Sohbet kutusundaki iletişim formu nasıl yönetilir

Ziyaretçilerinizi potansiyel müşterilere çevirmek için, "sohbet öncesinde" veya "sohbet sırasında", ziyaretçilerinizden iletişim bilgilerini isteyebilirsiniz. Bu özellik, JivoChat hesabınızı oluşturduğunuzda varsayılan olarak "sohbet sırasında" olarak etkinleştirilir, ancak ayarları değiştirebilir veya yönetici panelinizdeki kanal ayarlarından devre dışı bırakabilirsiniz. Lütfen şu adımları izleyin:

1. Yönetici panelinize giriş yapın:

2. Formu yapılandırmak istediğiniz kanalın altındaki Ayarlar'a tıklayın:

3. Soldaki menüden "İletişim Bilgileri Formu" seçeneğine gidin.

Bu menüde iletişim formunu, sohbet sırasında / sohbetten önce gösterecek şekilde yapılandırabilir veya gizleyebilirsiniz.

Ayrıca, sohbet sırasında veya sohbetten önce ziyaretçilerinize hangi alanların gösterileceğini ve hangilerinin doldurulmasının zorunlu olacağını seçebilirsiniz (ziyaretçilerin sohbete başlamadan önce zorunlu alanları doldurmaları gerekir).

Hepsi bu kadar! Değişiklikleri kaydetmeyi unutmayın!

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.