Coğrafi Bölgeler özelliğini aktifleştirmek

Bu özellik sadece PRO sürümde mevcuttur

"Bölgeler" özelliği, ziyaretçilerin isteklerini şirketinizin en yakın bölümüne yönlendirmek için kullanılabilir. "Bölgeler" bölümünde temsilcileri ekleyebilir ve seçilen coğrafi Bölgelerın ayarlarını yapılandırabilirsiniz.

Örneğin, şirketinizin yurt içi ve yurt dışı şubeleri varsa yurt dışından gelen ziyaretçiler yurt dışı bölümündeki temsilcilerle bağlantılı olacak ve yurt içinden gelen ziyaretçiler yurt içi departmanı ile bağlantı kuracak. Dağıtım, ziyaretçilerin IP adreslerine göre otomatik olarak yapılacaktır.

Bölgeler için ayrı ayrı ayarlar (tasarım, etiketler, tetikleyiciler vb.) yapılandırabilir ve bölgelerin istatistiklerini ayrı ayrı izleyebilirsiniz.

"Bölgeler" özelliğini nasıl etkinleştirirsiniz?

JivoChat uygulamasını açın, Yönet -> Kanallar -> Web sitesi adı altındaki "Ayarlar" düğmesine tıklayın.

Soldaki panelde "Bölgeler" kısmına gelip özelliği etkinleştirmelisiniz.

Bu bölümde dilediğiniz kadar bölge ekleyebilirsiniz.

Oluşturduğunuz bölge için bir ad girin ve o bölgenin içinde yer alacak Ülkeleri / Şehirleri seçin.

Bir bölge oluşturduktan sonra, bir önceki ekranda bulunan bölgeler listesinde görünecektir. Mevcut bir bölgeyi silmek veya özelleştirmek için dilediğiniz zaman yapılandırmak üzere tıklayabilirsiniz.

"Kanallar" menüsüne dönersek, oluşturulan her bölgenin artık kendi ayrı kanalı olacaktır. Her bölgeyi farklı ayarlar, tetikleyiciler, tasarım ve temsilcilerle istediğiniz gibi özelleştirebilirsiniz. Her bölge, çalışmanızı daha iyi kontrol etmek için ayrı istatistiklere sahip olacaktır.

Ana kanalınız bir "Varsayılan bölge" haline gelir ve oluşturulan bölgelerin hiçbirinyle eşleşmeyen ziyaretçiler bu alandaki ayarlara göre sohbet penceresini görüntülebilirler.

Bu adımlardan sonra, her bölgeye temsilciler ekleyebilir ve yapılandırabilirsiniz.

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.