  • Kısaca şirket hakkında - bu alanda şirketinize dair genel bilgi verebilir, iletişim bilgilerinizi paulaşabilirsiniz

  • Ek bilgi - bu alanda özel olarak müşterilerden gelebilecek sorulara yönelik bilgiler, bağlantılar paylaşmaya dikkat edin. YZ asistanı bu alandaki bilgileri tarayarak yanıtlarını oluşturacaktır.

İşte bazı ipuçları:

  1. Açıklama, "Şirket ne iş yapar?" sorusuna verilen yanıtlar biçiminde açık ve öz bir şekilde yazılmalıdır.

  2. Kurallara uyun: "Bir düşünce - bir cümle"

  3. Lütfen cümlenin sonuna harici bir kaynağa bağlantı ekleyin.

  4. Maksimum açıklama boyutu 2000 karakterdir.

NOT: Form üzerinde ipuçları ve doldurma örnekleri mevcuttur.

Kullanım

Yapay zeka asistanı tüm temsilciler tarafından kullanılabilir. Farklı kanallar için farklı asistanlar ekleyebilirsiniz. Asistanı değiştirdiğinizde, yanıt verme tarzınız da değişir.

Bir sohbette otomatik yanıt oluşturmak için listeden istediğiniz asistanı seçin ve anahtarı etkinleştirin.

YZ Yazım Asistanı, aşağıdaki örnekte olduğu gibi müşterinin bir sonraki mesajı için otomatik olarak bir yanıt hazırlayacaktır. Temsilci, göndermeden önce yanıtı kontrol edebilecektir:

Hepsi bu kadar! Artık ekibinize müşteri hizmetleri konusunda yardımcı olacak değerli bir kaynağa sahipsiniz.

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.