Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Coğrafi Bölgeler özelliğini aktifleştirmek

Başka bir başlık seçin

“Bölgeler” özelliği, ziyaretçilerin isteklerini şirketinizin en yakın bölümüne yönlendirmek için kullanılabilir. “Bölgeler” bölümünde temsilcileri ekleyebilir ve seçilen coğrafi Bölgelerın ayarlarını yapılandırabilirsiniz.

Örneğin, şirketinizin İstanbul ve İzmir'de şubeleri varsa İzmir'den gelen ziyaretçiler İzmir bölümündeki temsilcilerle bağlantılı olacak ve İstanbul'lu ziyaretçiler İstanbul departmanı ile bağlantı kuracak. Dağıtım, ziyaretçilerin IP adreslerine göre otomatik olarak yapılacaktır.

Reg1

Bölgeler için ayrı ayrı ayarlar (tasarım, etiketler, tetikleyiciler vb.) yapılandırabilir ve bölgelerin istatistiklerini ayrı ayrı izleyebilirsiniz.

“Bölgeler” özelliğini nasıl etkinleştirirsiniz?

JivoChat uygulamasını açmalı, Yönet -> Kanallar -> Web sitesi adı altındaki “Ayarlar” düğmesini tıklatıp “Bölgeler” özelliğini etkinleştirmelisin.

Reg2

Şubeleriniz olduğu kadar çok bölge eklemelisiniz. Ana site bir “Varsayılan bölge” haline gelir ve oluşturulan bölgelerin hiçbirine ait olmayan ziyaretçileri alır.

Reg3

Reg3-1

Ayrıca, “Bölgeler"ın etkinleştirilmesi için web sitenizdeki sohbet kodunu yenisiyle değiştirmeniz gerekecek. Bu özelliği etkinleştirdikten sonra "Bölgeler” sayfasında yeni kodu alacaksınız.

Reg4

Bu adımlardan sonra, her bölgeye temsilciler ekleyebilir ve yapılandırabilirsiniz.

Reg5

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.