Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Departmanlar özelliğini kullanmak

Başka bir başlık seçin

Giriş

Departmanlar özelliği, büyük ve orta ölçekli şirket web sitelerinde kullanılır. Bu, temsilcileri farklı gruplara bölmenizi sağlar, böylece müşteriler bir sohbet oturumuna başlamadan önce uygun bir bölüm seçebilirler. Bu, daha spesifik müşteri istekleri olduğunda personel zamanından kazandıran kullanışlı bir özelliktir.

Buna ek olarak, belirli bir departmana sahip temsilcilerden gelen ziyaretçilere akıllı bir davet gönderme fırsatı bulursunuz. İş yükünü temsilciler arasında düzgün bir şekilde dağıtmanıza yardımcı olur.

Örneğin, on kişinin şirketinizde çalıştıklarını varsayalım. Beş - satış departmanından, üç - teknik destek ve diğer iki - teslimat servisinden. Böylece tüm satış web sayfalarında akıllı davetiyeler satış yöneticilerinden gelecektir ve teknik destek sayfalarında ise teknik destek ekibinden, böylesi daha uygun!

Nasıl aktifleştirilir

Departmanlar özelliğini kurmak için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Uygulamada giriş yapın ve Yönet -> Kanallar yolunu izleyin.

  2. Site adınızın altında “Ayarlar"a tıklayın.

Dep1

  1. Daha sonra sol menüde "Departmanlar"a tıklayın.

  2. ‘Sohbetten önce departman seç’ kaydırıcısını etkinleştirin ve 'Departman ekle’ düğmesine tıklayın.

Dep2

  1. Bir sonraki pencerede gerekli olan 'Departman adı’ alanını doldurun, uygun temsilcileri seçin ve ardından 'Kaydet’ düğmesine tıklayın.

Dep3

İhtiyacınız olan kadar çok bölüm ekleyebilir, aynı temsilciyi birkaç departmana atayabilir ve her an tüm parametreleri değiştirebilirsiniz.

Ziyaretçilerden iletişim bilgilerini 'Sohbetten önce’ isterseniz ('İletişim Bilgileri Formu’ bölümünde), sohbet de soldaki resimde gösterildiği gibi görüntülenir. Değeri 'Sohbet sırasında’ veya 'Devredışı Bırak’ olarak ayarlarsanız, bölümler sağdaki resimdeki gibi gösterilir.

Dep4

Bir departman için akıllı davetiyeleri nasıl etkinleştirebilirsiniz

Bir departman için akıllı davetiyeleri ayarlamak için 'Tetikleyiciler’ bölümüne gidin ve 'Her sayfada Akıllı Davetiye’ için 'Düzenle'yi seçin (bu varsayılan bir tetikleyicidir). Başka bir tetikleyiciyi de düzenleyebilir ya da yenisini yaratabilirsiniz.

Dep5

Bu formun alt kısmında, mevcut bölümlerden seçim yapabileceğiniz bir açılır liste görmeniz gerekir, varsayılan olarak "Herhangi bir departman” yazar. Seçiminizi kaydettikten sonra, akıllı davet yalnızca bu bölümün temsilcileri adına gönderilir.

Dep6

Şu an 'Departmanlar’ özelliği, 'Bir temsilci adına ziyaretçiye mesaj gönder’ işlemi için kullanılmaktadır.

Örnekler

Diyelim ki, satış departmanı ve teslimat adına gönderilecek davetiyeleri URL adreslerine uygun olarak göstermemiz gerekiyor:

Satışlar: http://www.ornek.com/satis Teknik destek: http://www.ornek.com/teknikdestek Teslimat: http://www.ornek.com/teslimat

'Departmanlar’ bölümüne gidin, 'Satış’, 'Teknik destek’ ve 'Teslim’ olmak üzere üç grup oluşturun ve orada uygun temsilcileri atayın.

Dep7

'Tetikleyiciler’ bölümüne gidin ve aşağıda gösterilen ayarlarla 'Satışlar’, 'Teknik destek’ ve 'Teslimat’ için işlemler oluşturun:

Dep8

Görev tamamlandı. Şimdi, akıllı davetiyeler bu departmanlardaki temsilciler adına gösterilecek.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.