Tümleştirilmiş rapor nasıl oluşturulur

Başka bir başlık seçin

Lütfen yalnızca yöneticilerin tümleştirilmiş rapor oluşturabileceğini unutmayın.

Jivo uygulamasındaki çalışmanızdan 180 güne kadar istatistiki veriler içeren bir tümleştirilmiş rapor oluşturabilirsiniz.

Rapor oluşturmak için lütfen aşağıdaki adımları izleyin:

1.Önce uygulamada giriş yapın. Eğer zaten giriş yaptıysanız, İstatistikler -> Tümleştirilmiş rapor bölüne gelin.

2.180 güne kadar bir aralık seçin ve “İndir” butonuna tıklayın. Dosya formatı için “Excel” veya “CSV” seçeneklerinden birini işaretleyin.

1

3.Rapor dosyanın oluşturulduğunu söyleyen bir bildirim alırsınız. Dosya oluşturma işlemi tamamlanana kadar birkaç dakika bekleyin.(Bu süre dosyanın büyüklüğüne göre değişkenlik göstermektedir) Dosya oluşturulurken sohbetlerde ve aramalarda çalışmaya devam edebilirsiniz.

2

4.Dosya hazır olduğunda, yeni bir bildirim alırsınız. Raporunuzu indirmek için “İndir” veya “Dosyayı kaydet” i tıklayın.

3

Site Bazında Tümleştirilmiş Rapor

Bu bölüm, hesaptaki tüm kanalların genel istatistiklerini gösterecektir:

4

1.Kabul Edilen Sohbetler - temsilcinin sohbet bildiriminde “Sohbet” / “Hızlı Cevap” düğmesini tıkladığı sohbetler;

2.Kabul Edilen Çağrılar - temsilciler tarafından cevaplanan çağrılar;

3.Kaçırılan sohbetler - herhangi bir temsilci tarafından kabul edilmeyen sohbetler (çevrimiçi temsilcilerin hiçbiri sohbeti kabul etmedi ve müşteri mesajına yanıt almadan ayrıldıktan sonra 15 dakika geçti veya Gelen Kutusu bölümünde çevrimiçi sohbetler cevalanmayı beklerken tüm temsilciler uygulamadan çıkış yaptı );

4.Kaçırılan Çağrılar - temsilciler tarafından cevaplanmayan çağrılar;

5.Temsilcinin Cevaplamadığı Kabul Edilen Sohbetler - temsilcinin sohbet bildiriminde “Sohbet” / “Hızlı Cevap” düğmesini tıkladığı ancak sohbet arşive aktarılmadan önce bir cevap göndermediği sohbetler;

6.Çevrimdışı Mesajlar - hiçbir çevrimiçi temsilcinin bulunmadığı zamanlarda gösterilen çevrimdışı form aracılığıyla gönderilmiş mesajlar.

Temsilcilere göre tümleştirilmiş sohbet raporu

Bu bölüm, atandıkları tüm kanalları dikkate alarak her bir temsilcinin genel istatistiklerini gösterecektir:

5

1.Kabul Edilen Sohbetler - temsilcinin sohbet bildiriminde “Sohbet” / “Hızlı Cevap” düğmesini tıkladığı sohbetler;

2.Aktarılmış Kabul Edilen Sohbetler - temsilci tarafından kabul edilen ve daha sonra başka bir temsilciye aktarılan sohbetler;

3.Reddedilen Sohbetler - reddedilen sohbetler (temsilcilerin sohbet bildirimlerinde “ Sonra” veya “Kapat” düğmesini tıkladıkları sohbetler reddedilen sohbet olarak sayılır; temsilcinin oturumunu kapattığı veya uygulamadan çıkış yaptığı sırada “Gelen Kutusu” bölümündeki her sohbet talebi de reddedilen sohbet olarak sayılır );

4.Temsilcinin Cevaplamadığı Kabul Edilen Sohbetler - temsilcinin sohbete katıldığı ancak sohbet arşive aktarılmadan bir cevap göndermediği sohbetler;

5.Çevrimiçi Süre (hh:mm:ss) - temsilcinin uygulamada çevrimiçi olduğu toplam süre.

Site için Rapor

Temsilcilerin istatistikleri hesaptaki tüm kanallar için ayrı ayrı gösterilir:

6

Bu bölümdeki istatistik parametreleri “Temsilcilere göre tümleştirilmiş sohbet raporu” ile aynıdır.

Hepsi bu!

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.